Recensie Rebekka, Baekelandplein 10 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ouwe snoepert

Newbie
4
12/04/23
1
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
€ 50,-
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer op het plein geweest. Gelukkig bleek Rebekka aanwezig.
Heb haar ooit in pyama aangetroffen (dat is ook erg sexy), maar vandaag met hele hoge hakken en rood gestifte zwoele lippen. Van alle meisjes op het plein is zij mijn beste ervaring tot nu toe en ik heb er als ouwe snoepert toch heel wat gehad. Rebekka is Roemeens maar in het Engels kun je goed met haar communiceren. Ze is ontzettend lief en doet haar best het naar je zin te maken. Vooral als je ook aardig tegen haar bent krijg je daar heel veel voor terug. Je voelt je erg op je gemak bij haar. Ik ging voor 15 minuten (€50) maar ze kijkt niet op de klok.
Nadat ik haar rondingen uitvoerig had afgetast gaf ze me een heerlijke pijpbeurt, echt top!! Met haar zwoele rode lippen masseerde ze het randje van m'n eikel tot ik het niet meer had. Daarna 2 standjes en heerlijk schokkend klaar gekomen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Soft SM
  3. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ging vandaag naar Rebeka, lang bruin haar en een grote tatoeage op haar rechterarm, ik koos ervoor om een half uur te blijven. hij is heel lief en alles wat hij doet doet hij met passie. de klap was groot diep met spuug. en de seks was beestachtig 3 posities.Ik zal de volgende keer zeker weer gaan
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Omdat ik voor mijn werk nu veel in Eindhoven zit uiteindelijk na 2x kijken eens naar baekeland gegaan. Normaal vindt in raamprostitutie qua prijs kwaliteit niet in balans met de clubs naar blp stond nog niet op mijn lijstje dus toch gegaan.
Uiteindelijk bij rebekka uitgekomen omdat zij de spontaanste was van allemaal.
Mooie borsten, beetje buikje en op kamer perfect in 3 standjes en pijpen heerlijk gekomen uiteindelijk met een handjob.
Is de 5 tientjes meer dan waard
 
Heb op het Bklplein veel jonge slanke girls gehad. Rebekka 23 jaar op nr. 10 is toch echt wel de liefste. Vandaag haar weer opgezocht. Was weer top... Ze gaat ervoor het je naar de zin te maken, ze kijkt niet op de klok, je voelt je bij haar op je gemak en ze pijpt echt super tot je het niet meer houdt.
Ca. 23 mei gaat ze voor 5 weken op vakantie naar Roemenië maar ik hoop haar voor die tijd nog te zien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan