Rechtszaak Marco Borsato

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit bericht kan ik nog steeds niet helemaal plaatsen @Vanderlindemedia . Je formulering is super suggestief, zijn er nou concrete gevallen of niet?

In de jaren 90 zijn er ooit gevallen geweest, waar "bekende" voetballers of whatever, een sw'er bezocht hadden, en na de daad blijkbaar het condoom eruit gevist hadden, om vervolgens zichzelf, te insimineren.

Die dingen gebeuren; want ja als je een BN'er als vader van je kind hebt dan is dat redelijk kassa. En een enorm schandaal natuurlijk aan de buitenwereld.

Bedoel afpersen komt voor; ik kan nog wel een paar meer van dit soort (bizarre) verhalen eruit kloppen - vooral waar bij SM kelders politicians voor het blok werden gezet met pikante foto's.

Er is alleen aangifte van deze dame aantal jaren na de vermeende aanrakingen op advies vd moeder nadat Borsato meer afstand van ze nam. Geen andere aangiftes, geen sex met die dochter en Borsato ontkent sexuele aanrakingen en 5 jaar na die vermeende aanrakingen dje ze vreselijk vond etc springt ze als 20 jarige volwassen vrouw bij Borsato op schoot. Dat is raar als je zo van hem walgt...
Je hebt al een miljoen keer hetzelfde gezegd en het is al even vaak beantwoord. Ga je door tot 4 december met het eindeloos herhalen?

Wacht, ik bespaar je al een comment "we moeten wachten tot 4 december want dan is de uitspraak"

Je zou bijna gaan denken dat je Marco's advocaat bent die betaald wordt per bericht in dit topic

Terug
Bovenaan Onderaan