Redlights heeft een geoblock

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

meelezer

Vaste klant
Forumpionier
146
01/07/21
204
6
Wist je dat redlights.be een geoblock mogelijkheid voor de adverteerders? Ik kwam er achter doordat ik een dame appte of ze toevallig in België was, toen ik haar add al een tijd niet gezien had. Blijkbaar had zij Nederland geblokkeerd voor haar advertenties.

Wist niet dat het zover ging.....
 
Maar als ze op RL-BE adverteert komt dat waarschijnlijk niet op RL-NL terecht.
Alleen als de dames dat dubbel plaatsen/koppelen/godweethoe zie je de ad ook in een ander land. Volgens mij zijn het gescheiden databases.
Zal ook weer extra geld kosten om in dat andere land ook te staan.
 
Dan heeft ze waarschijnlijk ook op NL en niet alleen op BE geadverteert. Gebeurt op SJ en K ook in grensgebied, maar dan adverteren ze in NL, maar uiteindelijk zitten ze over de grens.
RL oud zoekt bij mijn weten alleen in het gevraagde land, tenzij de ad ook alders staat. Zelfs binnen RL-BE en Quartierrouge-BE zit een scheiding, terwijl het alleen de Nederlands- en franstalige versie is.
Denk dat als de dame weg is ze de ad uitzet om kosten te besparen?
 
Wist je dat redlights.be een geoblock mogelijkheid voor de adverteerders? Ik kwam er achter doordat ik een dame appte of ze toevallig in België was, toen ik haar add al een tijd niet gezien had. Blijkbaar had zij Nederland geblokkeerd voor haar advertenties.

Wist niet dat het zover ging.....
Dit is inderdaad wat vaker gedaan wordt.. als je een dame in favorieten hebt staan en je krijgt erna een foutmelding dat de advertentie niet zichtbaar is, hele grote kans dat jouw land geblokkeerd is. Dit kunnen ze via de advertentie instellen.

Let op: wat mij opgevallen is in zo'n situatie.. als je die foutmelding krijgt op de nieuwe site van Redlights en je vervangt de url van de advertentie van www.redlights... naar old.redlights...... ....
Dan kom je alsnog op de advertentie terecht, het lijkt een soort bug te zijn..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan