Recensie van klanten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
77
26/08/24
162
7
Nadat ik een aantal Latina's in Rotterdam en Den Haag aan de schandpaal had genageld omdat ze met valse foto's adverteerden op kinky gebeurde er 1,5 week geleden iets raars.
Ik had afgesproken met een dame en stond op het punt om te bezoeken toen ze ineens schreef dat ik niet meer welkom was omdat ik een reputatie had van agressieve sex bij DvP's.
Stomverbaasd schreef ik terug dat daar niks van klopt en dat ik niks dan respectvol ben en juist de grenzen van de dame hoog heb staan. Hoe kwam ze daarbij? Dat wordt over je gezegd zei ze.

Een week later toch gelukt om een afspraak te regelen en na een heerlijk uurtje toch nog gevraagd wie er rare dingen had gezegd over mij.
Toen liet ze mij een website zien waar op basis van telefoonnummers door dames ervaringen gedeeld konden worden en ik had er 4 waarvan 1 slecht (agressief) en 3 goed: respectvol, bereid om voor extra's te betalen, goddelijk in bed (ok, deze verzin ik 😝).

Weet iemand welke website dit is want ik kon de url niet zo snel lezen en de dame is op dit moment niet actief?

boysreview.nl?

Maar even serieus. Ik heb er wel vaker over gehoord en ook dat we daar bijnamen zouden hebben.
Het moet een goed verborgen website zijn, ik heb geen last van spam op mijn nummer.

Ik heb hem inmiddels gevonden. Maar ja, wat zouden wij hiermee precies moeten?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan