WHEM Rebeca vh Melina, Enschede

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb afgelopen week Melina bezocht in Enschede. De foto's op SJ zagen er verlokkend uit en ik had zin in een lekkere massage en meer. Afspraak maken was easy. Appartementje lag in het buitengebied.
Melina lijkt niet op de dame van de foto. Ze beweert dat ze het wel was, maar dan hebben ze behoorlijk zitten Photoshoppen. De dame die mij ontving was een kleine Zuid Amerikaanse. Op zich een aardige dame die redelijk Nederands sprak.
Na binnenkomst werd ik naar een klein vunzig kamertje gebracht. Geen stoel voor je kleding en een oud bed met aftandse lakens en een niet frisse handdoek. Er werd niet aangeboden om te douchen.
De massage betreft slechts het insmeren van het lijf met olie. Meer niet. Af en toe ging ze met d'r borsten over mn rug maar daar was niets erotisch aan, zoals zij dat deed. Tijdens de massage hoorde ik stemmen. Die waren van haar collega. Toen ik zei dat ik mee stemmen hoorden (ook mannenstemmen), waren die van haar 'nichtjes'. Na een minuut of 20 was het tijd om mij om te draaien. Ondanks dat ik had aangegeven van langzaam te houden, ging ze snel op d'r doel af.
Na 45 minuten stond ik weer buiten. Dramatisch slecht dit. Geen herhalingsgevaar en ik als je dit hebt gelezen, wees gewaarschuwd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan