Recensie Reina, Amsterdam (voorheen Rotterdam) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henkj179

Wandelaar
Forumpionier
59
07/07/21
44
8
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Fisting
  3. Squirting
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2487744-reina#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame dan toch maar bezocht, gezien mijn laatste ervaringen met andere dames toch wel getwijfeld.
Afspraak was redelijk makkelijk gemaakt via Whatsapp.
Prijs en angeboden diensten zijn wel redelijk hoog, maar vind het zeker wel waard.

Deze dame vind het leuk de klant pijn te doen, maar als je aangeef dat je dat niet wil, zal ze je wel beetje teasen maar je niet echt pijn doen.
Fisten bij mij ging niet echt lukken al heeft ze echt wel haar best gedaan, maar haar handen zijn vrij groot, dus lag het probleem bij mij.

Squirten van de dame gaat wel lukken maar kost wel heel veel moeite maar erg geil om mee te maken, en nee ze plast niet, ze squirt echt!

Ik heb voor 45 min betaald (150,-) maar bezoek heeft ruim langer geduurd zeker omdat de dame goed engels spreekt en dus prima mee te praten was.

Al met al een leuk bezoek met een dame die het je echt naar je zin probeerd te maken en gemaakte afspraak na komt.
Snap eigenlijk niet dat niemand eerder deze dame heeft bezocht en een recentie heeft geschreven.
Ze zit wel geregeld in weer andere plaatsen, Breda, Rotterdam en nu weer Amsterdam.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan