Relateerbaar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jij en de duimpjes-gever blijven twee dingen door elkaar halen: dat veel hoerenlopers getrouwd zijn, wil niet zeggen dat veel getrouwde mannen ook hoerenlopers zijn. Volgens de bekende redenering: alle olifanten zijn dieren, maar niet alle dieren zijn olifanten.
Toch niet.
Als alle mannen met een partner niet naar DVP's gaan hebben ze niet zoveel werk meer. Veel klanten hebben nu éénmaal een partner.
Ik schreef nooit dal veel getrouwde mannen hoerenlopers zijn.

Laatst bewerkt:
Toch niet.
Als alle mannen met een partner niet naar DVP's gaan hebben ze niet zoveel werk meer. Veel klanten hebben nu éénmaal een partner.
Ik schreef nooit dal veel getrouwde mannen hoegenlopers zijn.
Toch wel.

Mijn stelling was: 'het is niet de norm om als getrouwde man naar de hoeren te gaan.'

De reactie van diverse anderen - en van jou - was dat als ik gelijk zou hebben, de dames veel minder werk zouden hebben.

Dus zijn beide stellingen waar: als alle getrouwde mannen niet meer naar de hoeren zouden gaan, hadden prostituees veel minder werk. En de meeste getrouwde mannen gaan niet naar de hoeren. Het één is niet in tegenspraak met het ander.

Hoe vaak een bepaald iemand daar ook z'n oogjes over moet laten rollen. 🤭

Dat suggereert dat ik ongelijk heb en dat het wel degelijk de norm is om als getrouwde man naar de hoeren te gaan. Ook in jouw bericht waarop ik reageerde zit die suggestie.

Maar als we al zouden aannemen dat het grootste deel van de klanten van prostituees getrouwd zijn, zeg 60% van hun klandizie (wat we dus eigenlijk niet weten), dan kan of zal die 60% getrouwde klanten wellicht 10% van álle getrouwde mannen beslaan.

Terug
Bovenaan Onderaan