Rechtszaak Marco Borsato

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben bang dat wij dat nooit zullen weten, ondanks de uitslag van de rechtszaak, want Marco gaat vast niet bekennen, mocht het waar zijn.
En de dame, zal ook echt niet nu nog met een verklaring komen dat het niet gebeurd is.

Of hij volgens de rechters schuldig is of onschuldig, dat weten we mogelijk pas de 4 december bij de uitpraak.

Overal ter wereld, en ook in ons eigen land , worden te allen tijde vrouwen en meisjes op de meest gruwelijke manieren onheus bejegend.

Hier hoor je nooit iemand over, tot ons knuffel icoon "borsato" zijn hand eens op de gevoelige plekjes laat glijden.

Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat er eigenlijk veel te veel aandacht uitgaat naar een relatief klein incident; een "celeberty" die zijn handen mogelijk verkeerd heeft geplaatst. Het typische rtl boulevard gedrag, en hier hebben we het er ook al dagen over.

De Borsato kwestie is misschien leuk voor het publiekelijk vermaak, als zijnde het brood en spelen, Maar aangaande het welbevinden van de dames?

Ook al had hij dat gedaan, dan nog was dat geen garantie geweest dat daarmee de kous af was.
Voor hetzelfde heb je te maken met iemand die rancuneus is en alsnog onwaarheden de wereld in helpt.
Dat het geen garantie is, maakt het nog geen sterk argument. Dat is alsof je zegt: "Ik gooi m'n tv vast uit het raam want het is niet gegarandeerd dat die inbreker die actief is in de wijk hem niet meeneemt vannacht. Of: ik doe de deur niet op slot want als hij wil inbreken komt hij toch wel binnen."

Verantwoordelijkheid neem je niet omdat het alle risico's 100% uitsluit, maar omdat het verstandig is en je de risico's beperkt.

Nog meer irrelevante onzin.
Ik ben dvp, als mijn kind ooit verkracht word, mag ze dan überhaupt wel aangifte doen? 🙄🙄🙄
Dat zat ik nou ook net te denken bij bovenstaande toelichtingen , het heeft er niks mee te maken of je nou wel of niet in een naakt blad staat of wat dan ook doet in de seksindustrie .

Laatst bewerkt:
En dan nog. Thuis lekker naakt lopen, lekker naar de sauna. Af en toe lekker naar de fun4two. Trios, kwartetjes. Met vrienden zoenen. En ook wij hebben naaktfotos van onszelf. Het is bijna mijn leven.

Ook bij ons speelt seks een grote rol. En dan?

Dan is het dus gerechtvaardigd dat iemand ongevraagd aan mijn vrouw zit?

Dit is wat ik denk: ik denk dat de verdediging erop gericht is om die vrouw en dat kind in een zo'n kwaad mogelijk daglicht te willen zetten om reputatieschade nog te willen beperken.

Overal ter wereld, en ook in ons eigen land , worden te allen tijde vrouwen en meisjes op de meest gruwelijke manieren onheus bejegend.

Hier hoor je nooit iemand over, tot ons knuffel icoon "borsato" zijn hand eens op de gevoelige plekjes laat glijden.

Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat er eigenlijk veel te veel aandacht uitgaat naar een relatief klein incident; een "celeberty" die zijn handen mogelijk verkeerd heeft geplaatst. Het typische rtl boulevard gedrag, en hier hebben we het er ook al dagen over.

De Borsato kwestie is misschien leuk voor het publiekelijk vermaak, als zijnde het brood en spelen, Maar aangaande het welbevinden van de dames?
Volgens de dame en haar moedee, het staat niet vast of het daadwerkelijk gebeurd is.

dat is waar, echter hou ook eens rekening mee dat vrouwen bijzonder manipulatief en wraakzuchtig kunnen zijn. (ook in dit geval werd pas aangifte gedaan nadat Borsato blijkbaar het contact het vermindert)

Kijk maar eens naar hoe vrouwen de man financieel compleet kaalplukken na een scheiding, of hun ex betichten van grensoverschrijdend seksueel gedrag, ga je daar als man maar eens tegen verdedigen terwijl de hele zorgketen inclusief rechtbanken er bij voorbaat van uit gaan dat vrouwen altijd het slachtoffer zijn.

dat is waar, echter hou ook eens rekening mee dat vrouwen bijzonder manipulatief en wraakzuchtig kunnen zijn. (ook in dit geval werd pas aangifte gedaan nadat Borsato blijkbaar het contact het vermindert)

Kijk maar eens naar hoe vrouwen de man financieel compleet kaalplukken na een scheiding, of hun ex betichten van grensoverschrijdend seksueel gedrag, ga je daar als man maar eens tegen verdedigen terwijl de hele zorgketen inclusief rechtbanken er bij voorbaat van uit gaan dat vrouwen altijd het slachtoffer zijn.
Als hij niks verkeerd had gedaan, dan is er ook niks waarmee moeder kan slaan. En ik zeg het nog een keer: ze eist geen geld. Ze was zelfs ooit zijn grootste fan.

Terug
Bovenaan Onderaan