Toen ik begon, wist ik niets van recensies. Daarna geloofde ik elk woord in de advertentie. Ik werd afgewezen omdat ik extra's vroeg die niet werden genoemd. Ik kende de voordelen van een vaste klant niet, enzovoort. Mijn uitgaven waren natuurlijk ook hoog. Nu doe ik voornamelijk vaste dvps en als ik aan het einde van het jaar minder heb uitgegeven dan voorheen, dan experimenteer ik. Tegenwoordig geef ik alleen nog geld uit aan iemand die nieuw is, met de bedoeling een vaste relatie op te bouwen. Hun startprijzen zouden dus niet erg hoog moeten zijn; ik laat tijdens mijn korte bezoekjes weten wat ik leuk vond. Als ik hetzelfde enthousiasme zie, weet je eigenlijk stilletjes of het de moeite waard is om te herhalen. Dan kom je zelfs met een prijsverhoging misschien weg met wat je eerder hebt betaald. Hoewel het verleidelijk is om 300 of 400 euro uit te geven aan een nieuwe en populaire dvp, vrees ik: als we elkaar leuk vonden, kan ik dat bedrag niet regelmatig uitgeven. En het lezen van recensies maakt al deze besluitvorming erg efficiënt. Maar als je geld te veel hebt, waarom niet, maar wees voorbereid op teleurstellingen.