WHEM Reina, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee, maar waarschijnlijk is de advertentie al heel lang niet geüpdatet, want ze komt terug van vakantie in februari, dus het is de vraag of ze momenteel wel actief is.
Verder staat bij de mogelijkheden alleen anaal?
 
Ken haar niet, gok dat ze net weer terug is in NL en haar profiel nog geüpdatet moet worden. Hij is tenslotte van 17 juli, dus mogelijk gebeurd dat nog. Zo niet...dan zal het wel een enorme anaalliefhebster zijn ?
 
Kwam hem tegen, klikte hem nog eens aan en zag dat de tekst is aangepast.

Eerder zag ik dat ie "geüpdatet" was, of beter gezegd: geactiveerd/ omhoog gezet. Ik zoek dan handmatig op Reina en dan staat er 17 juli bij.
 
Benieuwd naar ervaringen, iemand al gewaagd?

Grappig, viel me gelijk op dat ze in hetzelfde huis zit/zat als Zoë.

Zie foto 11 van Reina vs. foto 9 van Zoë
(#vieltzichlichtelijkneurotischaanhetworden)
 
Aantrekkelijke dame. Ik volg haar profiel al een tijdje, maar omdat er steeds nogal vreemde dingen in staan, heb ik nog geen afspraak gemaakt.
Ze wisselt bijvoorbeeld vaak van afkomst. Meen me te herinneren dat er eerst Zuid-Europees stond, toen Aziatisch en nu weer Zuid-Amerikaans.
En bij 'Mogelijkheden' staat dat ze alleen anaal doet. Heeft ze misschien een "planner" die haar profiel beheert ? Vreemd...:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Aantrekkelijke dame. Ik volg haar profiel al een tijdje, maar omdat er steeds nogal vreemde dingen in staan, heb ik nog geen afspraak gemaakt.
Ze wisselt bijvoorbeeld vaak van afkomst. Meen me te herinneren dat er eerst Zuid-Europees stond, toen Aziatisch en nu weer Zuid-Amerikaans.
En bij 'Mogelijkheden' staat dat ze alleen anaal doet. Heeft ze misschien een "planner" die haar profiel beheert ? Vreemd...:rolleyes:
Of ze begreep de opmaak van advertentie en en doet aan anaal als extra.....kwestie van een appje sturen en je hebt antwoord eigenlijk.
 
Slechte ervaringen gehad met Reina, deze latina is al een afspraak aan het maken met de volgende terwijl je bezig bent , en als ze al in Amsterdam is werkt ze aan de lopende band , zoveel mogelijk klanten afwerken is de opdracht en dan terug weg. Is zot van cocaïne en andere drugs ,doet sex zonder condoom ,you name it ,alles is OK om haar klanten te pleasen, het is enkel een kwestie van tijd voor dat het fout loopt en je naar je dokter kan of erger .
Heeft haar reviews op Kinky.nl afgezet na slechte commentaren , dit zie je wel meer gebeuren en dan weet je al hoe laat het is.Verhuisd telkens van adres wegens problemen met buren ,politie, overlast .
Ik heb het wel gehad met deze dame , gaf haar eerst het voordeel van de twijfel en ze mag er best wezen ,maar bij haar is er gewoon teveel risico op alles wat je niet wil hebben .
Een gewaarschuwd man is er .......
 
Reina is best een mooie vrouw, maar goedkoop is het niet voor wat zee levert en daarnaast is het inderdaad een drama om een afspraak met haar te maken, dan kan ze wel en dan weer niet omdat ze andere afspraak zou zijn vergeten en zit je weer zonder afspraak. Reina was eens, maar nooit meer!
 
Door de recensie van Onnode , wil ik volgende kwijt.
Ondanks mijn eerder review over Reina en met de woorden dat ik het wel had gehad met deze dame moet ik toegeven dat ik een tijdje terug toch opnieuw een poging had ondernomen om af te spreken . ( ja ,dit klinkt fout ik weet het ) De reden , lang geleden heb ik ooit wel een goede tijd met haar gehad en steeds een goede babbel en wou dit nog eens met haar beleven, dit ondanks steeds de moeilijke en herhaalde pogingen om een afspraak te versieren en ook nu weer.
Dus mooie hotelkamer geboekt , duidelijke afspraken gemaakt en opnieuw kwam ze niet opdagen ,frustratie .
Ze had me destijds verteld dat ze zeer actief is in het Mocro wereldje ,Marokkaanse mannen die haar boeken omdat ze "anaal" doet en haar voorzien van allerlei pillen , coke en marihuana en waar ze geen "neen" kan tegen zeggen. Die jongens komen te pas en te onpas binnen om hun product af te leveren , zelfs tijdens jouw moment , leuk is anders.Ze was ook zelden alleen in het appartement en een adres dat steeds veranderde. Momenteel is ze zeer close met een kerel van Oostblok origine en zijn vrienden die ze dan weer gebruikt als bescherming voor als het ergens fout loopt. ( ik kan zo raden hoe ze deze kerel vergoed voor zijn diensten) , dit wist een vriendin van haar me te vertellen.
Maar ook ik heb mijn limieten en hou het nu echt voor bekeken , ze heeft nog een stel latina vriendinnen waar ik eigenlijk ook mijn bedenkingen mee heb maar geen ervaring, ze veranderen constant van naam op Kinky.nl
Als iemand me een tip kan geven van een dame die correct is en haar afspraken na komt , laat maar weten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan