Johnny Walk
Forumfiel
Nee dat schrijf ik toch niet? Maar dit heeft ie wel allemaal al gekregen op voorhand zonder bewijs op een vage aangifte waar als het wel bewezen en waar was hooguit 5 mnd celstraf stast en vermoedelijk lager of een taakstraf.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan had hij aan zijn carrière moeten denken voordat hij de deur bleef platlopen bij die vrouw en dochter. Niemand heeft hem ooit verplicht om daar nog contact mee te onderhouden. Niemand heeft hem verplicht om lingerie te kopen of met zijn hand over haar billen te gaan. Die keuzes maakte hij helemaal zelf. Dan moet je ook op de blaren zitten. Zo werkt het leven. Ook voor rijke celebs die zich denken vanalles te kunnen veroorloven.Nee dat schrijf ik toch niet? Maar dit heeft ie wel allemaal al gekregen op voorhand zonder bewijs op een vage aangifte waar als het wel bewezen en waar was hooguit 5 mnd celstraf stast en vermoedelijk lager of een taakstraf.
Ik weet niet alles van deze zaak maar om als volwassen vent lingerie te kopen voor een meisje van 15 dan gaat er toch iets mis in je bovenkamer en stoppen met krokodillentranen a.u.b..Jij weet toch niet wat de feiten zijn? Als er geen ontcht is er geweest dan is hem niets kwalijk te nemen
Het zal niet de eerste keer zijn dat vader lingerie koopt samen met dochter. Ik heb begrepen dat hij daar als een vaderfiguur aanwezig was, in een al bijzonder gezin met ruime opvattingen over seks en naaktheid.Ik weet niet alles van deze zaak maar om als volwassen vent lingerie te kopen voor een meisje van 15 dan gaat er toch iets mis in je bovenkamer en stoppen met krokodillentranen a.u.b..
Maar dit is mijn bescheiden mening.
En daarom bestaan er forensisch documentonderzoekers. Een bus rijdt zichzelf ook niet, daar heb je een buschauffeur voor nodig.Ik begrijp wel dat de rechter oordeeld dat het dagboek bv niet voldoede bewijslast is.
Ten eerste waneer en door wie is hij geschreven? Ten tweede is wat er geschreven staat de waarheid. Ik kan vandaag ook een dagboek gaan schrijven dat ik toen ik 15 was misbruikt ben geweest van de gym leerkracht. Ook al is dat nooit gebeurd.
Dat schrijf ik niet. Ik was vergeten waarom ik ook al weer wegbleef bij dit topic. Dat kwam doordat jij zulke ongelooflijk domme dingen schrijft. Echt ...je hebt geen idee hoe dom je overkomt. Dus ik ga dit draadje weer passeren.Lol gaan we nu de rechters in twijfel trekken