Recensie Putri

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

T85

Stamgast
641
06/10/21
558
10
Naam: Putri
Club: Acapulco Gold
Plaats: Ratingen
Haarkleur/-lengte : lang / donker
Lengte dame : 1.60
Postuur/Cupmaat : A
Nationaliteit/Taal : Indonesisch
Leeftijd : 28
Tatoeages/Piercings : nee
Service: TZ, FT
Voordelen: oraal zeer begaafd
Nadelen: geen
Tijdsduur : 30m
Prijs : 40 euro's

Vandaag speciaal voor Putri naar ACA gold gereden en bij de inkom blijkt al hoe enorm populair deze dame bij de heren was er word vaak gebeld met de vraag of ze aanwezig is.
En ze is continu bezet ook ik moest een loodje trekken, ik had haar nog nooit gezien maar verder werken er amper Aziatische dames in deze club dus het was al niet moeilijk haar te spotten.
Ze beloofde me bij haar de eerste keer aan te spreken dat ze over ongeveer over een uurtje bij me zou komen om te kameren, en die afspraak kwam ze ook na.
Gelukkig wat ze was de hoofdreden voor het bezoek aan Ratingen zou lullig zijn om haar dan mis te lopen, veel pre sale zit er niet in daar is ze te druk bezet voor, en daar zijn de meeste dames in deze club niet echt mee bezig het is net als bij Peter Gillis gebaseerd op massa is kassa.

Eenmaal op de kamer maakte Putri haar naam als geile Indo dondersteen al snel waar, vurig tongzoenen,strelen waarna we snel op bed belanden.
PZC deed ze automatisch met haar kutje naar mijn gezicht zodat ik haar gelijktijdig kon beffen, vervolgens in 2 standjes geneukt waarbij je niet lang hoeft te wachten om te komen.
Ze vind het heerlijk om geneukt te worden en heeft daarna meteen weer een leuke babbel, heb haar uiteindelijk ipv. 40 euro de 50 euro maar laten houden want wie weet wanneer ik haar weer zie.
Het is sowieso relatief zeldzaam een echt originele Indo dame te treffen, dus ik hoop haar snel nog eens te zien.
 
Heb haar wel eens zien lopen, nog nooit mee op de kamer geweest. Dame lacht vriendelijk en heeft een leuke uitstraling. Ik begrijp dat ze heel populair is
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan