WHEM Ranna - Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rudi

Vaste klant
152
04/05/22
100
3
Foto's lijken mij too good to be true.
Kan iemand mijn twijfels wegnemen?
 
Ik kan ze niet direct terugvinden via reverse image search. Maar ik schat de kans groot dat de foto's van iemands instagram pagina komen.

2 redenen:
- censor over de tepels
- 2 van de foto's zijn gesplitst in 2 delen, iets wat je doorgaans zou doen op insta.

Het kan natuurlijk dat de foto's van haar eigen insta komen, maar zo goedgelovig ben ik al lang niet meer.

Update:
Het tekstje is ook al een paar gerecycleerd:
 
Laatst bewerkt:
Tja, ik had haar het linkje naar de modellenbureau website doorgestuurd, met de vraag of ze dat echt was. En of ze het OK vond dat ik aan de deur zou omdraaien als ze het toch niet is. Volgens haar was ze het echt en was het OK als ik zou omdraaien… blijft dus toch een beetje kriebelen. Helaas net te ver uit de buurt voor een gokje, maar mocht ik in de buurt komen als de advertentie nog actief is dan ga ik toch even kijken.. Het zal je maar gebeuren 🙃
 
Tja, ik had haar het linkje naar de modellenbureau website doorgestuurd, met de vraag of ze dat echt was. En of ze het OK vond dat ik aan de deur zou omdraaien als ze het toch niet is. Volgens haar was ze het echt en was het OK als ik zou omdraaien… blijft dus toch een beetje kriebelen. Helaas net te ver uit de buurt voor een gokje, maar mocht ik in de buurt komen als de advertentie nog actief is dan ga ik toch even kijken.. Het zal je maar gebeuren 🙃
Je hebt de foto's gevonden op de website van een modellenbureau?
 
Had er ook naar gestuurd, en tegen mij zei ze ni eens dat als ze er ni uitziet als op de fotos ik mag weggaan, tegen mij gaf ze gewoon het antwoord "site". Dus ja ga er maar vanuit dat het fake account is
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan