Raarste momenten bij een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn raarste ervaring was in antwerpen schippers kwartier minstens 10 jaar terug ik liep maar rond kon geen keuze maken ik was er laat heen gegaan minstens een uur rijden van huis het was rond half 4 snachts was er een dvp die vroeg of ik haar wou helpen ik zeg ja zeg maar sat het is dan kijk ik wat ik kan doen ze zei ik heb een klant die wil kijken dan mag jij gratis hij betaald ik dacht dit is te goed om waar te zijn vertrouwde het niet staks wordt ik gefilmt maar als kk het niet doe krijg ik ook spijt dus ging naar binnen daar stond een belg hij leek sprekend op urbanus geen geintje in een kaptan amerika achtiig pak met capision op en een gat tussen zijn benen daar stak zijn pielemoos uit hij deed zijn penisstrelen we kleden ons uit terwijl hij keek ,ze zei hij wil je sperma mee nemen in het condoom ik dacht dat gaat niet gebeuren en zovaak gebeurd het niet dat gratis met een dvp mag zo lang mogenlijk ,we deden verschillen standjes doggy zij op mij en missio ik dacht ik kom niet klaar anders neemt ie het mee weet jij wat ie er meedoet is ie impotend en geeft ie het aan zijn eventueele vrouw heb kk straks kinderen rond lopen zonder het te weten we zijn zo een half uur bezig geweest vlak voor het klaarkomen stoppen na verloop van tijd zij ze tijd is om heb ik mezelf aangekleed en huis waards gegaan en van de meest vreemde dingen meegemaakt

Terug
Bovenaan Onderaan