Raamdame bare genomen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De behandeling met Azytromycine is anders wel de behandeling van gonorroe.
Bij mijn weten alleen voor Chlamydia (twee tabletten van 500mg), Gonorroe wordt in Nederland behandeld met een éénmalige injectie in je achterwerk. Als je na de twee tabletten Azytromycine voor Chlamydia nog steeds klachten hebt kun je een breder antibioticum krijgen. Meestal is dat een kuur van een week. Ik heb het een keer mogen ervaren, wat een feest wat dat zeg (not).
 
Ik kreeg ze voor gonorroe, kon ook injectie krijgen maar die moesten ze bestellen, toen gekozen voor de pillen. Bijwerking bij mij langdurige diarree, dus ook geen succes.
 
Je moet minstens een maand wachten voor je betrouwbaar positief kan testen op HIV. Nu de kans is wel erg klein dat je meteen prijs hebt na 2 keer, dus ik zou me geen zorgen maken.
Bij de huisarts is die HIV test niet altijd aangevinkt als je bloed laat testen voor andere SOAs ??
Ik vroeg er specifiek achter toen ik de arts opbelde voor de resultaten, maar die zei dat dat enkel aangevinkt wordt als er een groot risico was. Nu ik had natuurlijk niet gemeld dat ik regelmatig DVPs bezoek.

naargelang de test methode (geen idee welke de huisarts doet):
Bekijk bijlage 68795
Voor de volledigheid.

Uitsluiten of je hiv geïnfecteerd bent kan pas na 3 maanden. Aantonen kan inderdaad eerder, afhankelijk van de virusactiviteit.
 
Drietal weken geleden voor het eerst een raamdame bare genomen en dan nog wel in Doublet. Ze staat bekend als de bare queen van Doublet maar door veel lovende recenties op een ander forum te lezen mij toch laten overhalen om ook eens voor nzc te gaan met kostenplaatje 40€ (pzc en nzc vaginaal). Ik was al heus niet meer haar eerste klant die dag maar toch mijn verstand op 0 gezet. De dagen nadien werd de drang zo groot om het nog eens te herhalen (bij dezelfde dame) en deze keer zonder zoveel mogelijk zorgen. Dus zo'n 4 dagen nadien nog eens herhaald. En zo'n 2 weken verder na het eerste bare contact al meteen prijs; pijnlijk urineren gevolgd door een doorzichtige afscheiding hele dag door dat opgedroogd geelgroen uitslaat op papier en onaangename geur. Ook veel jeuk aan en steken in de penis. Een erectie krijgen was enorm pijnlijk en niet uit te houden. Plasje gedaan bij dokter om 2 dagen nadien te horen dat het resultaat negatief is voor Chmamydia en ghonorroe. Na doktersbezoek ook 2 pillen Azytromicine genomen en zo'n 6 dagen verder zijn de klachten bijna zo goed als verdwenen. Urineren is terug pijnloos en afscheiding is nihiel tot verwaarloosbaar. Wel is de jeuk en prikkende steken nog steeds aanwezig maar ik kan nergens die typische blaasjes bespeuren die zouden kunnen duiden op genitale herpes. Lijkt het ene probleem voorbij te zijn, lijkt een ander nu begonnen te zijn. Sinds gisteren een (rechter)oogontsteking die lijkt op een bacteriële. Dus met oranjeachtig opgedroogde pus bij het opstaan en wit hoornvlies ontstoken en oogleden ook waardoor mijn oog kleiner lijkt dan het ander. Ondanks dat ik 16 dagen na eerste risicocontact en klachten negatief testte op Chlamydia en ghonorroe, is het overduidelijk dat ik toch een soa opgelopen heb en dit overgeslaan is naar mijn oog. Nochtans dat ik rekening hield met mijn handen zo vaak mogelijk te wassen na in aanraking te komen met mijn penis. Zo zie je maar; jaren lang braaf aan de regels gehouden en vanaf de eerste keer bare 2 weken nadien klachten die overduidelijk wijzen op een soa.
Soa's kunnen tot wel 3 weken (21 dagen) negatief testen terwijl er wel degelijk een besmetting heeft plaatsgevonden.

Dit is dus het risico van bare sex met mensen (helemaal bij dames die het aanbieden)
 
Als je anno (jawel, daar kom tie voor het eerst) 2023 niet bekend met de risico's van nzc en het dan ook nog eens gaat doen met een dvp die erom bekend staat (je eigen woorden) en dan ook nog eens voor de 2e keer teruggaat kan ik alleen maar zeggen dat je oerdom bent en er zelf om gevraagd hebt. Hoop dat je snel van je problemen af bent maar ik heb geen medelijden met je.
 
Dit is ook een reden waarom ik dvps vrijwel allemaal alleen bezoek voor pijpbeurten. Zonder condoom neuken doe ik thuis wel

Handige is dat het een hoop geld bespaart want alleen een pijpdate van 10-15min is een stuk goedkoper 😂
 
Bare queen of soa queen? 🙈

Jaren terug vond ik ook een dame ergens online adverterend, met NCZ. En de tegen argumenten op haar eigen website met waarom NZC helemaal niet gevaarlijk zou zijn. Verwacht niet een heel wetenschappelijk rekest, maar alles ging op eigen gevoel of intuitie. Er hoeft er maar 1 tussen te zitten met HIV en het is russisch roulette. Je speelt met je leven.
 
Grappig Veerle. Ben een keer bij je geweest toen je nog vorig jaar zonder condoom adverteerde. En nu adverteer je onder een andere naam, maar met condoom.Ben 2 keer bij je geweest. Heb je een soa opgelopen nu je niet meer zonder neukt?
 
Grappig Veerle. Ben een keer bij je geweest toen je nog vorig jaar zonder condoom adverteerde. En nu adverteer je onder een andere naam, maar met condoom.Ben 2 keer bij je geweest. Heb je een soa opgelopen nu je niet meer zonder neukt?
Dit klinkt een beetje aanvallend?
Desalniettemin wel nieuwsgierig naar de redenen waarom het eerst wel werd aangeboden en of ze ooit iets opgelopen heeft door het zonder te doen.

Ik wil het niet bagatelliseren en wil zelf het risico ook niet lopen, maar als je leest over de "RTC's" in Duitsland waar dames de hele dag door worden volgesmeerd zal het misschien iets meevallen. NZC is, net als PZC, verboden bij de oosterburen. Zouden daar aan de lopende band besmettingen plaatsvinden wordt zo'n club door het Ordnungsamt of andere instantie binnen afzienbare tijd worden gesloten, zou je haast denken. Of ben ik wat naïef?
 
Dat is knap want dat is helemaal niet waar. Jammer dat er zulke onwaarheden worden vertelt
Excuus dat ik heb aangenomen dat wat in het door mij geciteerde bericht, waar was. Ik was ook in de veronderstelling dat je uitgebreid op het nzcforum bent besproken, maar ben dan met iemand anders van hier in de war. 🙂
 
Om in de nieuwjaarssfeer te blijven, mijn vuurpijl gaat af en toe wel af terwijl ik onbeschermd in haar poesje zit. Risico is er altijd, maar ik neem mij toch voor het alleen bij meiden te doen die geen bare aanbieden in de advertentie. Praktijk is dat het dan bij 90% van de dvp'ers met condoom gaat en vaak de eerst contacten sowieso met condoom.
 
Om in de nieuwjaarssfeer te blijven, mijn vuurpijl gaat af en toe wel af terwijl ik onbeschermd in haar poesje zit. Risico is er altijd, maar ik neem mij toch voor het alleen bij meiden te doen die geen bare aanbieden in de advertentie. Praktijk is dat het dan bij 90% van de dvp'ers met condoom gaat en vaak de eerst contacten sowieso met condoom.
Moet altijd vreselijk hard lachen als ik zulke naieve wandelaars lees. Feiten zijn:

1 Als een dvp iets niet doet dan doet ze het ook niet. Geld kan daar niet tegenop boksen.
2 Als een dame iets wel doet dan ben jij zeker niet de enige. Jij hebt namelijk geen gouden lul, geen van ons heeft dat. En jouw knappe koppie zou ook niet helpen want een dvp heeft daar best wel schijt aan.
3 Een dvp zal zeker niet alles bij iedereen doen. Feit is dat veel dvp's bepaalde handelingen alleen voor een bepaalde prijs doen of bij vaste klanten (die ze vertrouwt). Maar ook dan is het best wel naief om te beweren dat jij de enige bent (of misschien zelfs een van de weinige).
4 Wat er in de advertentie staat zal niet heel boeiend zijn. Veel dvp's zetten bepaalde dingen niet in de advertentie omdat bepaalde handelingen een groep aantrekt, maar net zo een groep wellicht afstoot, en dat wil ze niet. Dus ik snap niet waarom je het al dan niet staan in een advertentie zo boeiend vindt. Je bent niet de enige waar ze bare doet en als je dat gelooft ben je naief.
 
Gratis niet. Maar om bij de groep van nr 3 , eerste zin, van je post te mogen behoren.
Tsjah, dan verschillen we van mening. Ik behoor tot de derde groep, ben ik tot gaan behoren bij elk dvp die ik bezocht zo'n beetje. Ten opzichte van de gemiddelde wandelaar ben ik wel bovengemiddeld aantrekkelijk, ten opzichte van de gemiddelde man hoogstens matig/gemiddeld. Wat mijn ervaring is is dat afspraken nakomen, duidelijk zijn, de dame met respect behandelen, schoon/verzorgd zijn en de indruk wekken dat je vaker kan langskomen (of daadwerkelijk vaker langsgekomen zijn) belangrijker zijn om die extra services te krijgen. Ik geloof er niet snel in dat een dame een klant die ze totaal niet kent of die niet (veel) extra wil betalen ineens extra's zal verlenen puur omdat ze hem knap vindt. Maar daar kunnen de dvp's hier misschien meer over vertellen.
 
Ten opzichte van de gemiddelde wandelaar ben ik wel bovengemiddeld aantrekkelijk, ten opzichte van de gemiddelde man hoogstens matig/gemiddeld.
😆
Sorry ik moest lachen toen ik dat las. Is geheel off-topic, maar eerlijk gezegd denk ik dat de groep wandelaars een doorsnee is van de groep mannen in het dagelijks leven. Het oordeel hierover zou ik overlaten aan degenen die je ontmoet.
Maar goed als je die gedachte hebt, ook prima.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan