Raamdames vragen of ze zich Willen omdraaien.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.884
09/10/21
4.167
19
Als ik wandel vraag ik raamdames of ze zich willen omdraaien zodat ik hun billen kan zien en kan bepalen of ze de moeite waard zijn, als billenman zijn billen voor mij heel belangrijk. Meeste dames hebben daar geen moeite mee en de dames die daar wel moeite mee hebben, hebben maar pech want ik doe niks verkeerd. Me vraag is of jullie dat ook aan de dames vragen?
 
Laatst bewerkt:
Op de doublet zie ik wel een paar die constant met de billen tegen het raam staan dansen, ben niet echt een billen man, heb liever een knap of lief gezichtje, de rest is mooi meegenomen 🤓
Klopt sommige laten vaker hun billen zien dan hun gezicht. Als je het niet van je gezicht moet hebben dan maar je billen in de strijd gooien, je moet toch wat he.😜
 
Op de doublet zie ik wel een paar die constant met de billen tegen het raam staan dansen, ben niet echt een billen man, heb liever een knap of lief gezichtje, de rest is mooi meegenomen 🤓
Ik hou wel van billen, maar niet van die mega billen als Kayla, dat is gewoon to much, dat lijkt wel een bijzettafeltje waar je een glas bier op kan zetten.
 
Kayla uhum...

Ik heb Kayla een stuk of 5x bezocht denk ik en weet nog steeds niet hoe haar gezicht eruit ziet.

1. ze staat altijd met haar kont naar het raam
2. ze gaat altijd voor mij de trap op
3. als ze pijpt kijk ik naar het plafond
4. ik doe alleen doggy en prone bone

En eerlijk gezegd interesseert haar gezicht me ook niet echt haha.
 
Ik spreek hierbij even als de grootste billenman van girlsreview.
Als je het hebt over echt stevige, grote, lekkere billen hoef je haar niet eens van achteren te zien.
Die zie je vanuit de view aan de voorkant al naar de zijkant en achteren uitsteken.
Maar dit segment is voor de hardcore liefhebber van billen. Als je een beetje billen wil/zoekt is het laten omdraaien een optie.

Ik heb er trouwens geen moeite mee om dit te doen. Gewoon naar de dame lopen, een knipoog geven en zeggen dat ze een knap gezicht heeft, maar dat je een billenman bent en nog haar achterwerk wil zien. Ik heb niet 1 dame gehad die dan niet lachend omdraait.
 
Ze staan halfnaakt achter het raam en kennen geen schaamte dus snap het probleem eigenlijk niet.
Haha. Belachelijk dat je een prostituee als een prostituee ziet. Je moet haar zien als een godin die genoodzaakt is dit werk te doen en heel veel persoonlijke liefde en aandacht nodig heeft. Als het kan moet je ook naar binnen gaan en geen seks hebben met haar, maar alleen praten en knuffelen. Zo kan je haar ook wellicht verleiden tot een relatie, want dat is waar dvp's voor zijn.
Billen laten zien etc. is toch te gek voor woorden, ieuw.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan