Onlangs had ik via Redlights (RL) een afspraak met een DVP vastgelegd in een hotel. Het profiel zag er netjes en gewoonlijk uit met redelijke prijzen. Ze was zogezegd de ganse tijd beschikbaar naar mijn wensen. Ze kon zelfs tijd vrijmaken op het moment dat we naar elkaar appten. Het was afgelopen woensdag, maar ik vond het beter om vrijdag af te spreken. Daarmee ging ze akkoord en vroeg ze om vrijdag terug te appen.
Zo gezegd zo gedaan. Het was 's ochtends dat ik haar appte om het uur vast te leggen, maar helaas geen reactie. Dus probeerde ik het enkele uren later opnieuw, met hetzelfde probleem. Het bericht werd gewoon verstuurd en ontvangen naar haar smartphone, maar werd niet gelezen. Misschien nog noemenswaardig is dat haar RL-profiel op donderdag verwijderd werd. Erg jammer!
Het was mij al eens eerder overkomen maar toen kreeg ik geen adres doorgestuurd op de dag van de afspraak. Best wel vreemd, niet?
Heeft iemand dit ook al meegemaakt of weet hier meer over?
In deze thread mogen ook andere soortgelijke ervaringen gedeeld worden!
Zo gezegd zo gedaan. Het was 's ochtends dat ik haar appte om het uur vast te leggen, maar helaas geen reactie. Dus probeerde ik het enkele uren later opnieuw, met hetzelfde probleem. Het bericht werd gewoon verstuurd en ontvangen naar haar smartphone, maar werd niet gelezen. Misschien nog noemenswaardig is dat haar RL-profiel op donderdag verwijderd werd. Erg jammer!
Het was mij al eens eerder overkomen maar toen kreeg ik geen adres doorgestuurd op de dag van de afspraak. Best wel vreemd, niet?
Heeft iemand dit ook al meegemaakt of weet hier meer over?
In deze thread mogen ook andere soortgelijke ervaringen gedeeld worden!