Rare plaatsen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was ooit in de dominikaanse rep, Baiahibe, ik was in het dorpje al verschillende keren aangesproken door jonge dames en tamelijk opgegeild op terugweg langs het strand sprak me een jonge Dominikaanse aan, 20 dollar voor seks beurt, dat kon ik niet weerstaan, ze nam me mee weg van het strand en op het kerkhof tussen 2 graven lag haar handdoek. Ik ben snel weggelopen.
 
Ik was ooit in de dominikaanse rep, Baiahibe, ik was in het dorpje al verschillende keren aangesproken door jonge dames en tamelijk opgegeild op terugweg langs het strand sprak me een jonge Dominikaanse aan, 20 dollar voor seks beurt, dat kon ik niet weerstaan, ze nam me mee weg van het strand en op het kerkhof tussen 2 graven lag haar handdoek. Ik ben snel weggelopen.
Raarste plaats waar je het niet gedaan hebt dus 🤭
 
Op woensdagnamiddag bij een dame dichtbij school. Soort van nymphomane die verlekkerd was op jongens van 16,17,18 jaar. Vaste beurt zo om de 2 weken. Soms gingen we met 2 of 3 man....om de beurt dan en kwaliteitsvolle seks zat er niet in....ging meer om de geilheid.
Was eigenlijk maar een raar vrouwtje ook van een jaar of 35. Wel mooi lichaam.
Mid jaren 90....toen er nog minder taboes waren
 
Op een parkeerplaats, verschillende keren in verschillende bosjes, op een oiknicktafel naast het zwembad in Eindhoven, zwembadhokje, in zee, in een vergaderruimte op kantoor, bij de schoonouders op de keukenvloer, in een steegje, dat was t wel denk ik
 
  • Kelderbox in het appartmentcomplex waar ik toen woonde - vriendin
  • parochiebebouw van een kerk - vriendin
  • bos - vriendin
  • strand - vriendin
  • laten pijpen tijdens het rijden - vriendin
  • parkbank - dvp
  • auto in de binnenstad van San Francisco - dvp
  • laten aftrekken en haar vingeren in een bioscoop - vriendin
  • naast de ingang van een metrohalte haar gevingerd - vriendin
  • in een slaapbus (stoelen werden omgebouwd tot bedden) - vriendin
Er ontbreekt nog: mile high club
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan