- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/red-velvet/
- Totale kosten (in euro)
- 150
Ik ben vrij zeker dat deze dame ergens een topic heeft, maar ik kan het niet vinden dus ze zal wel van naam veranderd zijn. Ze reist ook rond.
Ze heeft momenteel twee advertenties op RL, beiden met verschillend telefoonnummer:
www.redlights.be
www.redlights.be
Zeer mixed feelings bij dit bezoek.
Ik vroeg op voorhand naar kussen en tongkussen. Dat kon, tot ik ter plaatse was, dan kon het eigenlijk niet meer.
Beffen was evenzeer een no-no.
Ze pijpte wel zeer goed en ook het intieme stuk was heerlijk, waarbij ze goed mee deed en heel sensueel deed.
Daarna volgde een massage die beduidend beter dan gewoonlijk was.
Echter volgt dan normaal een tweede ronde.
"You want second time? That's 20 euro's extra". (ik had geboekt voor een uur, voor 150€ en op voorhand gevraagd naar 2 times...)
Ik was alsnog bereid de 20 euro te pakken (genoeg dames die 170 vragen voor een uur en ik wilde nog wel eens) en toen had ze plots geen condooms meer. (eh, que?).
Dan heb ik daar maar afgerond.
De afsluiter is eigenlijk jammer. Het had het potentieel om een 4 sterren bezoek te worden maar met hoe het geëindigd is, is er geen kans dat ik nog eens ga.
Ik voel me wat opgelicht. Voor "1-time" had ik natuurlijk geen uur geboekt. Dat uur is uiteraard ook niet vol gemaakt. (dat was, laat ons wel wezen, een dik half uur omdat ik ervanuit ging dat er nog een ronde 2 kwam).
De twee sterren reflecteren dus voornamelijk dat, want het intieme gedeelte was op zich wel lekker.
Ze heeft momenteel twee advertenties op RL, beiden met verschillend telefoonnummer:

Red Velvet (29 jaar)
Het profiel van Red Velvet (29 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32465210252.

Perle rose (33 jaar)
Het profiel van Perle rose (33 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32465365380.

Zeer mixed feelings bij dit bezoek.
Ik vroeg op voorhand naar kussen en tongkussen. Dat kon, tot ik ter plaatse was, dan kon het eigenlijk niet meer.
Beffen was evenzeer een no-no.
Ze pijpte wel zeer goed en ook het intieme stuk was heerlijk, waarbij ze goed mee deed en heel sensueel deed.
Daarna volgde een massage die beduidend beter dan gewoonlijk was.
Echter volgt dan normaal een tweede ronde.
"You want second time? That's 20 euro's extra". (ik had geboekt voor een uur, voor 150€ en op voorhand gevraagd naar 2 times...)
Ik was alsnog bereid de 20 euro te pakken (genoeg dames die 170 vragen voor een uur en ik wilde nog wel eens) en toen had ze plots geen condooms meer. (eh, que?).
Dan heb ik daar maar afgerond.
De afsluiter is eigenlijk jammer. Het had het potentieel om een 4 sterren bezoek te worden maar met hoe het geëindigd is, is er geen kans dat ik nog eens ga.
Ik voel me wat opgelicht. Voor "1-time" had ik natuurlijk geen uur geboekt. Dat uur is uiteraard ook niet vol gemaakt. (dat was, laat ons wel wezen, een dik half uur omdat ik ervanuit ging dat er nog een ronde 2 kwam).
De twee sterren reflecteren dus voornamelijk dat, want het intieme gedeelte was op zich wel lekker.
Laatst bewerkt: