Raamprostitutie voor gay mannen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben vandaag naar Mc Donalds geweest. Morgen naar de KFC en zaterdag naar de Burger King. Vrijdag haal ik patat, maandag bestel ik een pizza, dinsdag laat ik shoarma bezorgen, woensdag chinees...... en natuurlijk geen fruit meer voor deze jongen. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:


Ik wil jou een verhaal vertellen om beter te begrijpen:

Ik heb lang bij men ouders thuis blijven wonen, en ja moeders keuken is de beste van allemaal, bij de meesten toch! Altijd verse groenten en gezond eten. Het laatste jaar dat ik thuis woonde (zonder dat ik toen wist) was ik ook in liefde met een dame op internet (een meesteres) in een privéhuis in Gent. Ik droomde ervan dat die mij zou neuken (dat zij dus een voorbind dildo enz zou dragen) en dat ik haar slaaf zou worden. Ik vond die vrouw echt geil en de gedachte vond ik leuk. Maar je kan niet zonder voorbereiding naar zo'n meesteres gaan. Dus heb ik gaan experimenteren met zo van die dingen te kopen in sex-shops en thuis in bed beginnen oefenen. En meestal, na goed naar de wc te zijn geweest was alles der uit. Een goede stoelgang dankzij het goede verse eten van moeders mooiste. Ben ik uiteindelijk bij die meesteres geweest, zoals ik al zegde, een huis gekocht ver van Gent en op andere interesse gekregen en de wereld van SM losgelaten en die dame vergeten. In Mabuhay Helchteren dan de wereld van Latina meiden leren kennen, wat Spaanse woordjes geleerd... om de zoveel maanden (het is ook goed voor de prostaat!), durf ik soms nog eens een dildo of anaal speeltje te gebruiken, en dan merk je wel echt dat goede voeding belangrijk is om echt uit te kakken zodat je er iets aan hebt. Niets is zo sfeerbedervend dan dat je niet verder kunt of moet stoppen omdat het diep van binnen nog vol zit. Koop zelf maar is van die speeltjes met wat glijmiddel en dan weet je perfect wat hiermee bedoeld wordt. Ooit een zware prostaat ontsteking gehad en veel pillen moeten slikken, maar bloed in sperma bleef maar duren, tot ik wat dildo's erdoor jaagde om aan prostaatmassage te doen en ik was er vanaf na 1 dag. Om maar te zeggen, prostaatmassage is gezond en heeft echt totaal niets met GAY zijn te maken. Heel veel vrouwelijke dvp bieden dit aan.
 
In Schipperskwartier Antwerpen zit het vol met shemales en ladyboys. Ze verpesten daar eigenlijk het mooie van de normale prostitutie. Iedere keer moet je goed uitkijken dat je niet bij een verkeerde binnengaat. Dus als homo denk ik dat je toch wel een shemale moet kunnen lusten ook?

Laat het me als een compliment beschouwen naar de shemales toe in Schipperskwartier Antwerpen, sommigen zien er echt bangelijk echt uit. Maar je moet ook eerlijk met jezelf durven zijn. Ga je voor een kut of een pik. Wel, ik ga voor de kut. En dan heb je bij een shemale niets te zoeken. Maar als homo, net wel! Dus topicstarter, gaan met die banaan zou ik zeggen. Heb ooit 3 keer een shemale geneukt en ja die neuken verdomd strak. Maar zoals ik zeg, ik ben geen homo, en ook geen shemale-neuker, het was gewoon een misverstand (met jezelf in het reine komen je afvragen wat ben ik nu eigenlijk is heel belangrijk!). Veel liever eens een sexy vrouw in haar kont neuken.

Dit ^

Ik maak wel eens gebruik van een dating app en het overkomt mij ook, dat ik soms echt 2x moet kijken om juist niet in die fuik te trappen van wat een ander opzet, omdat het spannend is ofzo.

Iemand die geboren is als man en zichzelf identificeert als vrouw, sodemieter op. Biologie leert ons dat je of met een pik of met een kut geboren wordt. En mijn voorkeur ligt toch echt bij een mooi roze stukje vlees. En dat opdringen ervan... Ga weg.

Ik geloof dat Hugo Broers in het verre verleden op Amsterdam de wallen zoiets geprobeerd had - mannen voor vrouwen maar ook mannen. Uiteindelijk liep dat concept dood, je hebt het dan over de jaren 70 a 80 wanneer dit afspeelde.

Maar je hebt gelijk - om als man te willen neuken is er voldoende aanbod van mannen. Er zal ongetwijfeld nog een hoop keuze zijn in waarin vrouwen gigolo's kunnen bestellen, maar die markt is naar mijn inziens vrij gering.
 
Ik wil jou een verhaal vertellen om beter te begrijpen:

Ik heb lang bij men ouders thuis blijven wonen, en ja moeders keuken is de beste van allemaal, bij de meesten toch! Altijd verse groenten en gezond eten. Het laatste jaar dat ik thuis woonde (zonder dat ik toen wist) was ik ook in liefde met een dame op internet (een meesteres) in een privéhuis in Gent. Ik droomde ervan dat die mij zou neuken (dat zij dus een voorbind dildo enz zou dragen) en dat ik haar slaaf zou worden. Ik vond die vrouw echt geil en de gedachte vond ik leuk. Maar je kan niet zonder voorbereiding naar zo'n meesteres gaan. Dus heb ik gaan experimenteren met zo van die dingen te kopen in sex-shops en thuis in bed beginnen oefenen. En meestal, na goed naar de wc te zijn geweest was alles der uit. Een goede stoelgang dankzij het goede verse eten van moeders mooiste. Ben ik uiteindelijk bij die meesteres geweest, zoals ik al zegde, een huis gekocht ver van Gent en op andere interesse gekregen en de wereld van SM losgelaten en die dame vergeten. In Mabuhay Helchteren dan de wereld van Latina meiden leren kennen, wat Spaanse woordjes geleerd... om de zoveel maanden (het is ook goed voor de prostaat!), durf ik soms nog eens een dildo of anaal speeltje te gebruiken, en dan merk je wel echt dat goede voeding belangrijk is om echt uit te kakken zodat je er iets aan hebt. Niets is zo sfeerbedervend dan dat je niet verder kunt of moet stoppen omdat het diep van binnen nog vol zit. Koop zelf maar is van die speeltjes met wat glijmiddel en dan weet je perfect wat hiermee bedoeld wordt. Ooit een zware prostaat ontsteking gehad en veel pillen moeten slikken, maar bloed in sperma bleef maar duren, tot ik wat dildo's erdoor jaagde om aan prostaatmassage te doen en ik was er vanaf na 1 dag. Om maar te zeggen, prostaatmassage is gezond en heeft echt totaal niets met GAY zijn te maken. Heel veel vrouwelijke dvp bieden dit aan.
Het verbaast me dat je eerst vol trots vertelt dat je bij je bezoekjes aan shemales nooit een penis in je anus hebt gehad (en dat je denkt dat je daarvan homoseksualiteit oploopt) maar blijkbaar wel graag kunstpenisen (dat is toch wat een voorbinddildo is) in je anus hebt.

Prima verder, ik geloof zeker dat een prostaatmassage goed voor de gezondheid kan zijn.
 
Het verbaast me dat je eerst vol trots vertelt dat je bij je bezoekjes aan shemales nooit een penis in je anus hebt gehad (en dat je denkt dat je daarvan homoseksualiteit oploopt) maar blijkbaar wel graag kunstpenisen (dat is toch wat een voorbinddildo is) in je anus hebt.

Prima verder, ik geloof zeker dat een prostaatmassage goed voor de gezondheid kan zijn.

De dag dat je een sexspeeltje gaat vergelijken met een shemale houdt het voor mij op. Ik ben jarenlang bij een BLOEDGEILE vrouw geweest in de Schippersstraat die een megakast vol met DILDO's had liggen om haar klanten te verwennen. Het is echt een HEEL GROOT VERSCHIL om te fantaseren dat een VROUW jou verwent met sexspeeltjes of dat een shemale (EEN VENT!) jou gaat neuken met zijn HIV pik. Wees maar zeker dat er veel HIV is onder de shemales. En zelfs een gezonde shemale komt er bij mij nooit in. Geen enkele vent. Alleen een vrouwelijke dvp die dit aanbiedt als prostaatmassage komt er in. Een vrouw weet je wel!!!!!!!!!!!!!!!!! En die fantasie moet ik zelfs nog waarmaken. Ooit.
 
De dag dat je een sexspeeltje gaat vergelijken met een shemale houdt het voor mij op.
Ik vergelijk een voorbinddildo met een penis. Volgens mij, maar ik kan het mis hebben, zijn die speeltjes specifiek ontworpen om op een penis te lijken.

Verder veroordeel ik het niet, ik zeg alleen dat ik verbaasd ben dit verhaal te lezen. Zie geen reden voor die stortvloed aan hoofdletters en uitroeptekens. Even goede vrienden.
 
Ik vergelijk een voorbinddildo met een penis. Volgens mij, maar ik kan het mis hebben, zijn die speeltjes specifiek ontworpen om op een penis te lijken.

Verder veroordeel ik het niet, ik zeg alleen dat ik verbaasd ben dit verhaal te lezen. Zie geen reden voor die stortvloed aan hoofdletters en uitroeptekens. Even goede vrienden.

Je moet echt maar is opzoekingen doen over vrouwelijke dvp die aanbieden een man anaal te verwennen. Komt heel veel voor. Zelfs dvp van dit forum bieden het aan. Met 1 ervan openlijk erover gesproken en zegde ze, ik heb nog nooit een man zo zien klaarkomen dan door die anaal te verwennen.
 
Je moet echt maar is opzoekingen doen over vrouwelijke dvp die aanbieden een man anaal te verwennen. Komt heel veel voor. Zelfs dvp van dit forum bieden het aan. Met 1 ervan openlijk ervoer gesproken en zegde ze, ik heb nog nooit een man zo zien klaarkomen dan door die anaal te verwennen.
Ja dat ontken ik ook helemaal niet! Ik heb zelf ook weleens een prostaatmassage gehad en vond het nog lekker ook, van een voorbinddildo is het nog nooit gekomen maar zeg nooit nooit.
 
Ja dat ontken ik ook helemaal niet! Ik heb zelf ook weleens een prostaatmassage gehad en vond het nog lekker ook, van een voorbinddildo is het nog nooit gekomen maar zeg nooit nooit.

Van waar ken ik voorbinddildo? Vanuit mijn interesse uit de SM wereld. Ik heb ooit een tepeloperatie gehad. Dat houdt me voorlopig weg bij een meesteres. Beetje bang dat er toch wat te hard met de zweep wordt geslagen. Maar verder net als jij ook nog nooit geneukt geweest door een vrouw met dildo. Maar als ik op moederswijze goed en gezond heb gegeten en helemaal proper ben, denk ik wel dit te moeten aankunnen. Maar goede voeding is dan essentieel om niet nog meer slaag van een meesteres te krijgen dan dat ze vooraf in gedachten had. Een homo, iemand die samenleeft met een andere man, moet wekelijks/dagelijks klaar zijn om gepenetreerd te worden. Mijn fantasie is 1 keer is geneukt worden door een meesteres om het half jaar, maximaal. (Edit: een grapje van thuis uit, men love dolls zeggen, van ons mag je eens een goed pak slaag krijgen, dan bedrieg je ons tenminste niet!)

https://smpalace.com/
 
Laatst bewerkt:
En het is extreem naief om als man zijnde het risico maar te nemen "omdat er medicijnen zijn waarmee je toch oud kunt worden" etc .. alsof het allemaal niet uitmaakt. Het is ergens een doodvonnis, je zal het moeten gebruiken de rest van je leven (medicatie) en doodgaan aan HIV of de gevolgen van AIDS is "pijnlijk".
 
Ik wil jou een verhaal vertellen om beter te begrijpen:

Ik heb lang bij men ouders thuis blijven wonen, en ja moeders keuken is de beste van allemaal, bij de meesten toch! Altijd verse groenten en gezond eten. Het laatste jaar dat ik thuis woonde (zonder dat ik toen wist) was ik ook in liefde met een dame op internet (een meesteres) in een privéhuis in Gent. Ik droomde ervan dat die mij zou neuken (dat zij dus een voorbind dildo enz zou dragen) en dat ik haar slaaf zou worden. Ik vond die vrouw echt geil en de gedachte vond ik leuk. Maar je kan niet zonder voorbereiding naar zo'n meesteres gaan. Dus heb ik gaan experimenteren met zo van die dingen te kopen in sex-shops en thuis in bed beginnen oefenen. En meestal, na goed naar de wc te zijn geweest was alles der uit. Een goede stoelgang dankzij het goede verse eten van moeders mooiste. Ben ik uiteindelijk bij die meesteres geweest, zoals ik al zegde, een huis gekocht ver van Gent en op andere interesse gekregen en de wereld van SM losgelaten en die dame vergeten. In Mabuhay Helchteren dan de wereld van Latina meiden leren kennen, wat Spaanse woordjes geleerd... om de zoveel maanden (het is ook goed voor de prostaat!), durf ik soms nog eens een dildo of anaal speeltje te gebruiken, en dan merk je wel echt dat goede voeding belangrijk is om echt uit te kakken zodat je er iets aan hebt. Niets is zo sfeerbedervend dan dat je niet verder kunt of moet stoppen omdat het diep van binnen nog vol zit. Koop zelf maar is van die speeltjes met wat glijmiddel en dan weet je perfect wat hiermee bedoeld wordt. Ooit een zware prostaat ontsteking gehad en veel pillen moeten slikken, maar bloed in sperma bleef maar duren, tot ik wat dildo's erdoor jaagde om aan prostaatmassage te doen en ik was er vanaf na 1 dag. Om maar te zeggen, prostaatmassage is gezond en heeft echt totaal niets met GAY zijn te maken. Heel veel vrouwelijke dvp bieden dit aan.
Als je niet schoon genoeg wordt na je wc bezoek, is daar een oplossing voor tegenwoordig: https://www.easytoys.nl/intieme-douche

Ik heb zelf IBS, en na spoelen met een intieme douche, nooit last gehad van uhm, restjes.
 
Handige artikel over hoe je moet spoelen (en is niet zonder risico als je teveel of verkeerd doet), heb zelf ooit is 1 keer gedaan, maar zoals daar geschreven, deed inderdaad beetje pijn (waarschijnlijk teveel water naar binnen gekregen).

https://www.soaaids.nl/nl/professio...-adviseer-je-mannen-die-op-je-spreekuur-komen


Misschien ver gezocht, maar het is algemeen geweten dat in de homo wereld er veel koppels zijn waarbij mannen uitlopen. Misschien net daarom? Als hun partner "vol" zit, kunnen ze niet sex'en. Daarmee misschien met goedkeuring van partner, ga dan maar op een ander je ding doen?
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan