Recensie Raysa, Antwerpen, Verversrui 22/2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zeus

Vaste klant
202
12/07/22
151
36
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze middag bij deze dame langs geweest, zit recht over uitgang villa tinto naar Verversrui, ik herkende haar van een jaar of 2 geleden toen ik eens bij haar was binnen geweest.
Betaald voor extra 's op mijn vraag, tongkussen & pzc, ook mijn befkunsten mogen etaleren, lief meisje, ze ruikt ook geweldig wat ik ook belangrijk vind. Verschillende standjes mogen doen. Is meer een doener dan een prater wat ik wel aangenaam vind. Haar pijpkunsten zijn iets minder geen deeptroath bijvoorbeeld & oh ja vingeren wou ze niet vind ze niet leuk nl. (enige minpuntjes)

Ze heeft een gezichtje als de actrice Claire Forlani (voor de kenners) ,& heeft een grote opvallende mooie black white tattoo op haar rug , verder enkel een tekstje op haar dij.

Draag er zorg voor medewandelaars , voor mij is het ondanks de duurdere prijs zeker voor herhaling vatbaar & ik ben een moeilijke, verwacht dus wel voor 50 € standaard niet te veel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan