Prostaatmassage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb een recensie gemaakt van mijn ervaring bij deze dame met prostaatmassage.
 
Bij Kinky is een aantal acties met of zonder condoom op te zoeken. Dat geldt jammer genoeg niet voor prostaatmassages. Dus doe ik een beroep op mijn medeliefhebbers om aan te geven welke dames een prostaatmassage zonder condoom geven.
 
Op basis van deze en andere rubrieken op deze site heb ik ook contact gelegd met Hannah. En inderdaad je moet gewoon bellen en dan vraagt ze wat je wil en dan gaat de rest vanzelf. Als op Whatsapp haar profielfoto aanstaat kan je op die dag een afspraak met haar maken voor die dag zelf.
Vergeleken met allerlei tantradames is zij de meest echte tantradame. Je bent echt een uur binnen en het is zeker geen haastwerk. Ook komen er geen onverwachte extra kosten. Prostaatmassage doet zij graag. Ze vindt dat zelfs een belangrijk onderdeel van de tantramassage. Als je het vraagt mag je haar vingeren maar ze komt er niet dichterbij voor zitten, dus moet je je wel uitstrekken.
Klinkt goed, maar ik vind zelf 130 te veel voor alleen een (prostaat)massage zonder body to body. Daarmee kun je 2x naar Bleiswijk. Het is ook ver voor mij, dus helaas. Wel mooi om te lezen dat ze het serieus neemt en niet afraffelt. Moge velen er nog van genieten.
 
Klinkt goed, maar ik vind zelf 130 te veel voor alleen een (prostaat)massage zonder body to body. Daarmee kun je 2x naar Bleiswijk. Het is ook ver voor mij, dus helaas. Wel mooi om te lezen dat ze het serieus neemt en niet afraffelt. Moge velen er nog van genieten.

Ik ben erg onervaren met dit topic, maar ben wel geïnteresseerd.
Hoe werkt een prostaat massage bij bovengenoemde dames qua hygiëne? Maken zij je anus schoon onder de douche of zo? Moet je zelf eerst thuis spoelen, waarover ik heb gelezen, maar nog nooit gedaan. Gebruiken de dames handschoentjes?
 
Ik ben erg onervaren met dit topic, maar ben wel geïnteresseerd.
Hoe werkt een prostaat massage bij bovengenoemde dames qua hygiëne? Maken zij je anus schoon onder de douche of zo? Moet je zelf eerst thuis spoelen, waarover ik heb gelezen, maar nog nooit gedaan. Gebruiken de dames handschoentjes?
Ik zorg dat zelf altijd naar de WC ben geweest en maakt het dan gewoon onder de douche goed schoon met de douchekop en wat zeep. Nooit meegemaakt dat de masseuse mijn anus heeft schoongespoeld. De meeste dames waarbij ik ben geweest gebruikten geen handschoenen, maar sommigen doen het wel. Je kunt ook een anale douche kopen en thuis gebruiken.
 
Ik geil ontzettend op prostaatmassage. Hiervoor heb ik een leuk adresje in het midden van het land. Alleen is de reistijd daardoor wel een issue. Weet iemand in Limburg een adres voor een lekkere prostaatmassage ?
 
Ik zorg dat zelf altijd naar de WC ben geweest en maakt het dan gewoon onder de douche goed schoon met de douchekop en wat zeep. Nooit meegemaakt dat de masseuse mijn anus heeft schoongespoeld. De meeste dames waarbij ik ben geweest gebruikten geen handschoenen, maar sommigen doen het wel. Je kunt ook een anale douche kopen en thuis gebruiken.
Bedankt voor je reactie. Het is voor mij een beetje lastig uit te leggen naar mijn vrouw, als er opeens een anale douchekop in onze badkamer ligt…
 
Ik denk aan Sonja in Hilversum. Ze doet ook aan SM. Check even op www.sonjamasseert.nl voor info. Ik ben er zelf vorige week geweest en ze is erg goed. Ik kwam met alleen de prostaatmassage al klaar…
Ik heb met haar wel wat mail contact gehad maar een definitieve afspraak is er nog niet geweest omdat ze niet de hele week masseert.

Dit is volgens mij de juiste website: https://www.xsonja.nl/

Omdat je aangeeft dat de massage goed is, als je een recensie wil schrijven kan je dat hier doen: https://www.girlsreview.nl/threads/sonja-hilversum.20793/
 
Ik laat mij ook geregeld masseren, en mijn ervaring is dat er masseuses zijn die als ze ziet/hoort dat je geniet van haar aanraking van je anus, en je ook laat weten dat ze moet doorgaan je anaal gaat stimuleren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan