Raamdame bare genomen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De dagen nadien werd de drang zo groot om het nog eens te herhalen
Ik snap dat bare neuken verslavend is.

Een paar maanden geleden heb ik bare geneukt. Ik vond dat zo geil. Ik voelde zo lekker in dat kutje zonder condoom.

Ik kan niet het niet maken om met een soa thuis komen. Ik heb ook een vaste relatie.

Ik fantaseer vaak dat ik tussen benen van lekkere dvp lig, dat ze zegt: neuk me maar zonder.
 
Ik heb ook eens gonorroe opgelopen. Na een paar dagen liepen het groen er al uit.

Dus de dokter gebeld en zei nee, na 3 weken kan je pas getest worden. Ervoor heeft geen zin. Tenzij het heel duidelijk is te zien met het oog dus.

Dus toch een afspraak gemaakt. Broek naar beneden en het groen droop al uit m'n onderbroek.

Dus gelijk een spuitje gehad. 3 dagen later alle klachten weg. Nog wel het advies gehad een minimaal een week geen sex of ermee spele

Ze had nog wel een uitstrijkje gemaakt om het zeker te weten. Maar ja we wisten het al zeker he

Dus 16 dagen vind ik niet raar dat je nog eens terug moet en even een goeie behandeling dus het spuitje

De 2 tabletten heb ik ook ooit gehad maar dat was voor chlamydia.

Ik denk dat je dokter niet helemaal weet hoe en wat met soas
 
Ik heb ook eens gonorroe opgelopen. Na een paar dagen liepen het groen er al uit.

Dus de dokter gebeld en zei nee, na 3 weken kan je pas getest worden. Ervoor heeft geen zin. Tenzij het heel duidelijk is te zien met het oog dus.

Dus toch een afspraak gemaakt. Broek naar beneden en het groen droop al uit m'n onderbroek.

Dus gelijk een spuitje gehad. 3 dagen later alle klachten weg. Nog wel het advies gehad een minimaal een week geen sex of ermee spele

Ze had nog wel een uitstrijkje gemaakt om het zeker te weten. Maar ja we wisten het al zeker he

Dus 16 dagen vind ik niet raar dat je nog eens terug moet en even een goeie behandeling dus het spuitje

De 2 tabletten heb ik ook ooit gehad maar dat was voor chlamydia.

Ik denk dat je dokter niet helemaal weet hoe en wat met soas
Weet je van wie je dat hebt gekregen?. Was t een DVP? Heb je haar naderhand nog gezegd dat ze ernaar moest laten kijken?
 
Is het risico van het vak he
Eeeh, nee. Niets zeggen is gewoon erg asociaal. Het is een kleine moeite om iemand te waarschuwen, en daarmee voorkom je onnodige besmettingen naar anderen toe. Als iedereen een stukje verantwoordelijkheid neemt, wordt deze hobby voor iedereen veiliger en leuker. Stuur de volgende keer gewoon even een berichtje. Je zou het zelf ook waarderen.
 
Vind t altijd wel bijzonder dit soort dingen. Ik weet van jou dat je altijd met de trein van Belgie naar Den Haag reist, met andere woorden, je bent uren onderweg. Is er dan geen moment dat je tijdens die reis dacht: misschien is een hoer bare neuken niet zo'n handig idee? Al helemaal niet wanneer ze op het aidsforum.be al besproken is?


Einde zure boomer reactie 😂😂
Is nooit een goed idee!!
 
Ik snap dat bare neuken verslavend is.

Een paar maanden geleden heb ik bare geneukt. Ik vond dat zo geil. Ik voelde zo lekker in dat kutje zonder condoom.

Ik kan niet het niet maken om met een soa thuis komen. Ik heb ook een vaste relatie.

Ik fantaseer vaak dat ik tussen benen van lekkere dvp lig, dat ze zegt: neuk me maar zonder.
DIt is dus precies de reden ik never nooit meer aan een relatie begin....# triest
 
Eeeh, nee. Niets zeggen is gewoon erg asociaal. Het is een kleine moeite om iemand te waarschuwen, en daarmee voorkom je onnodige besmettingen naar anderen toe. Als iedereen een stukje verantwoordelijkheid neemt, wordt deze hobby voor iedereen veiliger en leuker. Stuur de volgende keer gewoon even een berichtje. Je zou het zelf ook waarderen.
Amen!! Dit is dus meteen een van de reden veel betere kwaliteit NL dames niet meer adverteren. Heren verpesten grotendeels zelf de business
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan