WHEM Rayssa, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
We is al een aantal jaren actief maar voornamelijk in België.

https://www.girlsreview.nl/threads/whem-rayssa-deurne.32488/

Ik heb er over gedacht om haar te bezoeken maar volgens mij heeft ze geen borsten.
Thanks. Ze gebruikt inderdaad een Belgisch nummer.
Ik heb net even gezocht en een foto van haar op instagram gevonden waar goed te zien is dat ze wel borsten heeft.
Ik blijf het interessant vinden, op dat bare na.
Ziet er lekker uit, maar video opnames laten zien dat het bare gebeurt?
Ik heb het aan haar gevraagd en ze geeft aan klanten niet bare te neuken

Laatst bewerkt:
Hoi Julius, je moet maar eens naar die video's kijken op Kinky.nl Daarop is overduidelijk op een aantal daarvan te zien dat ze iemand neukt zonder condoom. Natuurlijk, het zou haar vriend kunnen zijn of een andere goede bekende van haar die zich ook nog eens van tevoren heeft laten testen. Desalniettemin.... het maakt mij toch een beetje huiverig.

Nou weet ik ook wel dat heel veel trans dames van plezier bereid zijn om het zonder te doen als iemand bereid is wat meer te betalen maar daar probeer ik maar niet te veel bij stil te staan.

Wat Rayssa's borsten betreft... Ook ik heb op een aantal borsten op instagram en op kinky gezien dat het lijkt alsof ze borsten heeft. Maar op andere, ook foto's die vrij recent lijken te zijn, lijkt het toch alsof ze zo plat is als een dubbeltje. En in deze tijd van AI weet je maar nooit.

Terug
Bovenaan Onderaan