Raamdames met wie het moeilijk afspreken is

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

H._

Meubelstuk
Supporter
Forumpionier
3.157
30/06/21
4.981
68
Sommige raamdames zijn zo populair dat je ze zo goed als nooit achter het raam aantreft.
Je hebt hun telefoonnummer, maar ze lezen hun berichtjes ook nauwelijks. Dus het blijft een loterij.
Best vervelend als een favoriet er zo eentje is.
Dan ga je toch naar een andere? Ja, maar die blijft dan toch tweede keus.
De kleine irritaties van het wandelwezen 😕

Als je haar nummer hebt, plan dan een afspraak ruim van tevoren, bijvoorbeeld een of twee weken van tevoren. Zo blijft het in haar agenda staan. Laat haar weten wanneer de dag dichterbij komt (1 of 2 dagen van tevoren) of je de afspraak bevestigt of afwijst, en of ze daarmee akkoord gaat. Als ze je favoriet is, is het prima als je de afspraak een dag van tevoren of zelfs dezelfde dag afzegt. Maar je hebt in ieder geval een afspraak.

Sommige raamdames zijn zo populair dat je ze zo goed als nooit achter het raam aantreft.
Je hebt hun telefoonnummer, maar ze lezen hun berichtjes ook nauwelijks. Dus het blijft een loterij.
Best vervelend als een favoriet er zo eentje is.
Dan ga je toch naar een andere? Ja, maar die blijft dan toch tweede keus.
De kleine irritaties van het wandelwezen 😕
Tsja... als je dus maar één 'favoriet' hebt...

Als je haar nummer hebt, plan dan een afspraak ruim van tevoren, bijvoorbeeld een of twee weken van tevoren. Zo blijft het in haar agenda staan. Laat haar weten wanneer de dag dichterbij komt (1 of 2 dagen van tevoren) of je de afspraak bevestigt of afwijst, en of ze daarmee akkoord gaat. Als ze je favoriet is, is het prima als je de afspraak een dag van tevoren of zelfs dezelfde dag afzegt. Maar je hebt in ieder geval een afspraak.
Precies! Géén 'rocket-science' zou ik zeggen...

De praktijk is meestal rond de afgesproken tijd de straat in, appje sturen dat je er bent, en in no time ben je bij de dame. Heel veel andere dames zie ik dan niet.
maar dan mis je toch een beetje de charme van een ramenbuurt.
Je weet wel. een loopje doen, de meiden bekijken, een praatje maken, en misschien kom je dat pareltje wel tegen, die je nog niet kent.

maar dan mis je toch een beetje de charme van een ramenbuurt.
Je weet wel. een loopje doen, de meiden bekijken, een praatje maken, en misschien kom je dat pareltje wel tegen, die je nog niet kent.
Je bedoelt het oneindige rondlopen. Keuzestress, wie van de leuke dames moet het nu gaan worden? En dan heb je je keuze gemaakt, dan is dame voor langere tijd bezet 😜

Je bedoelt het oneindige rondlopen. Keuzestress, wie van de leuke dames moet het nu gaan worden? En dan heb je je keuze gemaakt, dan is dame voor langere tijd bezet 😜
oneindig val wel mee. een paar rondjes is genoeg.
Voor mij is dat de charme en spanning van een ramenbuurt, eigenlijk vind ik dat vaak nog leuker dan de wip zelf.

Als je haar nummer hebt, plan dan een afspraak ruim van tevoren, bijvoorbeeld een of twee weken van tevoren.
Leuk in theorie, maar in dit geval niet realistisch. Met de bedoelde dame zijn wel afspraken te maken, maar niet langer dan een dag vantevoren. En dan alleen als ze haar berichtjes ook leest, wat niet altijd het geval is.

Maar ach. Des te leuker als het weer een keer wel lukt. En als de afspraak gemaakt is wordt die ook altijd nagekomen.

En als je een paar keer hebt afgesproken en ze weet wat ze aan je heeft en jullie hebben een leuke klik
Dat is in dit geval zeker zo...

reken maar dat jouw eerstvolgende appje dan veel eerder wordt gelezen en ze enthousiast jou voorrang geeft.
Maar dit is te optimistisch. Er zijn zat andere klanten met wie ze een leuke klik heeft. Dus ik maak me niet de illusie dat ik zo bijzonder ben dat ik altijd voorrang krijg.

Tsja... als je dus maar één 'favoriet' hebt...
Ik heb wel meer dan 1 favoriet, maar soms heb je gewoon zin in een bepaalde dame en niet in een andere.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan