Recensie Recensie kristina ts 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Charles37

Newbie
16
04/05/22
4
3
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/enschede/7175172-kristina-ts
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Wat een Scam is dit. Man met een rokje en pruik en slechte huid.
Vooraf afgesproken om te zoenen en dat ze over mij heen klaar zou komen voor 80.

Eerst is ze heel wantrouwig met het huis nummer en moet ik lang wachten.
Wil ik bij binnenkomst de afspraken nalopen zegt ze nee.. zoenen is 30 extra. Ik geef netjes aan dat ik gepast geld bij mij zoals afgesproken en heb en geen 30 extra. No problem. Ik dacht mooi zoals het is afgesproken. En ze brengt het geld weg. Komt ze terug En wil Ik haar zoenen zegt ze nee dat is extra.
Nou ja vooruit dan maar.
Ze pakt direct een condoom en begint knetter hard te pijpen. Zelf had ze alle kleren nog aan.
Binnen 1 minuut klaar.
Ik heb haar nog even netjes gevraagd of we wat kunnen regelen. Maar nee. Jij betaald 30 minuten en als je komt is het klaar. Doei.
Ik had toch niet zo eigenwijs moeten zijn en mijn gevoel en de recensies moeten volgen.
 
@Charles37
Jammer van je slechte ervaring, maar volgens mij heb je meerdere dingen beoordeeld die je helemaal niet hebt gedaan en highclass companion kan je ook wel weglaten.
En misschien had je beter dit eerst kunnen lezen
 
@Charles37
Jammer van je slechte ervaring, maar volgens mij heb je meerdere dingen beoordeeld die je helemaal niet hebt gedaan en highclass companion kan je ook wel weglaten.
En misschien had je beter dit eerst kunnen lezen
Klopt, ik had beter moeten weten. High Class was het zeker niet. Pure Scam wat ze aanbieden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan