Algemeen Raamdames met online advertentie op Redlights en andere sites

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

peter3

Stamgast
278
13/09/21
183
20
Naar analogie van https://www.girlsreview.nl/threads/raamdames-met-online-advertentie.11289/ open ik hier eenzelfde topic. Helaas wandel ik sinds jaren nog maar weinig in RLD Gent (en al helemaal niet overdag) en ken geen enkele dvp uit RLD Gent die een ad heeft op RL. Wie er wel kent kan ze hier dus posten ;)

Alvast bedankt voor wie de moeite daarvoor doet!!
Soms is het niet dan een link uit je bookmarks naar hier kopiëren.
 
Naar analogie van https://www.girlsreview.nl/threads/raamdames-met-online-advertentie.11289/ open ik hier eenzelfde topic. Helaas wandel ik sinds jaren nog maar weinig in RLD Gent (en al helemaal niet overdag) en ken geen enkele dvp uit RLD Gent die een ad heeft op RL. Wie er wel kent kan ze hier dus posten ;)

Alvast bedankt voor wie de moeite daarvoor doet!!
Soms is het niet dan een link uit je bookmarks naar hier kopiëren.
Er waren al enige dames die wel een advertentie hadden op RL maar jammer genoeg is de link dan bijna even snel verdwenen als die erop kwam, vroeger posten een vijftal dames in Bar Le Pink een advertentie maar door een vriendje van een van de dames heeft die alles verwijderd, dat is toch de uitleg van een dame maar waarom kon ik niet achterhalen.
 

aka de huge natural BUSTY Poolse Carolien, ontvangt tegenwoordig alleen in Gent/Wetteren.
 
Er staan soms dames op redlights. Soms met foto's van aan hun raam. Maar ook met gewone foto's en als je dan een afspraak wilt maken. Geven ze als adres 1 van de gekende straten. Maar begin dat allemaal eens uit te zoeken. Mocht ik er ooit nog 1 tegenkomen plaats ik de link hier.
 
Er staan soms dames op redlights. Soms met foto's van aan hun raam. Maar ook met gewone foto's en als je dan een afspraak wilt maken. Geven ze als adres 1 van de gekende straten. Maar begin dat allemaal eens uit te zoeken. Mocht ik er ooit nog 1 tegenkomen plaats ik de link hier.
Tot voor een 2-tal maanden geleden stond de Hongaarse Leyla (Nightshift bar Vogue2 Schepenenviiverstraat op Redlights). De foto was overduidelijk genomen van in haar stulpje richting de goed herkenbare Schepenenvijverstraat). ps: te mijden meid (extreem passief, vies reukje, gebrek aan hygiëne).

De Nederlandse Layla (Nightshift bar Navy 2 Schepenenvijverstraat tweede raam van links als je ervoor staat) stond vroeger ook op Redlights. Ze werkt nu wel weer terug op dezelfde plaats in Gent (nightshift en zij doet haar job voortreffelijk).
 
Antonia heb ik ook al op RL zien staan, maar weet niet of ze momenteel nog een advertentie heeft.
Bij Antonia ga je absoluut voldaan buiten, is echt een topper!

Luisa stond ook op redlights, maar ze is jammer genoeg gestopt.
 
Antonia heb ik ook al op RL zien staan, maar weet niet of ze momenteel nog een advertentie heeft.
Bij Antonia ga je absoluut voldaan buiten, is echt een topper!

Luisa stond ook op redlights, maar ze is jammer genoeg gesto
Dit is totaal niet de Antonia van achter de ramen die op RL staat. De Antonia op RL is een Griekse en lijkt totaal niet op Antonia van achter de ramen.
 
Antonia heb ik ook al op RL zien staan, maar weet niet of ze momenteel nog een advertentie heeft.
Bij Antonia ga je absoluut voldaan buiten, is echt een topper!

Luisa stond ook op redlights, maar ze is jammer genoeg gestopt.
Antonia van Gent op red-light? Dees kan niet, zal wel andere Antonia zijn geloof ik 🤔🤔 Heeft zich indertijd wel nog hier een account aangemaakt, maar heeft dit ondertussen ook al verwijderd.
 
My bad dan heren, ik moet dit dan foutief verondersteld hebben.
Was ook een advertentie met de naam Antonia van een blondine in Gent.
Heb de advertentie wel al lang niet meer zien staan, mijn excuses voor de verwarring!
 
Zonet dit tegengekomen: https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/gent-schepenenvijerstraat.html

Geen idee wie dit is en of ze goed is, maar haar gezicht komt me wel bekend voor.
Heeft al recencie gekregen van lievadibas en is er totaal niet content van. Lijkt me een te mijden dame. Is ook Hongaarse en ik heb ook niet al te beste herinneringen aan Hongaarse dames buiten dan Bonita maar dit is dan ook een uitzondering. Eventueel bij heel lage bezetting kun je ze een waterkansje geven omdat ze er qua uiterlijk best wel knap uitziet.
 
Er werd een onderzoek gedaan naar deze website.
Omdat een Hongaarse dame adverteerde van 'dat haar schuurtje in brand staat, en kom jij mijn blussende brandweerman zijn' werd in deze tijden een beetje als aanstootgevend genoemd!
Maar de website werd ook nooit bijgewerkt, sommige dames waren al enkele jaren niet meer aanwezig terwijl ze nog altijd vermeld waren,
ook de leeftijd en zelfs de naam van een van de dames was niet juist!
Het was de bedoeling deze buurt op te krikken omdat er minder bezoekers kwamen doordat er via internet meer in privé gegaan werd
maar een succes werd het niet.
 
Ira wel, die is altijd heel populair geweest. De verhuis zal wel een andere reden hebben.
Inderdaad. Als ze in het skw niet meer de kost kan verdienen kan ze beter stoppen, want dat is veruit het best draaiende rld in de verre omgeving. Wat ze in Gent gaat zoeken is de vraag, daar schijnt de zaak op sterven na dood te zijn.
Dat geldt trouwens niet alleen voor Ira, maar voor alle dames.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan