Raarste momenten bij een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Of zelfs een mep in de overgebleven tijd!

Ik weet niet of ik het jullie al verteld had, maar een keer in een Chinees privéhuis had ik een jonge DVP die samenwoonde met een knul uit België. Nadat ik was klaargekomen wilde ik nog even lekker tegen haar aanliggen en een beetje lullen.

Toen liet ze me haar WeChat berichtjes zien en zelfs zijn foto (lekker discreet:LOL:). Toen vroeg ik of hij wist dat ze dit werk deed en pets, daar had ik mijn mep te pakken, zo in mijn gezicht!

Ik heb me toen rotgelachen! Ik zou die gozer zijn gezicht wel eens willen zien als hij zou weten dat zijn schatje gewoon een artiest was in het Chinese rondreizende circus en de smoes had dat ze weer een weekje naar haar vriendin of zus of weet ik veel wat ging om te "logeren".:ROFLMAO:
Fiona?

Een tijd geleden bij een lieve lieve Dame. We kennen elkaar al twee jaar.

Ze hield kantoor in een hotel wat wij beide niet kenden. Ik rij naar de straat en app haar: "ik ben er en wacht op jouw instructies". Foto er bij uiteraard. Ze klonk wat gestressed en ik moest nog even wachten tot ze gesetteld was. Kennelijk was ze net pas aangekomen.

Even later appte ze dat ze een keycard verstopt had. Hmmm, ik zag mij al zoeken in de lobby. Lichte stress aan mijn kant nu. Er kwam een filmpje mijn kant op. Ik zie haar virtueel op mij af lopen, ze gaat op haar hurken zitten en filmt een steen van dichtbij. Ok, je hebt hem buiten het hotel verstopt, slim!

Ik loop naar de steen toe en inderdaad de keycard. Ping, appje: "ik zag je, well done". Ik begon er lol in te krijgen en appte dat terug. "We play bandids" schreef ze.

Even zoeken in het hotel vanwege een taalverschil; verkeerde etage. Eenmaal op de kamer veegde ik demonstratief mijn voorhoofd af en madam deed het zowat in haar broek van het lachen. De sfeer zat er al goed in.

Ik trek mijn trui uit over mijn hoofd. Ze strekt haar arm uit om hem aan te pakken. PATS, een flinke tik, er sprong letterlijk een vonk over tussen ons ( statisch geworden van die trui ). We kwamen niet meer bij van de lach.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan