R. Kelly schuldig bevonden aan gedwongen prostitutie en seksuele uitbuiting

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Yep en dat Ron hem dan even met die kinderarm van hem..anaal opboort... sluitspier naar de GVD naaien.

Dat als hij voortaan een scheet laat,zijn middag eten meteen in zijn onderbroek hangt.
 
Yep en dat Ron hem dan even met die kinderarm van hem..anaal opboort... sluitspier naar de GVD naaien.

Dat als hij voortaan een scheet laat,zijn middag eten meteen in zijn onderbroek hangt.
Ze moesten een dildo in zijn gat steken zodat hij nooit meer kan gaan zitten een xxxlll formaat
 
Terecht dat hij hier op het schavotje gezet wordt.
Maar ik maak me meer zorgen om publieke figuren die hier gewoon mee wegkomen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Prins Andrew bijvoorbeeld.
Als je jezelf maar ergens wegstopt in een kasteel waar geen deurwaarder mag of kan komen is het goed blijkbaar.
En nu gewoon wachten tot het overwaait en dan hoor je er niets meer van.
 
Waarom is dit hier een onderwerp van gesprek? Lijkt mij logisch dat ieder normaal denkend mens dit verwerpelijk vind.
We dwalen af met dit soort onderwerpen,daar zijn andere nieuwssites voor zoals nu.nl , laten we het hier houden over onze hobby.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan