Recensie Rebecca 29 k2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Reagluurder

Newbie
8
13/01/24
8
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Heden middag wat rondgelopen met de hoop een glimp van Kiki op te vangen, maar denk dat ze nog in Amsterdam verblijft. Twijfelde bij Zaltina binnen te stappen, maar mijn oog gevallen op een mooie donkerharige verschijning met een ietwat voller postuur, maar eerder richting normaal dan naar dik. Ze heeft een forse ronde kont ( weet niet of deze helemaal natuurlijk is, maar voelde niet hard) en een goede b cup welke wel duidelijk wat hulp heeft gehad. Ze gaf bij de deur aan 50 voor p&n met diverse standjes. Eenmaal binnen even voorstellen en rustig uitkleden/wassen, maar ook een leuke babbel. Eenmaal op bed gaat ze zo naast me zitten zodat ik met die heerlijke kont en uiteindelijk ook wat met haar poesje kan spelen. Dit smaakt naar meer, dus ik vraag of likken ook mogelijk is. Voor 20,- extra en nog een extra wasje ( had ze reeds gedaan, maar wilde het nogmaals doen dus hygiëne zit wel goed denk ik zo) heerlijk haar poesje met mijn tong bewerkt. Hier wilde ze beginnen met reverse amazone wat een heerlijk uitzicht was en prima aanvoelde. Na een aantal minuten door naar doggie en dat uitzicht was te geil waardoor het snel gedaan was. Nadat Rebecca condoom verwijderde en met een tissue mijn kleine vriend had schoongemaakt hebben we tijdens wassen en aankleden nog een leuk gesprekje gehad. Dame blijft tot 20 december gaf ze aan en gaat dan richting huis voor feestdagen. Herhaling is zeker aanwezig

Terug
Bovenaan Onderaan