Algemeen Red House, Diegem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik belde gisteren voor Christina.... De andere meiden op de website spreken mij minder aan.

'k Was al vertrekkensklaar maar... Christina is met vakantie.
Het is juist dat een douche niet standaard wordt aangeboden, maar als je het vraagt is het toch geen probleem. Je komt dan wel geregeld terecht in een soort "deurenkomedie", want al naargelang er andere bezoekers zijn, moet je even wachten achter een deur, achter een gordijn of in het toilet of zo... Toch wel grappig.

Dat van die mindere hygiëne op bed klopt inderdaad. Dat zie je echter ook wel eens in andere clubs.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook eens langs geweest bij Lola. Was zalig, beetje zelfde scenario als hierboven maar heb ze uiteindelijk toch doggy genomen. Super knappe lekkere dame die blijkbaar graag haar werk doet of toch zeker die indruk geeft. Prachtig lichaam, heerlijk kontje om op te kijken.
Ik ga zeker terug !!
Is dat dezelfde Lola die nu bij Soraya's palace werkt?
 
Ik heb haar gezien en ze is heel knap en jong maar of ze goed is, kan ik helaas nog niks over zeggen.
Ik dacht ik ga eens proberen. Kort samengevat: nog nooit zo'n slechte ervaring gehad. Pijpen was met condoom en zonder enige overgave. Dacht ik ga ze eens beffen maar ze lag er als een lijk bij. Op geen enkel moment heeft ze me kunnen bekoren. Alles was precies tegen haar goesting. Toen de bazin haar riep was ze al aan t grommen en wat Roemeens aan t brabbelen. Heb ze gewoon in missionaris genomen en op 20 min was ik buiten. Zware ontgoocheling mij ziet ze zeker nooit meer terug
 
Ik dacht ik ga eens proberen. Kort samengevat: nog nooit zo'n slechte ervaring gehad. Pijpen was met condoom en zonder enige overgave. Dacht ik ga ze eens beffen maar ze lag er als een lijk bij. Op geen enkel moment heeft ze me kunnen bekoren. Alles was precies tegen haar goesting. Toen de bazin haar riep was ze al aan t grommen en wat Roemeens aan t brabbelen. Heb ze gewoon in missionaris genomen en op 20 min was ik buiten. Zware ontgoocheling mij ziet ze zeker nooit meer terug
klopt volledig ook mee gemaakt !!!zeker geen herhaling !!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan