WHEM Rebecca, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ok, als de foto's van Rebecca kloppen ga ik er sowieso langs.

Ze staat 1 trapje lager op de site

heeft wel verified bij haar naam staan

die cup C klopt niet, eerder A

Profiel bestaat sinds 2019 en ze is 21 (maar dat profiel kan door haar boeker voor een ander gebruikt zijn)

maar verder zijn de foto's super-sensueel en aansprekend wat mij betreft.

Wie weet meer?

 
Ben gister langsgeweest, werd idd gevraagd om proof of employment en een wijze van id. Heb een foto gemaakt met zo min mogelijk gevoelige info. Was het dubbel en dwars waard.

Standaard verhaal van anal depending on size zette mij op voor een verwachte teleurstelling waarvan ze compleet het tegendeel bewees. Na een tijdje lekker bezig te zijn zei ze heel onschuldig we can try en proberen dat deden we zeker. Nou ben ik van gemiddeld formaat maar het was toch wel een verademing om lekker door te kunnen stoten ipv dat ze liep te piepen. Mijn voorkeur voor anaal strookt niet altijd met mn afkeer om een dame pijn te doen.

Een schattig poppetje met een prachtige lach welke ze veel laat zien en een lichaam om van te genieten.
 
Geven jullie serieus deze gegevens door? Foto van ID? Visitekaartje? Loonstrookje? LinkedIn?

Sorry, ik ben nieuw hier (maar niet in het wandel wereldje), maar als ik dit lees twijfel ik aan het verstand van de mensheid. Als je hier op in gaat vraag je gewoon om ellende.

Als een dame om dergelijke gegevens vraagt: next!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben gister langsgeweest, werd idd gevraagd om proof of employment en een wijze van id. Heb een foto gemaakt met zo min mogelijk gevoelige info. Was het dubbel en dwars waard.

Standaard verhaal van anal depending on size zette mij op voor een verwachte teleurstelling waarvan ze compleet het tegendeel bewees. Na een tijdje lekker bezig te zijn zei ze heel onschuldig we can try en proberen dat deden we zeker. Nou ben ik van gemiddeld formaat maar het was toch wel een verademing om lekker door te kunnen stoten ipv dat ze liep te piepen. Mijn voorkeur voor anaal strookt niet altijd met mn afkeer om een dame pijn te doen.

Een schattig poppetje met een prachtige lach welke ze veel laat zien en een lichaam om van te genieten.
En wat betaal je daarvoor, als ik vragen mag?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan