• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Railane, Gent (vh Boom) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lido

Newbie
17
12/05/24
15
8
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/railane/
Totale kosten (in euro)
70
Vluggertje geboekt omdat ik al een vermoeden had van "te mooi om waar te zijn".

Foto's komen niet echt overeen, figuurtje is gelijkaardig maar gezicht niet. Fijntje en mooi lichaam dat wel en mooie kont. Borsten te fake en veel te hard, lippen te duidelijk opgespoten. Had zich duidelijk al 2 weken niet geschoren.

Maar dus de recensie. Aangekomen, ontvangst was hartelijk, vroeg wel meteen of ik Spaans sprak dus wellicht kon ze niks anders. Op bed gaan liggen, rubbertje errond en pijpen. Wat ze op zich aardig deed.

Maar daarna ging het bergaf. Borsten mocht ik niet aanraken, poes al zeker niet, doggystyle al snel moeten stoppen want "you biggy" (nog niet vaak klachten over gehad). Op haar rug van't zelfde. Ondertussen was mijn goesting en die van klein meneerke al over. Mezelf maar klaargetrokken en vertrokken. Wat een tegenvaller. Blij dat ik maar voor 15 minuten betaald had en zelfs dat was het niet waard.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben er ook langs geweest, beeldschoon figuurke. Betaald voor een uur en idd alles wat ze beloofd had via sms daar deed ze niks van dus hopeloos. Heb ze dan maar eens heel bruut geneukt om haar te laten voelen dat ze fout was. Toen dacht ze dat ze er vanaf was heb dan gezegd ok en nu nog 35min massage Dank u. Vond ze niet leuk maar een uur is een uur en dat ging ze nu niet moeten ontkennen ze.
GEEN AANRADER ZEKER NIET.

Terug
Bovenaan Onderaan