Rechtszaak Marco Borsato

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lucia de Berk was een bijzondere zaak. Ik weet nog dat ik een groot meningsverschil had met mijn broer. Ik achte destijds niet bewezen dat zij schuldig zou zijn. Ik werd voor gek verklaard. De media achtte haar schuldig dus liep iedereen maar mee met deze mening. Bij Marco is voor mij hetzelfde. Vreemd gedrag allemaal wat daar gebeurde , maar wettig en overtuigend bewijs zie ik niet.
En Kees Borsboom die jaren onschuldig vastzat voor moord in Beatrixpark in Schiedam

Met @Koudvuur eens. Laat de rechter maar bepalen en wat veel mensen hier ook zeggen, wie zijn wij om te oordelen.

Gevoelsmatig kan ik mij wel voorstellen waar alles is ontspoort, met de flarden die ik in de pers heb opgevangen. Een fan die je medewerkster wordt. Een medewerkster die je minnaar wordt. Vervolgens een vrouw die ook seksueel getinte boodschappen deelt van haar dochter met Marco. Volgens mij zijn ze met elkaar uit de bocht gevlogen.

Nogmaals, ik ga er geen oordeel over hebben. Hier zitten hele gevoelige persoonlijke verhalen achter die wij niet weten. Zonder het goed te praten, ik kan mij de situatie wel voorstellen.

De pest is we hebben met zijn allen tegenwoordig oveeal een mening over en verstand van terwijl we 0.0 invloed hebben... waste of time and energy
Ik denk dat we dat altijd al hebben gehad.
Het probleem is nu dat hij/zij overtuigd is dat hij/zij de waarheid in pacht heeft en dus vervolgens iedereen moeten gaan overtuigen van zijn of haar gelijk.

Gevoelsmatig kan ik mij wel voorstellen waar alles is ontspoort, met de flarden die ik in de pers heb opgevangen. Een fan die je medewerkster wordt. Een medewerkster die je minnaar wordt. Vervolgens een vrouw die ook seksueel getinte boodschappen deelt van haar dochter met Marco. Volgens mij zijn ze met elkaar uit de bocht gevlogen.
Dat heet normvervaging.

Normvervaging kom je overal, altijd en bij iedereen tegen. Het kan versterkt worden in relatief gesloten groepen, maar we hebben er allemaal in meer of mindere mate last van.

De rechtbank in Utrecht heeft ook een ingang aan de achterkant, dan had Borsato discreet naar binnen kunnen gaan, dit werd hem door Justitie geweigerd. Heel merkwaardige beslissing van Justitie.

@Spee - Dee
Er is ook genoeg muziek waar ik ook liever niet naar luister, moeten we hen ook allemaal gaan verbannen en wie gaat de beslissing maken wie wel en niet wordt toegelaten?
Hij werd niet voor niks de grootste genoemd in Nederland, dus hij zal vast wel wat kunnen. (volgens een aantal Nederlanders).
Nou nee, maar dat hij wat minder wordt gedraaid is een positieve bijvangst, vind ik zelf, als ik heel eerlijk ben.

Marco met zn eigen relatieprobleem was hier 'slachtoffer' van een gestoord alleenstaand geil vrouwtje die na suicide van haar man gewoon is doorgedraaid en een piemel mist. Zo heeft ze haar dochter de 'normen en waarden' meegegeven dat naakt eingelijk heel normaal is. Kind met een iq van een kakkerlak kopieerde het gedrag van dr moeder. Marco had meteen Veilig Thuis o.d. moeten inschakelen, zoals rechter ook zei eruit moeten stappen. Maar ja tegenwoordig zijn 15 jarigen vroeg rijp en zoals hij dan wel hardop roept "een lekker wijf". Marco heeft zichzelf niet in controle kunnen houden. Voelde nattigheid (niet alleen in zn broek) en liet een psycholoog meekijken om save te spelen. Gaat ff bij een naakt kind in kamer zitten, stuurt sexueel getint appjes, en de meeste dromen zijn bedrog maar dat van hem niet kennelijk.

Marco en moeder keihard straffen!
Kind naar n psycholoog sturen.

Vwb John vd Heuvel die geilt op nieuws op de voorpagina

Daarom neuk n neukpop..die kunnen nooit doorlullen 😊
kind naar een psychiater, bedoel je.

De rechtbank in Utrecht heeft ook een ingang aan de achterkant, dan had Borsato discreet naar binnen kunnen gaan, dit werd hem door Justitie geweigerd. Heel merkwaardige beslissing van Justitie.
Het komt voor dat slachtoffer en verdachte in dezelfde wachtruimte terechtkomen vlak voor een zitting.
Ook dat is een merkwaardige gang van zaken en het vraagt om een alerte raadsman/vrouw die dan verzoekt of ze gescheiden van elkaar kunnen wachten.
Bij sommige zaken kun je vraagtekens zetten rondom de beweegreden van Justitie.

Terug
Bovenaan Onderaan