Raamprostitutie afsprekers vs wachtenden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

feestje

Meubelstuk
Forumpionier
1.334
01/07/21
2.175
30
In de straten als je een bepaalde dame wil bezoeken, dan resulteert dan geregeld in wachten nabij het betreffende raam. Gebeurt bij populaire dames ook dat je de enige niet bent... nu zijn er plenty wandelaars, ik hoor er soms ook bij, die telefoonnummer dame hebben, en afspraak gemaakt hebben. Kan dan zomaar zijn dat iemand al tijd wacht, en ziet ineens iemand met telefoon in de hand ;) die in een keer naar binnenloopt. Ben benieuwd of dit soort voorvallen nou nooit tot problemen leidt. Of lossen de dames dit op een slimme manier op, zodat "de wachtenden" niet zien voor wie "de afspreker" komt? Benieuwd naar jullie ervaringen.
 
In de straten als je een bepaalde dame wil bezoeken, dan resulteert dan geregeld in wachten nabij het betreffende raam. Gebeurt bij populaire dames ook dat je de enige niet bent... nu zijn er plenty wandelaars, ik hoor er soms ook bij, die telefoonnummer dame hebben, en afspraak gemaakt hebben. Kan dan zomaar zijn dat iemand al tijd wacht, en ziet ineens iemand met telefoon in de hand ;) die in een keer naar binnenloopt. Ben benieuwd of dit soort voorvallen nou nooit tot problemen leidt. Of lossen de dames dit op een slimme manier op, zodat "de wachtenden" niet zien voor wie "de afspreker" komt? Benieuwd naar jullie ervaringen.
@feestje In mijn geval heb ik van 3 dames het nummer, en bij alledrie ga ik ook regelmatig langs. Ik app ze altijd eerder op de dag of ze werken of vrij zijn. Als ik dan daar loop zijn ze ook wel soms bezet, en ik zie dan ook wel eens dat iemand anders ook op haar wacht. Als de dames om haar heen allemaal vrij zijn en alleen zij niet, dan weet ik vrijwel zeker dat hij op haar wacht. Dan is het inderdaad een voordeel als je het nummer hebt want ik vraag dan aan haar: ik ben hier en je hebt een klant, kan je na deze klant even wachten tot ik naar je toe kom. Alle 3 doen ze dat ook, en laten niet snel weer een ander binnen zodat ik weer moet wachten. Ruzie met een andere man is mij 1 keer gebeurd voor de deur, maar zij zei gewoon tegen die ander Nee sorry, deze man heeft afspraak met mij gemaakt dus hij mag nu binnenkomen. Ik vind het dan wel kut voor hem maar heb het zelf ook vaker gehad, dat ik geen nummer had en na 40 minuten lopen was ze nog (of weer) bezet. Nou, dan ga ik maar naar een andere dvp. Dus ik vind het wel een groot voordeel om haar nummer te hebben inderdaad.
 
Degene met een afspraak heeft altijd voorrang boven de "wachter", zo simpel is het.
Ik ben vaak genoeg (vriendelijk) weggestuurd met de mededeling dat de dame een afspraak had en ze mij dus niet kon ontvangen.
 
Ik had een aantal nummers ten tijde van corona, toen de ramen dicht waren.

Heb ze na een tijdje toch allemaal verwijderd. Ik had de neiging te bellen wanneer ik bronstig was en niet meer op prospectie te gaan. Ik kwam dan aan in het SKW en zag ander schoons dat ik nog niet geconsumeerd had, maar ik zat met die afspraak....

Nu maak ik geen afspraken meer, ik zie wel wat er is en in 90% vind ik wel iets en wachtenden mogen van mij altijd voorgaan , ik kijk wel verder dan .
 
@feestje In mijn geval heb ik van 3 dames het nummer, en bij alledrie ga ik ook regelmatig langs. Ik app ze altijd eerder op de dag of ze werken of vrij zijn. Als ik dan daar loop zijn ze ook wel soms bezet, en ik zie dan ook wel eens dat iemand anders ook op haar wacht. Als de dames om haar heen allemaal vrij zijn en alleen zij niet, dan weet ik vrijwel zeker dat hij op haar wacht. Dan is het inderdaad een voordeel als je het nummer hebt want ik vraag dan aan haar: ik ben hier en je hebt een klant, kan je na deze klant even wachten tot ik naar je toe kom. Alle 3 doen ze dat ook, en laten niet snel weer een ander binnen zodat ik weer moet wachten. Ruzie met een andere man is mij 1 keer gebeurd voor de deur, maar zij zei gewoon tegen die ander Nee sorry, deze man heeft afspraak met mij gemaakt dus hij mag nu binnenkomen. Ik vind het dan wel kut voor hem maar heb het zelf ook vaker gehad, dat ik geen nummer had en na 40 minuten lopen was ze nog (of weer) bezet. Nou, dan ga ik maar naar een andere dvp. Dus ik vind het wel een groot voordeel om haar nummer te hebben inderdaad.
Raar wereldje... die stratenlopers...
 
Ik heb van 1 raamdame het telefoonnummer. Tot nu toe heb ik geen ervaringen meegemaakt van medewandelaar die de raamdame op het oog hebben, terwijl ik een afspraak heb.

Als ik de raamdame wil bezoeken, dan maak ik vaak een afspraak vooraf met haar. Dit omdat ik weet dat zij af en toe druk bezet kan zijn.
 
Als je een afspraak hebt dan heb je voorrang. Ik zal zelf niet op een dame wachten. Misschien een paar rondjes lopen en als ze dan nog bezet is dan neem ik een andere dame.
 
Ik heb in een privehuis eens meegemaakt dat er juist voor mij 5 gasten binnenliepen en de gastvrouw deed open. Zij, de gastvrouw, wist dat ik meestal voor 1 dame kwam in dat privehuis. Ze riep keihard de naam van die dame toen ze zag dat die dame in de line up stond voor die 5 gasten. Die dame kwam naar mij toe en ik mocht voor. Zonder die gastvrouw had ik ofwel lang kunnen wachten, een andere nemen of teleurgesteld naar huis gaan. In de raambuurten sta je er natuurlijk alleen voor.
 
In een red light district waar niemand je kent, kan het mij inderdaad geen kloten schelen of ik daar nu 10 minuten of een 30 minuten rondloop. In Den Haag bijvoorbeeld kent niemand me. Antwerpen jammer genoeg veel mensen die ik ken, die er om andere redenen kunnen lopen. Wandelen door ramenbuurten waar niemand je kent, dan kan je echt jezelf zijn. Heel vroeger was Antwerpen ook zo voor me, jammer genoeg is die tijd weg. Nee, details kan ik niet geven.
 
Bij 2 dames aan het raam maak ik van tevoren een afspraak via app, tijdje geleden mee begonnen en bevakt goed.Scheelt teleurstellingen. Een spontaan bezoek vind daarbuiten ook wel plaats maar minder. Houd niet van wachten
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan