Raarste momenten bij een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze dateert van een dik half jaar geleden.

Naar een privéclub geweest en daar gekozen voor Bianca: een Braziliaanse met een grote valse kont en ditto tieten.
Initieel een aangename kennismaking, vlotte babbel en een beetje thuis van alle markten. Je weet wel, gewoon een leuke vrouw die je meteen op je gemak stelt.

Na het inleidende gesprekje elkaar rechtstaand wat afgevoeld en dan zei ze "Ga maar liggen op bed" dus ik gehoorzaam, zo braaf als ik ben.
Daar komt ze tussen mijn benen zitten en begint me te strelen waarop kleine veli begint te steigeren.

Met pretoogjes neemt ze hem vast en... begint ermee te spelen als een joystick terwijl ze "pew pew pew" geluidjes maakt! Ik wist niet of ik moest lachen of huilen.
Daarop nam ze mijn lul in haar mond, zoog me een tiental seconden af... om vervolgens weer pew pew pew geluidjes te maken en dit enkele keren te herhalen.

Nodeloos te zeggen dat ik de pijpbeurt drastisch heb ingekort en zsm tot de daad ben overgegaan. Als dat haar bedoeling was moet ik ze in elk geval feliciteren voor de meest originele techniek die ik al ben tegengekomen :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan Onderaan