Redelijke prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan blijven ze toch lekker in het thuisland.
Waarom mogen wij niks vinden, van al die buitenlandse dames uit arme landen, die louter hier komen om in een paar maanden tijd een " vermogen " bij elkaar te neuken.
Wat is dit nu voor een rot racistische opmerking zeg? Is het hun schuld dat hun land economisch achterstaat? Nee toch.
Ik zou hetzelfde doen en jij waarschijnlijk ook als je in hun schoenen stond.
 
Wat is dit nu voor een rot racistische opmerking zeg? Is het hun schuld dat hun land economisch achterstaat? Nee toch.
Ik zou hetzelfde doen en jij waarschijnlijk ook als je in hun schoenen stond.
het heeft niks met racisme te maken maar met realisme, we kunnen onmogelijk als klein land de hele wereld onderhouden.
En ik sta niet in hun schoenen, dus die vraag is niet relevant.
 
Wat is dit nu voor een rot racistische opmerking zeg? Is het hun schuld dat hun land economisch achterstaat? Nee toch.
Ik zou hetzelfde doen en jij waarschijnlijk ook als je in hun schoenen stond.
We mogen blij zijn en ons twee pollekes kussen dat ze naar hier willen komen het zou een triestige bedoeling zijn als er alleen nederlandstalig dames in bv het SKW zouden zitten.
 
we kunnen onmogelijk als klein land de hele wereld onderhouden.
Excuseer maar dat is er los over vind ik hoor. Wij onderhouden de dames niet en in veel gevallen ook de Oost Europese mannen niet, want zij komen hier werken. Roemenen en Polen bv houden onze bouwsector levendig. Er zijn andere etniciteiten die niet altijd dezelfde bedoelingen hebben.
 
Wat ik van mijn dames weet is dat je bij het huren van een kamer en een privehuis je een kvk inschrijving+ID/verblijfsvergunning moet laten zien. Dus onmogelijk inderdaad.
Laten zien? Neenee, je wordt ingedragen in een online registratiesysteem waar ook de politie toegang toe heeft. Gegarandeerd krijg je ter controle tijdens je eerste of hoogstens tweede werkdag die politie over de vloer om alles nog eens te checken en een gesprek te voeren waarbij naar je beweegredenen enz gevraagd wordt.
 
Het heeft niks met racisme te maken maar met realisme, we kunnen onmogelijk als klein land de hele wereld onderhouden.
Als we zo'n gelukszoekers tegenkomen, dan sturen we ze gewoon door naar @Lisa Lefèvre en haar privéhuis. Gratis kost en inwoon daar. En 0% dvp-inkomsten af te staan aan het huis. Iets anders zou van racisme getuigen, volgens sommigen.

We mogen blij zijn en ons twee pollekes kussen dat ze naar hier willen komen het zou een triestige bedoeling zijn als er alleen nederlandstalig dames in bv het SKW zouden zitten.
Op langere termijn maken ze nochtans de markt kapot. Ze ondergraven volledig het zo al wankele draagvlak en duwen de weinige overblijvende lokale dames de markt uit.
 
Excuseer maar dat is er los over vind ik hoor. Wij onderhouden de dames niet en in veel gevallen ook de Oost Europese mannen niet, want zij komen hier werken. Roemenen en Polen bv houden onze bouwsector levendig. Er zijn andere etniciteiten die niet altijd dezelfde bedoelingen hebben.
Even Off topic over die Poolse en Roemense bouwvakkers, wil ze niet allemaal over dezelfde kam scheren maar heb toen ik nog in de bouw werkte veel shit en geprul van deze bouwvakkers mogen opkuisen.
 
Even Off topic over die Poolse en Roemense bouwvakkers, wil ze niet allemaal over dezelfde kam scheren maar heb toen ik nog in de bouw werkte veel shit en geprul van deze bouwvakkers mogen opkuisen.
Ook off topic, maar het niveau van de Oost Europese opleidingen doet zeker niet onder voor wat er tegenwoordig uit de donkergekleurde Vlaamse vakscholen komt als 'stielman'.
 
Als we zo'n gelukszoekers tegenkomen, dan sturen we ze gewoon door naar @Lisa Lefèvre en haar privéhuis. Gratis kost en inwoon daar. En 0% dvp-inkomsten af te staan aan het huis. Iets anders zou van racisme getuigen, volgens sommigen.


Op langere termijn maken ze nochtans de markt kapot. Ze ondergraven volledig het zo al wankele draagvlak en duwen de weinige overblijvende lokale dames de markt uit.
Wel geen idee hoe jij het nu weer bedoeld, maar inderdaad hier is het gewoon de huur betalen van de kamer. That's it.

Op ieder potje past een dekseltje. Sommigen willen enkel oosterse dames, anderen zweren bij Vlaams. De ene wenst vol de ander slank.
Voor iedereen is er een markt. Zowel voor mijn nationaliteit als die van een oosterse dame.
Dus nee ik voel geen concurrentie en nee zij maken mijn markt niet kapot
 
Op langere termijn maken ze nochtans de markt kapot. Ze ondergraven volledig het zo al wankele draagvlak en duwen de weinige overblijvende lokale dames de markt uit.
Nee dat doen wij zelf , ik weet in het SKW nederlandstalig dames zitten allemaal eind de 40 begin 50 ga jij daar binnen , nee liever een geile Bulgaarse of Roemeense van 25 jaar veel beter, Voila case closed
 
Ook off topic, maar het niveau van de Oost Europese opleidingen doet zeker niet onder voor wat er tegenwoordig uit de donkergekleurde Vlaamse vakscholen komt als 'stielman'.
Helemaal mee akkoord maar dat ligt niet alleen aan de opleiding , maar ook veel aan de mentaliteit van tegenwoordig zet een Pool of Roemeen van 18 jaar heel de dag in weer en wind en die hoor je niet klagen. Doe dat met een 18 jarige Belg en die begint na 10:minuten al te zagen dat het koud en nat en een slechte job is.
 
De linkse wereldverbeterende wandelaar.
de woke gemeenschap is hier ook al binnen geslopen,
Vaak als ze jong zijn ze idealistisch en willen ze iedereen de maat nemen, maar op het moment dat de kinderen naar school moeten, willen ze dat het liefst op een witte school. Want al die donkere kindertjes waarvan velen nog niet de taal spreken, belemmeren hun kroost in hun ontwikkeling.
En zodra er een iemand met een kleurtje in de straat komt wonen, klagen ze steen en been op de buurtapp. want dan gaat de waarde van de woning omlaag.
 
Dus nee ik voel geen concurrentie en nee zij maken mijn markt niet kapot
Ah neen? Jij denkt dat zwartwerk, mensenhandel, overlast en afwerkplekken in woonwijken goed onthaald gaan worden door de goegemeente? En jij denkt dat het niet ontmoedigend is voor Belgische dames - want nauwelijks mogelijkheden om zelf zwart te werken - dat ze op de keper beschouwd maar half zo veel betaald worden voor hetzelfde werk als thuisontvangende latina's? Jij denkt dat dat allemaal geen invloed heeft?

Privéhuizen gaan dood, raambuurten vallen stil. Dat is zeker niet alleen de schuld van de thuisontvangst, maar het heeft er wel degelijk mee te maken.
 
Dat zeg ik niet , maar ken jij Belgische meisjes van 20 jaar die achter het raam willen gaan zitten , nee want dat is ten eerste niet Woke en ten tweede hebben ze dat niet nodig omdat ze het goed hebben , de buitenlandse meisjes die hier achter het raam zitten hebben dat gevoel niet.
Belgische meisjes gaan gewoon niet gemakkelijk achter een raam zitten omwille van de gemakkelijke herkenbaarheid voor familie, vrienden en kennissen, en het onterechte taboe dat daar nog altijd op rust.
 
Het verwarrende is dat de buitenlandse dames de markt redden en ondergraven tegelijkertijd.

Hadden de Oost-Europese dames niet ingesprongen, de ramenbuurten waren al lang dood. Belgische of Nederlandse vrouwen willen dat - begrijpelijkerwijze - niet meer in een tijdperk dat een land eigenlijk een dorp is geworden en iedereen dus voor je raam kan opduiken, nog los van socio-economische en politieke motieven.

Dus op zich vind ik die buitenlandse vrouwen juist een zegen. Als ze bvb netjes bij een privéhuis gaan werken, waarom niet? Maar als thuisontvangende latina je collega-dvp's op korte en lange termijn belazeren om vervolgens met de noorderzon te vertrekken, moeten we dat dan gewoon allemaal maar ok vinden?
 
Ik vraag me ook af hoeveel geld ze jaarlijks uit Nederland wegsluizen het moet veel zijn aangezien de huidige prijzen van dvp's. Het geld had ook hier in Nederland kunnen blijven mits de overheid illegaal prive-ontvangst had aangepakt inplaats van criminelen te belonen.
Maar wat denk je wat voor "criminelen" zaken deze dames in stand houden. Bookers of pooiers, illegaal verhuren van woningen, belastingontduiking, wellicht mensenhandel, drugs gerelateerde zaken etc.
Ik vind die mensen die dit allemaal faciliteren voor deze dames veel verwerpelijker dan de dames zelf.
 
Ah neen? Jij denkt dat zwartwerk, mensenhandel, overlast en afwerkplekken in woonwijken goed onthaald gaan worden door de goegemeente? En jij denkt dat het niet ontmoedigend is voor Belgische dames - want nauwelijks mogelijkheden om zelf zwart te werken - dat ze op de keper beschouwd maar half zo veel betaald worden voor hetzelfde werk als thuisontvangende latina's? Jij denkt dat dat allemaal geen invloed heeft?

Privéhuizen gaan dood, raambuurten vallen stil. Dat is zeker niet alleen de schuld van de thuisontvangst, maar het heeft er wel degelijk mee te maken.
Wel wel ben je hier weer met je woorden draaierij? Heb ik gezegd dat ik mensenhandel en zwartwerk steun? Neen.

Wat ik wel zeg is dat ik het oké vind dat mensen met andere nationaliteiten sekswerk doen 🙏
 
Dat zeg ik niet , maar ken jij Belgische meisjes van 20 jaar die achter het raam willen gaan zitten , nee want dat is ten eerste niet Woke en ten tweede hebben ze dat niet nodig omdat ze het goed hebben , de buitenlandse meisjes die hier achter het raam zitten hebben dat gevoel niet.
Wat er ook niet helpt is het negative imago van de job. En het beeld dat mensen hebben van de klanten
 
Maar wat denk je wat voor "criminelen" zaken deze dames in stand houden. Bookers of pooiers, illegaal verhuren van woningen, belastingontduiking, wellicht mensenhandel, drugs gerelateerde zaken etc.
Ik vind die mensen die dit allemaal faciliteren voor deze dames veel verwerpelijker dan de dames zelf.
Je vergeet nog een belangrijke groep : wij de klanten. Ga niet bij deze dames die "verwerpelijk" zijn. Niemand houdt ons tegen om bij Nederlandse of Vlaamse dames te gaan die degelijk worden vergoed en nog belangrijker houden van deze job (en ja die zijn er). Je betaalt iets meer maar de service is er (meestal) naar.
 
Je vergeet nog een belangrijke groep : wij de klanten. Ga niet bij deze dames die "verwerpelijk" zijn. Niemand houdt ons tegen om bij Nederlandse of Vlaamse dames te gaan die degelijk worden vergoed en nog belangrijker houden van deze job (en ja die zijn er). Je betaalt iets meer maar de service is er (meestal) naar.
Ik moet bekennen dat ik zelf, me niet zo aangetrokken voel tot Vlaamse en Nederlandse dames.
Dit heb ik al van jongs af aan, vroeger ging ik al voor de indische meisjes die ik veel mooier en eleganter vond dan de Nederlandse dames.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het type dat vooral "verwerpelijke" dames bezoekt (heerlijk samen verwerpelijk bezig zijn hou ik wel van).

Wat ik op dit moment eigenlijk een beetje gek vind aan dit topic is dat het op mij nu overkomt dat hier vooral de heren die de ramen en privéhuizen bezoeken het meest vocaal zijn. Daar staan de prijzen toch juist redelijk vast? Welke concrete prijsstijging vindt daar dan nu plaats en welke invloed hebben de "verwerpelijke" dames daar concreet op?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan