Rechtszaak Marco Borsato

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee dat schrijf ik toch niet? Maar dit heeft ie wel allemaal al gekregen op voorhand zonder bewijs op een vage aangifte waar als het wel bewezen en waar was hooguit 5 mnd celstraf stast en vermoedelijk lager of een taakstraf.

Nee dat schrijf ik toch niet? Maar dit heeft ie wel allemaal al gekregen op voorhand zonder bewijs op een vage aangifte waar als het wel bewezen en waar was hooguit 5 mnd celstraf stast en vermoedelijk lager of een taakstraf.
Dan had hij aan zijn carrière moeten denken voordat hij de deur bleef platlopen bij die vrouw en dochter. Niemand heeft hem ooit verplicht om daar nog contact mee te onderhouden. Niemand heeft hem verplicht om lingerie te kopen of met zijn hand over haar billen te gaan. Die keuzes maakte hij helemaal zelf. Dan moet je ook op de blaren zitten. Zo werkt het leven. Ook voor rijke celebs die zich denken vanalles te kunnen veroorloven.

Jij weet toch niet wat de feiten zijn? Als er geen ontcht is er geweest dan is hem niets kwalijk te nemen
Ik weet niet alles van deze zaak maar om als volwassen vent lingerie te kopen voor een meisje van 15 dan gaat er toch iets mis in je bovenkamer en stoppen met krokodillentranen a.u.b..
Maar dit is mijn bescheiden mening.

Ik weet niet alles van deze zaak maar om als volwassen vent lingerie te kopen voor een meisje van 15 dan gaat er toch iets mis in je bovenkamer en stoppen met krokodillentranen a.u.b..
Maar dit is mijn bescheiden mening.
Het zal niet de eerste keer zijn dat vader lingerie koopt samen met dochter. Ik heb begrepen dat hij daar als een vaderfiguur aanwezig was, in een al bijzonder gezin met ruime opvattingen over seks en naaktheid.

Ik denk dat niemand kan oordelen hoe het daar echt gegaan is. In ieder geval heeft de moeder ook een bijzondere rol gehad. Het kon daarom ook niet anders dan vrijspraak zijn. Wel komt Marco op me over als een naive man. Ik vraag me wel af welke rol hun omgeving heeft gehad. Zij hebben het ook toegestaan.

Ik begrijp wel dat de rechter oordeeld dat het dagboek bv niet voldoede bewijslast is.

Ten eerste waneer en door wie is hij geschreven? Ten tweede is wat er geschreven staat de waarheid. Ik kan vandaag ook een dagboek gaan schrijven dat ik toen ik 15 was misbruikt ben geweest van de gym leerkracht. Ook al is dat nooit gebeurd.

Ik begrijp wel dat de rechter oordeeld dat het dagboek bv niet voldoede bewijslast is.

Ten eerste waneer en door wie is hij geschreven? Ten tweede is wat er geschreven staat de waarheid. Ik kan vandaag ook een dagboek gaan schrijven dat ik toen ik 15 was misbruikt ben geweest van de gym leerkracht. Ook al is dat nooit gebeurd.
En daarom bestaan er forensisch documentonderzoekers. Een bus rijdt zichzelf ook niet, daar heb je een buschauffeur voor nodig.

Terug
Bovenaan Onderaan