Rechtszaak Marco Borsato

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Om deze reden bestaat prostitutie, ze zullen zelden gaan praten. De dvp wil meestal niet dat bekent wordt dat ze bijv. in een seksclub werkte en de klant zal ook niets zeggen. Al kan een heel bekende klant wel eens pech hebben en gaat ze wel praten. Als het allemaal klopt is het dapper dat Marco het niet heeft afgekocht want dan stimuleer je een verdienmodel, het chanteren van BN'rs.

Jij hebt nooit gehoord van sekswerkers die het volgeknalde condoom van een BN'er uit de prullenbak grijpen en zichzelf nog, als de kans daartoe zich aangrijpt, zichzelf te Insemineren om vervolgens na baring ff een rechtzaakje te starten voor gegarandeerde alimentatie?

Stel hij wordt niet schuldig bevonden. Dan zou ik als ik hem was Ahoy afhuren en een megaconcert geven. Zou het " zijn jullie ernog? " ofzo noemen. Gewoon bam alles of niets.
Weet je meteen waar je staat.

Jij hebt nooit gehoord van sekswerkers die het volgeknalde condoom van een BN'er uit de prullenbak grijpen en zichzelf nog, als de kans daartoe zich aangrijpt, zichzelf te Insemineren om vervolgens na baring ff een rechtzaakje te starten voor gegarandeerde alimentatie?
Zo te lezen heb jij toch niet zo heel goed gevolgd in de lessen van biologie. Vooral toen het ging over hoe en hoe lang sperma overleeft enz.

Uiteraard passen sprookjes wel in acteerwereld van de betaalde pretseks. En ja, er circuleren nog wel straffe verhalen. Bv van de Chinese meisjes die wijs gemaakt worden dat het sperma van zoveel mogelijk verschillende mannen hen immuun maakt voor SOA's.

wat logischer lijkt... maar in dit land ben je onschuldig zolang niet bewezen en schuldig veroordeeld dat is onze wet en rechtssysteem , heb ik niet bedacht
Lees deze post van je nu nog eens rustig terug zou ik zeggen. Je gaat wederom niet in op mijn opmerking/vraag maar je post daarentegen weer zo'n onsamenhangende zin 🥴 je roept maar wat

Terug
Bovenaan Onderaan