Raarste momenten bij een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een aantal jaren geleden een afspraak gemaakt met een spaanstalige dame (waarschijnlijk via haar operator).
Later kwam beter uit als ik vroeger kon, en belde of ik een half uurtje eerder kon komen. Was geen probleem.
Aangekomen met dame naar kamer. Ze sprak uiteraard alleen spaans dus snapte niks van mijn verhaal over eerder tijdstip. Ze werkte me in een razend tempo af, zodat de latere afspraak (met mij) kon doorgaan. Dacht nog snel een vluggertje ertussendoor te doen.
Kreeg na afloop wat keukenrol aangereikt om schoon te maken, dame kleedde zich aan en vertrok. Daar lig je dan in je blootje op bed. Zoek het verder maar zelf uit...
Hoe je met je eigen afspraak in de wielen kunt rijden.
 
Laatst bewerkt:
Ziek vind ik zoiets niet. Het is een legaal beroep en het is hypocriet om als wandelaar te zeggen dat er iets mis is met het werk als dat onder normale omstandigheden gebeurd.
Hier ben ik het volledig mee eens.
Aan de andere kant zou ik als moeder toch niet graag mijn eigen dochter dit werk zien doen. Alhoewel het ook weer zo kan zijn dat je dan liever hebt dat het fatsoenlijk gebeurt dan onder vreemde omstandigheden.
Dat is dan weer die typische dubbele houding van veel wandelaars! Bij de dames gaan neuken is heel normaal. Zelf je broek afsteken, je leuter er in duwen, allemaal geen probleem. Maar die dame, tja, die doet toch een beroep dat je niet graag zou zien voor jouw dochter en waarschijnlijk ook niet voor jouw partner. Ik snap de redenering wel, maar ik snap de logica niet. Het is een job. Niet meer of niet minder. Als je die job onwaardig vindt voor jouw naaste familieleden, dat moet van de dames hun diensten maar beter geen gebruik maken.

Ik herken in dit soort redeneringen altijd dat eeuwige vleugje van 'een dame die zich voor geld laar neuken, is een slet en een man die geld geeft om te neuken, is een held'. Dubbele moraal. Ik vraag bij dergelijke discussie altijd aan de man, of zijn partner deze hobby graag bij hem ziet. Meestal blijft het dan stil aan de andere kant.
 
Nog even los van het hoge fantasie-gehalte van je verhaal (die gillende orgasmes van dvp's kunnen we inmiddels dromen)... beken je hier nu verkrachting?!
Zo zijn er helaas veel te veel wandelaars-vetzakken die profiteren van een of andere situatie om hun fluit er bare in te duwen terwijl duidelijk is/was dat de dame in kwestie dat niet aanbiedt. Men kan uiteraard zeggen dat de dame dan maar moet stoppen, en weigeren om nog verder seks te hebben. Maar het blijft hoe dan ook not done.
 
Paar maanden terug bij Melissa in de schipperstraat geweest. Geil en zin in Selena erbij belde ze deze op. Ik werd opgesloten in de kast met jawel enkele gaten erin zoals voor je pik. Die stak naar buiten en was keihard.
Selena kwam even later binnen en wist niet wie de klant van Melissa was en had mijn pik ook nog niet gezien. Maar even later wel toen ze er nietsvermoedend tegenaan kwam en ik had moeite om niet te lachen maar bleef zo stil mogelijk. Ze herkende na een tijdje mijn pik van bezoekjes aan haar en begon heerlijk te pijpen.
Uiteindelijk mocht ik uit de kast en gingen we verder op bed. Hilarisch en geil!
 
Heel aantal jaren geleden in de Geleenstraat meermaals bij Rose geweest. Een slange lange Hongaarse. Ze piepte fantastisch en soms urenlang.
Op gegeven moment had ik tijdens afspraak met haar een telefonische vergadering die ik was vergeten. Mijn gsm ging diverse keren en toen herinnerde ik me ineens die afspraak. Ik sprak snel met Rose af dat sensor moest gaan en ik zette mijn microfoon heel vaak uit tijdens de meeting.
Soms kreeg ik vragen natuurlijk en als ik net genoot was dat soms moeilijk te verbergen. Na 20 minuten was de meeting voorbij en zijn we lekker doorgegaan 💦💦
 
Dat is dan weer die typische dubbele houding van veel wandelaars! Bij de dames gaan neuken is heel normaal. Zelf je broek afsteken, je leuter er in duwen, allemaal geen probleem. Maar die dame, tja, die doet toch een beroep dat je niet graag zou zien voor jouw dochter en waarschijnlijk ook niet voor jouw partner. Ik snap de redenering wel, maar ik snap de logica niet. Het is een job. Niet meer of niet minder. Als je die job onwaardig vindt voor jouw naaste familieleden, dat moet van de dames hun diensten maar beter geen gebruik maken.

Ik herken in dit soort redeneringen altijd dat eeuwige vleugje van 'een dame die zich voor geld laar neuken, is een slet en een man die geld geeft om te neuken, is een held'. Dubbele moraal. Ik vraag bij dergelijke discussie altijd aan de man, of zijn partner deze hobby graag bij hem ziet. Meestal blijft het dan stil aan de andere kant.
Inderdaad een dubbele houding. En ik ben het met je eens: ik kan het beredeneren, maar zie er de logica ook niet van in.
Ik ben het niet helemaal eens met "het is een job". Want het is mogelijk een legale job, maar niet helemaal een "normale" job.
Ook niet sociaal geaccepteerd zoals vele andere beroepen.
Als werkeloze vrouw kan het UWV je bijv. niet dwingen om het werk te gaan doen en als je weigert, dat je dan gekort wordt op je uitkering.
Dus toch niet helemaal zoals andere banen op kantoor, in de fabriek, enzovoort.
Maar je hebt gelijk: als ik de dochter van een ander neuk, moet ik ook niet zeuren over mijn eigen dochter als die vrijwillig het werk van DVP doet.
Echter ben ik niet de enige die zijn dochter een ander beroep ziet uitoefenen...... Zoals een moeder haar zoon ook liever niet als hoerenloper actief ziet.

Met het laatste stuk van je opmerking ben ik het niet eens. Een dame die zich voor geld laat neuken, is geen slet voor mij, maar een hoer. Een slet neukt met diverse mannen zonder vergoeding, een hoer voor geld. Dat is voor mij het verschil. Waarmee ik niet zeg dat het zo voor iedereen moet gelden. Een man die vele vrouwen neukt, is als hij betaalt een hoerenloper en als hij er niet voor betaalt ook een slet, naar mijn mening. Ik heb helemaal niets tegen hoeren, hoerenlopers en sletten. Iedereen moet doen en laten wat hij / zij wil, zolang het vrijwillig is. Persoonlijk ben ik zelfs heel blij met mensen met een vrije sexuele houding. Ik maak immers gebruik van DVP`s en sletten en geniet er van.
 
Inderdaad een dubbele houding. En ik ben het met je eens: ik kan het beredeneren, maar zie er de logica ook niet van in.
Ik ben het niet helemaal eens met "het is een job". Want het is mogelijk een legale job, maar niet helemaal een "normale" job.
Ook niet sociaal geaccepteerd zoals vele andere beroepen.
Als werkeloze vrouw kan het UWV je bijv. niet dwingen om het werk te gaan doen en als je weigert, dat je dan gekort wordt op je uitkering.
Dus toch niet helemaal zoals andere banen op kantoor, in de fabriek, enzovoort.
Maar je hebt gelijk: als ik de dochter van een ander neuk, moet ik ook niet zeuren over mijn eigen dochter als die vrijwillig het werk van DVP doet.
Echter ben ik niet de enige die zijn dochter een ander beroep ziet uitoefenen...... Zoals een moeder haar zoon ook liever niet als hoerenloper actief ziet.

Met het laatste stuk van je opmerking ben ik het niet eens. Een dame die zich voor geld laat neuken, is geen slet voor mij, maar een hoer. Een slet neukt met diverse mannen zonder vergoeding, een hoer voor geld. Dat is voor mij het verschil. Waarmee ik niet zeg dat het zo voor iedereen moet gelden. Een man die vele vrouwen neukt, is als hij betaalt een hoerenloper en als hij er niet voor betaalt ook een slet, naar mijn mening. Ik heb helemaal niets tegen hoeren, hoerenlopers en sletten. Iedereen moet doen en laten wat hij / zij wil, zolang het vrijwillig is. Persoonlijk ben ik zelfs heel blij met mensen met een vrije sexuele houding. Ik maak immers gebruik van DVP`s en sletten en geniet er van.
vrijwillig én met wederzijdse toestemming!
 
Met het laatste stuk van je opmerking ben ik het niet eens. Een dame die zich voor geld laat neuken, is geen slet voor mij, maar een hoer. Een slet neukt met diverse mannen zonder vergoeding, een hoer voor geld. Dat is voor mij het verschil. Waarmee ik niet zeg dat het zo voor iedereen moet gelden. Een man die vele vrouwen neukt, is als hij betaalt een hoerenloper en als hij er niet voor betaalt ook een slet, naar mijn mening. Ik heb helemaal niets tegen hoeren, hoerenlopers en sletten. Iedereen moet doen en laten wat hij / zij wil, zolang het vrijwillig is. Persoonlijk ben ik zelfs heel blij met mensen met een vrije sexuele houding. Ik maak immers gebruik van DVP`s en sletten en geniet er van.
Dat laatste stuk van mijn opmerking was dan ook sarcastisch bedoeld. Ik vind een dvp helemaal geen slet omwille van haar beroep. Het zou, zeker in mijn persoonlijke situatie, nogal straf zijn, mocht ik dat vinden. Maar in de dubbele moraal die ik aanhaalde, wordt het wél dikwijls zo gezien: de stoere fucking around man en ocharme de slet die zich laat pakken. Ik stoor mij daar regelmatig aan, Ik ken verschillende dvp's die als mens een zodanig niveau hebben, dat veel wandelaars er nog een lesje zouden kunnen van leren.
 
Dat laatste stuk van mijn opmerking was dan ook sarcastisch bedoeld. Ik vind een dvp helemaal geen slet omwille van haar beroep. Het zou, zeker in mijn persoonlijke situatie, nogal straf zijn, mocht ik dat vinden. Maar in de dubbele moraal die ik aanhaalde, wordt het wél dikwijls zo gezien: de stoere fucking around man en ocharme de slet die zich laat pakken. Ik stoor mij daar regelmatig aan, Ik ken verschillende dvp's die als mens een zodanig niveau hebben, dat veel wandelaars er nog een lesje zouden kunnen van leren.
Ik ben het - na je uitleg - volledig met je eens. Vooral met de laatste zin. Heb prachtige vrouwen in het wereldje mogen ontmoeten die me in vele opzichten (dus ook niet-sexueel) de hoeken van de kamer lieten zien.
 
Tijdje terug een keer gehad dat een dame beweerde dat ik al was klaargekomen (voorvocht in condoom). Dat was ik dus niet, maar de date was voorbij. 1e en laatste keer bij deze dame natuurlijk.
Ik vind dat sowieso altijd raar bij vrouwen. Als de man is klaar gekomen is het gelijk afgelopen. Is bij 90% van de vrouwen zo. Bij Dvp's ook. Maar ik heb er een paar gekend en als ik was klaargekomen moest ik doorgaan. Net zo lang tot hij weer keihard was. En geloof me dat gebeurt. Vooral als je het vaker op die manier doet. Is een kwestie van trainen.
 
Ik vind dat sowieso altijd raar bij vrouwen. Als de man is klaar gekomen is het gelijk afgelopen. Is bij 90% van de vrouwen zo. Bij Dvp's ook. Maar ik heb er een paar gekend en als ik was klaargekomen moest ik doorgaan. Net zo lang tot hij weer keihard was. En geloof me dat gebeurt. Vooral als je het vaker op die manier doet. Is een kwestie van trainen.
Waar vind je die dames😅
 
Heb het wel eens gehad dat ik net lekker bezig was met een mooie dame, en er opeens politiesirenes pal onder het raam stopten. Dat bederft de sfeer wel, ook al ben je in een vergund privehuis aan de gang. Als er daarna ook een ambulance bij komt kijken wordt het ook niet beter. Bleek dat er iemand op straat onwel was geworden.
Ik (toen de boten nog in Utrecht (Zandpad) aangemeerd lagen) zag eens een moto ambulance ter plaatse komen. In het voorbijwandelen hoorde ik de ambulancier tegen de dvp zeggen, dat ze klanten géén poppers mag laten drinken.
 
Ik ben een tijdje terug klaargekomen in een jacuzzi. Geen probleem zei de dame, een minuutje de bubbels aan en klaar. Ik was ook nog de eerste klant van de dag. Na de laatste klant laten ze pas het water weglopen.
Dus mijn tip: Ga nooit kopje onder in een jacuzzi.
Waarbij je hoopt dat ze inderdaad `s avonds het water weg laten lopen en niet slechts 1x per week........ :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Ik ben een tijdje terug klaargekomen in een jacuzzi. Geen probleem zei de dame, een minuutje de bubbels aan en klaar. Ik was ook nog de eerste klant van de dag. Na de laatste klant laten ze pas het water weglopen.
Dus mijn tip: Ga nooit kopje onder in een jacuzzi.
Zou wel eens graag weten waar dat was ? ,Dan neem ik een kurken stop mee ,geen zaadjes in mijn …..
 
Ik ben een tijdje terug klaargekomen in een jacuzzi. Geen probleem zei de dame, een minuutje de bubbels aan en klaar. Ik was ook nog de eerste klant van de dag. Na de laatste klant laten ze pas het water weglopen.
Dus mijn tip: Ga nooit kopje onder in een jacuzzi.
He gatver 🤢
 
Paar maanden terug bij Melissa in de schipperstraat geweest. Geil en zin in Selena erbij belde ze deze op. Ik werd opgesloten in de kast met jawel enkele gaten erin zoals voor je pik. Die stak naar buiten en was keihard.
Selena kwam even later binnen en wist niet wie de klant van Melissa was en had mijn pik ook nog niet gezien. Maar even later wel toen ze er nietsvermoedend tegenaan kwam en ik had moeite om niet te lachen maar bleef zo stil mogelijk. Ze herkende na een tijdje mijn pik van bezoekjes aan haar en begon heerlijk te pijpen.
Uiteindelijk mocht ik uit de kast en gingen we verder op bed. Hilarisch en geil!
Ben je toch uit de kast gekomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan