Recensie Red Scarlet, Herentals 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Trojan Whores

Wandelaar
57
14/10/21
321
3
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/gek-op-wederzijdse-orale-verwennerij.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enkele maanden geleden nog eens bij Red Scarlet geweest voor een heavenly blowjob.

Ik had haar vroeger al enkele keren bezocht. Ze had toen behoorlijk wat liefhebbers op hookers.
Het is een beetje vreemd dat ze hier de revue nog niet is gepasseerd.

Scarlet's advertentie en foto's zijn duidelijk en eerlijk.
Afspreken gaat vlot per sms. In haar straat stuur je nog een berichtje, dan wordt de deur geopend en mag je jezelf binnenlaten.
Ze is niet onmiddellijk de vrouw die ik nakijk als ze me passeert op straat, maar als ze me achter in de hal opwacht in een doorzichtig niemendalletje en ik volg haar de trap op met die weelderige billen voor me, dan wil ik enkel nog mee naar boven met haar.
Scarlet tongzoent echt aangenaam, helemaal voluit. Bij het beffen lijkt ze de remmen iets minder los te laten dan sommige andere dames. Maar haar kutje is fris en dus moet ik er op zijn minst even lekker van geproefd hebben. En voor de liefhebber heeft ze ook ferme actieve tepels. 😘
Wat me echter al die keren doet terugkomen is wat haar mond met mijn pik doet. Knettergeil. 👄🍆🤪
Pijpen met afwisseling, aandacht voor de ballen, mijn pik langs haar wangen strijken, soms zelf initiatief nemend, altijd rekening houdend met wat ik op dat moment graag zou willen. Als ik dan zalig ga exploderen op haar gezicht, haar tong, in haar mond,... dan kijkt ze me aan met die grijze ogen en ze slurpt en likt mijn zaadjes op tot de laatste druppel. Ik ken er weinig die dat zò zalig en geil doen.

Het -voor mij- grootste punt van kritiek staat vermeld in de ad: voor klanten is het opfrissen aan de wasbak.
Dus thuis douchen en dan linea recta naar Herentals karren.
 
Heb ze idd enkele jaren gelden ook eens bezocht en review hierboven is perfecte weerspiegeling van mijn ervaring met deze dame.

Ze is lekker vol en dat heb ik graag. Het is geen poppemie, zoals ze dat zeggen in de Kempen, maar een gewoon huismoedertje met zalig natuurlijke tieten. Ze zoog het wit uit mijn ogen en ik kwam knoehard klaar in haar mondje waarbij ze me zo geil aankeek. Het is één van de betere blowjobs van mijn leven en precies terug terug goesting om tot in Herentals te bollen😋

Staat niet bij de mogelijkheden maar na een uitgebreide befbeurt, waar ze zich toen wel goed liet gaan, heeft ze me een zalige rimjob gegeven (die ik me nu spontaan herinner 😎😎)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/gek-op-wederzijdse-orale-verwennerij.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het is al wel enkele jaren geleden dat ik haar bezocht heb, maar wat ik me er nog van herinner is dat de accommodatie heel sober was, maar wel netjes. Maar de service die ze bood, die was super.
Heerlijk uitgebreid pijpen en tenslotte alle zaadjes lekker in haar mondje gespoten. Dan hebben we lekker samen nog met haar mondjevol getongzoend en geswapt, waarna ze alles smaakvol doorslikte. Verder hebben we nog heerlijk geneukt, 69, en al wat geils dat er zo nogal te beleven valt.
Ik kan mijn mijn passage bij Red Scarlet nog goed herinneren. Dit kom je niet overal tegen.
Enig minpuntje vond ik de manier van afspreken, uitsluitend via sms. Maar het is uiteindelijk gelukt.
Ook de ontvangst vond ik nogal vreemd. Ik had even verderop geparkeerd, bij haar in het straatje is het te smal, en gestuurd dat ik er was. Dan gaf ze me het huisnummer. Aangekomen stond de deur op een kier en kon ik binnen. Ook dit vond ik een beetje vreemd. Maar eens de deur dicht was stond ze meteen in de gang en volgde er een aangename begroeting.
Hoewel ik zeer tevreden was van mijn bezoekje aan Red Scarlet ben ik er toch niet meer geweest. Ik denk dat het de manier van contactname en ontvangst is die me tot nu toe weerhouden heeft om er nog eens naar toe te gaan. Anders had ik er misschien wel de deur al platgelopen.
 
Als ik het goed begrijp gaat de recensie die je hier vandaag schrijft over een ervaring van enkele jaren geleden? Of vergis ik mij?

Voor mij is elke betrouwbare recensie van een actieve dame meer dan welkom.
Iluzera levert al lang goede en betrouwbare bijdragen. Wat hij zegt klopt nog steeds helemaal.

Al vind ik dat binnenkomen bij Scarlet net erg opwindend. :p
Nog atlijd.
 
Ik heb bij deze dame al 2 maal geweest.
Niet direct de mooiste maar een goed gezette dame die niet sexy gekleed is staat gewoon met een flodder t shirt en training je op te wachten in de gang
De sex is middelmatig maar haar pijpkunsten zijn wel goed .
Al bij al als ik in de buurt ben maar ga er niet veel kilometers voor maken.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/gek-op-wederzijdse-orale-verwennerij.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs een bezoekje gebracht. Is inderdaad geen foto model maar de advertentie is tenminste betrouwbaar.
Vriendelijke dame die je op je gemak kan stellen. Heb haar mogen beffen maar vooral haar pijpbeurt was super. Ze vergeet zeker de ballen niet wat ik heerlijk vind. Op het einde lekker klaargekomen in haar mond en ze slikt alles door!
 
Onlangs een bezoekje gebracht. Is inderdaad geen foto model maar de advertentie is tenminste betrouwbaar.
Vriendelijke dame die je op je gemak kan stellen. Heb haar mogen beffen maar vooral haar pijpbeurt was super. Ze vergeet zeker de ballen niet wat ik heerlijk vind. Op het einde lekker klaargekomen in haar mond en ze slikt alles door!
Kruiden haar ogen ook zo geil toen ze je klaar pijpte. Maar is inderdaad geen schoonheid maar haar vriendelijk zijn maakt dit toch deels goed.
 
Heb deze dame een aantal maanden geleden ook bezocht. Is een zeer geile vriendelijke dame die echt geniet van pijpen en zaad slikken. Ze zal je ook een 2de keer laten klaarkomen. Ik had een uur geboekt en ben er zeker een kwartier langer binnengebleven. Ze wilde dat ik haar snoetje een 2de keer volspoot. Het enige minpuntje dat is dat je er niet kan douchen
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/gek-op-wederzijdse-orale-verwennerij.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week afgesproken met haar.
Een tijdje via mail communicatie gehad..

Ik had haar al sinds 2015 opt oog, maar ik woonde echt te ver. Sinds 2021 woon ik in randgemeente van haar.

De date begon al vrij stressy.. Het was markt, de Kermis was opgesteld omdat die savonds begon..

Ik kon maar niet de parking bereiken die ik op voorhand opt oog had (aan de hand van haar adres gegevens).

5 minuten voor tijd stuur ik haar een SMS, om te zeggen dat ik maar toerkes lig te rijden...

Ze stelde me gerust door te zeggen dat de volgende afspraak pas anderhalf uur later was...

Uiteindelijk mij geparkeerd elders, en dan was het nog een dikke 5 minuten wandelen.

Toen ik het afgesproken punt bereikte begon mijn hart echt over te slaan... Ik zette mij op een bankje, stak een sigaret op,.en stuurde een sms dat ik er zat..

De verlossende sms volgde al 15 seconden later.. het uiteindelijke adres..

Daar dus letterlijk met de deur in huis gevallen, om haar 5 meter verder in de gang aan te treffen. Meteen gingen we 2 verdiepingen hoger naar de place to be..

Via mail was 2 blowjobs afgesproken voor de formule 30 minuten oraal (60€)

Al vrij snel ging ze tegen het bed op haar knieën zitten (dat had ik via mail gevraagd) om dan aan het echte werk te beginnen.

Ja what can I say... Heerlijk hé! Sensueel, zacht beginnend maakte ze van slapjanus, John Beton...

Echt heerlijk gevoel, ook verfrissende toets. Ik vermoed dat ze iets van mondwater vlak voor ik arriveerde heeft gedaan..

4 minuten later was het prijs... Lekker gekomen in haar mondje, alle zaadjes richting maag. En nog wat blijven doorzuigen.

Ik had echt veel zenuwen, ik ben niet single... Relatie, kinderen.. ik had thuis gezegd dat ik op familiebezoek ging, maar aangezien ik al wat later was, denk je letterlijk: thuis weten ze dat ik hier bij een DVP zit!

Ik deed dus terug mijn boxershort aan, waarop zij meteen zei, "hoe? Je ging toch voor 2de nog?"

Ik zei dan, klopt, ik deed ze terug uit, zette me naast haar op bed, sigaretje... Om dan kwartier te babbelen over vanalles..

Toch besliste ik toen uit stress, ik ga het toch bij die ene laten... Omdak ik het gevoel had dat ik te laat zou aankomen bij familie (ik ging daadwerkelijk naar familie, maar de stress zat er in dat ze thuis zouden sturen naar familie, is hij er al?)

60€ betaald en doorgegaan, met een heerlijk zen gevoel...

Volgende keer ga ik sowieso voor 2 sessies!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Al jaren vaste klant. Ze zoekt wat je graag hebt en elke keer probeert je het beste te geven. Binnen komen met een zoen. Op de knieen gaan zitten en uitkijken naar de jongeheer. Met bijna 'liefde' in de mond nemen en verwennen wachtend op je zaad wat ze maar als te graag inslikt. Lekker verder zuigend voor het maximum genot. Heerlijk die momenten. Dan ff op bed een praatje over werk en enz. Na 10 min vraagt ze naar ronde 2 . Ze kan precies niet wachten om die lading eruit te krijgen. Liggend op bed zo ontspannend mogelijk met veel afwisseling begint ze weer te zuigen. Ballen likken en spelend de juiste hoek zoekend werkt ze je met volharding terug af. Top top top genieten met de grote G. Dat ze nog vele jaren mag meegaan!!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/gek-op-wederzijdse-orale-verwennerij.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Twee maal bij deze dame geweest. Was ok, blowjob en inzet van haar zijn top, inclusief slikken. In een half uur tot twee hoogtepunten gebracht, dat doet ze erg goed.

Qua ontvangst locatie is het niet "mijn ding", ook qua uiterlijk niet echt mijn type. Daarnaast moet ik er best wel een ommetje voor maken.

Herhalingsgevaar daardoor beperkt. Als ik in de buurt zou wonen zou ik vaker gaan. Maar een lieve dame, dat wel
 
Vorige week nog eens gepasseerd. Hoe zou je zelf, als je er op 500 meter van de buurt ergens moet zijn. Ideaal moment dus zodat het thuis niet opvalt.

Aanvankelijk was het weer de bedoeling om voor 2 BJs te gaan, maar vermits de eerste altijd zo op en top is, is de geilheid wel even weg.

Dan maar 50€ afgerekend ipv 70€ voor halfuur oraal.

De BJ zelf, ja weer 10/10. Zacht, sensueel, bij het hoogtepunt 20 seconden lichtjes nazuigen, en alle zaadjes weg.

Ideaal adresje als je geil staat om lekker afgezogen te worden.

Was zeker niet mijn laatste visite.
 
Ze rookt inderdaad, maar dat verfrissend effect waar je jonge heer van kan genieten zou niet van mondwater komen.

Maar van 1 of ander muntje/Frisk van den Action 🤭☺️.

Heb het haar eens gevraagd.

Anyway, mijn weekend kan goed beginnen want heb voor volgende week een afspraak ingepland.
 
Ik wist het dus niet dat ze rookte, want ik had nooit iets van ondervonden. En ik ben zelf een fervent "Niet Roker", dus ik zou dat vlug gewaar worden en dat heb ik nooit. Fijn om te vernemen dat ze dus moeite doet om dat roken onopvallend te maken. Zo zijn ze toch niet allemaal.
 
Ja ben zelf roker, dus heb er geen probleem mee. Ze gaat soms langs Luxemburg voor een sessie sloefen☺️

Ik ga altijd wel enkel voor oraal genot. Ze weet dat ik een gezin heb met kinderen etc. En ik het lastig heb met kussen en andere acties bij haar.

Komt misschien egoïstisch over, maar zo voel ik me minder schuldig bij dates... Zelf niets doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan