Reiki & tantra sessie of massage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ringslang

Wandelaar
44
23/02/22
47
Tja durf te vragen maar he... Ik verwacht dat de meeste bezoekers hier gewoon even geil met een dvp willen meeten, ikzelf sta zeker open om wat meer de spirituele kant van sexueel getinte dames te zoeken. Nadeel is dat je dan meteen op tantra onzin komt. Veel masseuses roepen dat ze dat geven maar is natuurlijk helemaal niks. Een echte tantrika vind ik dan weer heel zweverig en regelmatig niet eens met hoogtepunt maar alleen maar om energie te laten stromen. Voor mij is dat gewoon opkroppen en moet het zelf maar onder de douche afronden of zo. Ook vragen tantrika de hoofdprijs en dat kan ik nou ook weer niet betalen. Ik ben jaren bij een dame geweest rond Utrecht die Reiki behandeling gaf op de massage tafel, incl dearmouring en edging. Ook was teasing, zoenen en orale sex aanwezig en vond het een heerlijke reis en zoektocht. Helaas is ze niet meer werkzaam en vroeg me af of er dames bekend zijn die hier ook actief mee zijn. Eventueel mag het ook via Pm maar wellicht zijn er meerdere geïnteresseerden die het willen lezen.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Greg, bedankt voor het meedenken en ondanks dat Tiffany prima massages geeft heeft het niet veel met tantra of reiki te maken, ook al zou ze het zelf wellicht zo noemen.

Ikzelf worstel ook wel met het juist definiëren van een Reiki en/of tantra waardige sessie maar zoek toch richting gevoel en samenzijn op een intieme, sensuele, sexuele en liefdevolle reis zonder dat er meteen geneukt hoeft te worden of zo. Dat dan dus ook weer niet te verwarren met een GFE want is het zeker ook niet...hopelijk weet iemand hier een juiste vinger op te leggen!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan