Pure masseuses zonder seks, regio WVL en OVL

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Blieblablowie

Newbie
2
07/01/24
0
Ik heb al enorm veel topics gelezen op deze website en gezocht op regio etc maar vind niet echt wat ik zoek of sommige zijn dan niet meer up to date en zie even het bos door de bomen niet meer dus bij deze mijn vraag naar jullie.

Hopelijk is deze vraag hier toegelaten

Ik ben op zoek naar masseuses in WVL of OVL die alleen erotische massages aanbieden en geen seks.
Zij zullen door focus op massage normaliter van beter niveau zijn dan van sekswerkers alsook zou het tarief betaalbaarder moeten zijn dan uurtarief van sekswerkers die enorm veel aanbieden.

Graag tips met kort alle handige info of links👌

alvast bedankt boor jullie input 👌
 
Ik heb al enorm veel topics gelezen op deze website en gezocht op regio etc maar vind niet echt wat ik zoek of sommige zijn dan niet meer up to date en zie even het bos door de bomen niet meer dus bij deze mijn vraag naar jullie.

Hopelijk is deze vraag hier toegelaten

Ik ben op zoek naar masseuses in WVL of OVL die alleen erotische massages aanbieden en geen seks.
Zij zullen door focus op massage normaliter van beter niveau zijn dan van sekswerkers alsook zou het tarief betaalbaarder moeten zijn dan uurtarief van sekswerkers die enorm veel aanbieden.

Graag tips met kort alle handige info of links👌

alvast
Ik heb al enorm veel topics gelezen op deze website en gezocht op regio etc maar vind niet echt wat ik zoek of sommige zijn dan niet meer up to date en zie even het bos door de bomen niet meer dus bij deze mijn vraag naar jullie.

Hopelijk is deze vraag hier toegelaten

Ik ben op zoek naar masseuses in WVL of OVL die alleen erotische massages aanbieden en geen seks.
Zij zullen door focus op massage normaliter van beter niveau zijn dan van sekswerkers alsook zou het tarief betaalbaarder moeten zijn dan uurtarief van sekswerkers die enorm veel aanbieden.

Graag tips met kort alle handige info of links👌

alvast bedankt boor jullie input 👌
Tip https://www.relaxationz.be/
Bekijk de verschillende formules en maak jouw keuze. Bij een massage zonder seks (handmatig) houdt de dame wel nog haar slipje aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan