Recensie, Erika, Eindhoven Prive, Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wonderer

Wandelaar
25
05/10/21
22
5
Vandaag ineens zin en tijd (en geld) om mezelf een uurtje te verwennen.
Bij EP op de gok naar binnen. Na het voorstel rondje gekozen voor Erika. Prachtige dame, stelde zich lief lachend en enthousiast voor.
Op de kamer eerst gevraagd wat ze wel en niet doet voor €100 (kamer reeds betaald). En aangegeven wat ik graag wil.
Ik merkte dat ze dat best lastig vond te bespreken. Standaard, niet vingeren, niet beffen, niet zoenen. Meer? Bijbetalen. (En standaard is €80 bij EP en de meeste dames zoenen wel). Ik vond het daardoor karig. Maar goed ze is echt mooi en dacht ; daar kom ik wel op?.

Nu kan ik tot een orgasme komen en dan het spuiten uitstellen. Dit had ik ook gezegd en specifiek gezegd als ik stop zeg stoppen. Ik kan zo heerlijk een uur volmaken (en soms niet spuiten, omdat ik net te vaak heb ingehouden en te weinig rust tussendoor neem) Anyhoe… Erika schrok hiervan en vond het raar en na drie keer stopte ze! Ze had er genoeg van. Daar had ik niet voor betaald!
We waren net een half uur op weg.
Ik heb geld terug geeist en gekregen.

Voor een half uur stil liggen en Erika haar programma laten afwerken? Dan is Erika prima. Heerlijk lijf, gepast theater, ok pijpen en neuken (hard en diep mag niet. Daar zorgt ze redelijk subtiel voor dat het ook niet kan.) Dan verwacht ik een lekker orgasme.

Geen herhaling voor mij.
Toch ook niet een verloren half uur.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan