Raamexploitanten boos: AZC Pletterijkade Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

deBoezelaere

Stamgast
Forumpionier
404
06/07/21
446
1
Als dit plan doorgaat, dan zal de sfeer op de Geleenstraat hard achteruit gaan. De inkijk in de ramen is nog het minste probleem; de aanwezigheid van allerhande raar volk gaat wandelaars wegjagen.

(Als je geen AD inlog hebt, kan je het ook hier lezen: https://archive.is/EbUCi )

Als dit plan doorgaat, dan zal de sfeer op de Geleenstraat hard achteruit gaan. De inkijk in de ramen is nog het minste probleem; de aanwezigheid van allerhande raar volk gaat wandelaars wegjagen.

(Als je geen AD inlog hebt, kan je het ook hier lezen: https://archive.is/EbUCi )
Wauw dit doen ze dan ook echt alleen maar zodat er veel overlast komt en dan kunnen ze zeggen "ja we gaan een erotisch centrum bouwen in den haag" en dan zal die nooit komen omdat buurtbewoners dat niet in hun wijk willen, zelfde gezeik als in Utrecht. Het wordt tijd dat de PVV alle beschikbare zetels krijgt in het kabinet zodat alle azc gesloten worden en die lui lekker naar hun eigen land teruggaan ipv hier toeslagen komen vangen en niet bijdragen aan onze sociale zekerheid, opzoute

Zou dit geplande AZC feitelijk middenin Den Haag, ook niet heel veel weerstand oproepen bij alles en iedereen? Ik zit er in elk geval niet op te wachten, kan de straat geen goed doen dit.

Als de wandelaars weg gaan dan gaan ook de sekswerkers ook weg. Dan hebben ze precies wat ze hebben bereikt 😡

Dank voor de informatie

Laatst bewerkt:
Zou dit geplande AZC feitelijk middenin Den Haag, ook niet heel veel weerstand oproepen bij alles en iedereen? Ik zit er in elk geval niet op te wachten, kan de straat geen goed doen dit.
Die weerstand hebben de autoriteiten in Nederland uiteindelijk schijt aan , ze zien de mensen die in opstand komen als blaffende honden die niet bijten en uiteindelijk komt het er toch.

Wauw dit doen ze dan ook echt alleen maar zodat er veel overlast komt en dan kunnen ze zeggen "ja we gaan een erotisch centrum bouwen in den haag" en dan zal die nooit komen omdat buurtbewoners dat niet in hun wijk willen, zelfde gezeik als in Utrecht. Het wordt tijd dat de PVV alle beschikbare zetels krijgt in het kabinet zodat alle azc gesloten worden en die lui lekker naar hun eigen land teruggaan ipv hier toeslagen komen vangen en niet bijdragen aan onze sociale zekerheid, opzoute

Jij bent echt naïef als je nog gelooft in die geblondeerde Indiër. PVV is een partij van leugenaars, onbekwame zakkenvullers en geen haar beter of juist erger dan andere politieke partijen. Ze hebben de kans gekregen om te regeren en hebben zwaar gefaald.

Dit gezegd te hebben lijkt dit een vuile streek om de laatste twee wandelstraten in Den Haag de nek om te draaien.
Als de wandelaars weg gaan dan gaan ook de sekswerkers ook weg. Dan hebben ze precies wat ze hebben bereikt 😡

Dank voor de informatie

100%

Goed idee om bij ieder asielzoekerscentrum een roze buurt te bouwen geef ze zakcentje (dat verdient zich terug) dan blijven ze van onze vrouwen af en wij kunnen ook ons kwakkie kwijt op meerdere locaties.
ik zeg doen!
Maar bij alle azc's een roze buurt natuurlijk.

Goed idee om bij ieder asielzoekerscentrum een roze buurt te bouwen geef ze zakcentje (dat verdient zich terug) dan blijven ze van onze vrouwen af en wij kunnen ook ons kwakkie kwijt op meerdere locaties.
ik zeg doen!
Ik weet dat je het sarcastisch bedoeld. Geen enkele DVP zou in zo'n beurt willen werken.

Trouwens, verkrachters stoppen niet met verkrachten als ze moeten betalen voor seks. Het gaat hun om de macht die ze dan hebben over een persoon, niet om de seks zelf

Jij bent echt naïef als je nog gelooft in die geblondeerde Indiër. PVV is een partij van leugenaars, onbekwame zakkenvullers en geen haar beter of juist erger dan andere politieke partijen. Ze hebben de kans gekregen om te regeren en hebben zwaar gefaald.

Dit gezegd te hebben lijkt dit een vuile streek om de laatste twee wandelstraten in Den Haag de nek om te draaien.

100%
Tja misschien heb je daar gelijk in maar als hij meer stemmen krijgt en geen coalitie hoeft te vormen, dan wordt die asielstop wel doorgevoerd.
Vergis je niet, mn mening is niet de mening van een minderheid in NL.
We zijn de AZCS zat en NL is VOL.
Als de overheid niet ingrijpt, zou het mij niet verbazen als de bevolking ingrijpt. Wat moet je dan CaptainJack? Stemmen op VVD? No way, dat zijn pas leugenaren 1e klass. Ik ben een rechtste stemmer en zie dan weinig keuze.

Het liefst zou ik teruggaan naar NL ten tijde van de gulden. De jeugd heeft op deze manier geen toekomst.

Zorgelijk en dom vind ik dit gevaarlijke plan om een asielzoekerscentrum te plaatsen midden in een dichtbevolkte omgeving en dan ook nog eens tegenover de rosse buurt. Niet alleen kan dat overlast opleveren, maar ook de sekswerkers zijn en voelen zich minder veilig. Veel bewoners zijn mogelijk jonge alleenstaande mannen. Aanranding of erger ligt op de loer. Prostitutie is ook niet verenigbaar met strenge religieuze opvattingen. Ook wandelaars kunnen hierbij betrokken worden. De recente moord op Lisa kan een ongebruikelijk hevig protest opwekken tegen dit nieuwe asielcentrum met een opkomst waarvoor het Malieveld te klein is. In het hele land wordt trouwens verwacht dat de protesten tegen asielcentra verharden.

Laatst bewerkt:
ik zeg doen!

Dat meen je toch niet serieus??

Wauw dit doen ze dan ook echt alleen maar zodat er veel overlast komt en dan kunnen ze zeggen "ja we gaan een erotisch centrum bouwen in den haag" en dan zal die nooit komen omdat buurtbewoners dat niet in hun wijk willen,
Er was een aantal jaar geleden sprake van een erotisch centrum in de spoordriehoek richting Den Haag CS. Als ik het me goed herinner (dit van voor Covid) kwam de business case niet rond en heeft de gemeente het toen in de koelkast gezet.

Het zou inderdaad best eens kunnen dat men dit ziet als eenb ijdrage aan het wegkrijgen van de Hunse/Geleen.

Laatst bewerkt:
Voordeel is wel dat de asielzoekers meestal geen auto hebben. De buurt daar kan echt niet 1 extra auto meer herbergen.
Ander voordeel is dat sommige asielzoekers uit hetzelfde werelddeel komen als de dames, dat zal elkaar wel verdragen.

Waarom zouden de wandelaars weg gaan alsof de asielzoekers elke klant daar gaan verjagen.
Heel simpel, veruit de meeste mensen willen niet in de buurt van een AZC komen vanwege de enorme hoeveelheid overlast dat een AZC geeft, laat staan er wonen of werken. Combineer dat met het feit dat veel van die asielzoekers vrouwen als minderwaardig ziet, laat staan hoe ze sekswerkers zien. En dan is het hek van de dam.

Een AZC op die plek wordt het einde van de Geleenstraat/Hunsestraat. Op het moment weet ik van 3 DVPs dat als dit doorgaat dat ze meteen weg zijn, en het zal echt niet bij hun alleen blijven

Terug
Bovenaan Onderaan