Publieke blowjob in club

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

inc.

Newbie
7
01/08/25
0
Hoi,

is er ergens in Oost-Vlaanderen een sexclub of bar waar ik terecht kan voor een blowjob, die me gegeven wordt aan de bar zelf? Dus niet in een kamertje apart, maar tijdens het drinken van een biertje en kletsend met andere mensen :)

groet en alvast bedankt voor de hulp en info.

Gewoon naar club gaan en zoeken naar een vrouw die je wilt pjipen.
Aan de bar of in een zetel in de ruimte. Niemand kijkt er raar van op hoor.

Ook eens meegemaakt dat een dame spontaan kwam pijpen. wel geil.
was wel in west-vlaanderen.Ze had eerst haar vriend een beurt gegeven.

Swingersclub met meer aandacht voor alleenstaande mannen.
Vrouwen of stellen die graag een extra man bij willen .of meerdere mannen of vrouwen.
en nee is zeker geen bordeel hoor.je betaald gewoon inkom en dan maak je gewoon kennis met de mensen die er zijn.

Is wel een swingersclub. Je betaald gewoon inkom geld en dan is het kennismaken met de dames en koppels die er ook zijn.Toch niet moeilijk?
Je moet daar dan niks meer extra betalen hoor.Heb ik toch al gezegd.
Met of zonder cd hangt af van de dames.

Ik vroeg me af wat de prijs is voor een blowbjob in een klassieke club, zoals de vele clubs die te vinden zijn langs de steenwegen in Vlaanderen :)
De swingersclubs ed is misschien als volgende stap ;)

Hoi,

is er ergens in Oost-Vlaanderen een sexclub of bar waar ik terecht kan voor een blowjob, die me gegeven wordt aan de bar zelf? Dus niet in een kamertje apart, maar tijdens het drinken van een biertje en kletsend met andere mensen :)

groet en alvast bedankt voor de hulp en info.
Ik denk dat in Club Goesting in de Klinge zeker aan je wens voldaan kan worden. Zij zaten vroeger in Hoogstraten-Minderhout en daar is me dat enkele malen overkomen. Misschien even informeren bij de club welke dagen daarvoor het beste zijn.

Laatst bewerkt:
Gewoon naar swingerscclub gaan. Leer je nog andere mensen kennen.
Gewoon de stap zetten.Was ook onwennig voor mij eerste keer maar nadien ga je meer genieten. Iedereen is daar voor hetzelfde hoor en geen schaamte.

Weet dat dat niet de locatie is die je vraagt, maar Casa Cherda in Den Haag kun je sex hebben in sexclub in de woonkamer tussen de andere dames en heren. Als je geen swingersclub zoekt is dta waarschijnlijk toch je beste kans, alleen wat verder rijden...

Terug
Bovenaan Onderaan