- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Deze blonde rebecca uit tsjechie vorige week bezocht,ze zei dat het haar 2de dag toen was in antwerpen en in totaal 10 dagen zou blijven en sporadisch in Antwerpen werkt,ik vermoed dat ze volgende week dus weg zou zijn... had haar ook nog nooit gezien en deze zou om 10u starten
Mijn redenen van mijn bezoek haar kont,had haar bezocht in de vroege uurtjes en in mijn beleving was haar service goed en totaal geen tijdsdruk..
Pijpen was goed en gevarieerd en op een gegeven moment moest ik vragen om te stoppen en over te gaan naar de sex,verschillende standjes gedaan en uiteindelijk gevraagd om mij aftrekken want normaal gezien was ik niet van plan om binnen te gaan want ik ging vertrekken naar huis..
Heb er langer binnen gezeten dan 20min.
Herhalingsgevaar misschien wel...
Mijn redenen van mijn bezoek haar kont,had haar bezocht in de vroege uurtjes en in mijn beleving was haar service goed en totaal geen tijdsdruk..
Pijpen was goed en gevarieerd en op een gegeven moment moest ik vragen om te stoppen en over te gaan naar de sex,verschillende standjes gedaan en uiteindelijk gevraagd om mij aftrekken want normaal gezien was ik niet van plan om binnen te gaan want ik ging vertrekken naar huis..
Heb er langer binnen gezeten dan 20min.
Herhalingsgevaar misschien wel...