WHEM Rachel haarlem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ruben75

Wandelaar
29
24/01/22
6
Beste heren

Ik kom af en toe de advertentie van Rachel tegen.

Ze ontvangt in van der Valk in Haarlem zuid
(Althans dat zegt ze )

Als je heb afgesproken via de app
Vraagt ze voor de deur of je even een tikkie wil betalen.
Nu had ik dat van te voren al gevraagd nog verrassingen

Maar zijn er mannen die dit wel hebben gedaan en komt Ze dan ook haar afspraken na.

Ze staat op sexjops onder Rachel

Groet Ruben
 
Na wat je schrijft ik ook, advies om haar links te laten liggen met aanbetalingen en zo. Ik heb geen ervaring met haar, deed alleen voor het gemak dat linkje naar haar ad erbij. Succes.
 
Als je meedere keren naar Dordrecht bent gereden en heel de tijd appt ze en zodra je betaald heb hoor je dagen niks van dr dan ben je fake. Net als dat je video s besteld. Zodra je betaald hoor je weken niks. Dan is dr telefoon kapot en krijg andere films dan waar je voor betaald heb. En als je daar dan weken lang wat van zegt krijg je te horen dat de bestanden te groot zijn. Ook was het onmogelijk om geld terug te storen. Te veel dingen die niet kloppen bij 1 en dezelfde persoon.
 
Als je meedere keren naar Dordrecht bent gereden en heel de tijd appt ze en zodra je betaald heb hoor je dagen niks van dr dan ben je fake. Net als dat je video s besteld. Zodra je betaald hoor je weken niks. Dan is dr telefoon kapot en krijg andere films dan waar je voor betaald heb. En als je daar dan weken lang wat van zegt krijg je te horen dat de bestanden te groot zijn. Ook was het onmogelijk om geld terug te storen. Te veel dingen die niet kloppen bij 1 en dezelfde persoon.
Waarom zou je in godsnaam 'meerdere keren naar Dordrecht rijden' als je de eerste keer genaaid bent, en dan ook nog foto's en filmpjes blijven kopen waar je steeds genaaid bij wordt, en waarom heb je dan 'nu nog steeds' met haar ex te maken?

De enige persoon bij wie te veel dingen niet kloppen ben jij vriend.
 
Dan spreek je toch lekker met dr af. Ik betaal al een hele tijd niks meer maar de manier van appen is nog exact hetzelfde. Dus ik waarschuw je alleen maar. Maar blijkbaar wil je het liever zelf ervaren en
 
Zijn er mensen die dirk087 persoonlijk kennen? Deze beste mannen helpt zogenaamd ook Sanne uit Amsterdam en daar worden afspraken ook steeds op het laatste moment afgezegd. En van Sanne en van Rachel kan ik geen betrouwbare review vinden...
Jammer @Dirk087
Vraag maar na in de telegram groep, genoeg mensen die mij, Sanne en Rachel persoonlijk kennen
 
Betaal gewoon nooit een tikkie in dit hele circus, vooraf al helemaal nooit maar achteraf ook niet, ook al vertrouw je het en kan je iemand misschien helpen met giraal geld in plaats van cash. Stel in dat geval voor dat je zelf geld wil overmaken naar een rekening waarop de dame wil ontvangen. Maar never nooit een tikkie doen als wandelaar!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan