Relatie vs Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Willen jullie nog moeite steken in een relatie.

  • Ja. Ik wil nog tijd en moeite in een relatie steken.

    Stemmen: 94 49,7%
  • Pff 50/50

    Stemmen: 39 20,6%
  • Nee het is op, ik bezoek liever DVP's

    Stemmen: 51 27,0%
  • Nee ik ben liever een DVP.

    Stemmen: 5 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    189
Ik heb degene die ik elke week zie, gisteren verteld over mijn nieuwe gewoonte. Ze aanvaardde die, had er geen probleem mee. Ze vroeg zich alleen af waarom ik "zo lang" (enkele weken) gewacht heb om het haar te vertellen. Ik was nogal bang voor haar reactie, vreesde dat ze mijn hobby niet zou aanvaarden. :oops:
 
Ik had er vroeger toch al verschillende keren over gesproken dat ik in die buurt rondgewandeld had om naar die mooie dames te kijken, en ze wist dat ik al heel wat jaren heftig verlangde naar intiem contact, dus ze mocht het wel weten, meende ik. Ik wil dit onderwerp in het algemeen meer bespreekbaar maken, mijn mening duidelijk maken aan anderen. Ze heeft het laatste jaar dikwijls gezegd: "Jij zult nooit een relatie hebben, weet je dat?" Er valt weinig in te brengen tegen de keuze van een 40-jarige die nooit een relatie had om te betalen voor seks. Zaad verspreiden is een behoefte die in onze genen vastgelegd is.
 
Ik had er vroeger toch al verschillende keren over gesproken dat ik in die buurt rondgewandeld had om naar die mooie dames te kijken, en ze wist dat ik al heel wat jaren heftig verlangde naar intiem contact, dus ze mocht het wel weten, meende ik. Ik wil dit onderwerp in het algemeen meer bespreekbaar maken, mijn mening duidelijk maken aan anderen. Ze heeft het laatste jaar dikwijls gezegd: "Jij zult nooit een relatie hebben, weet je dat?" Er valt weinig in te brengen tegen de keuze van een 40-jarige die nooit een relatie had om te betalen voor seks. Zaad verspreiden is een behoefte die in onze genen vastgelegd is.
Wat een raar mens, je kan haar beter kwijt dan rijk zijn
 
Wat een raar mens, je kan haar beter kwijt dan rijk zijn

Er zijn tijden geweest dat wij geen of veel minder contact hadden, en ik was toen zeker niet gelukkiger dan nu hoor. Weinig mensen weten wat het is gedurende jaren niemand te hebben, alles in je eentje te moeten doen. Waarom noem je haar trouwens "een raar mens"? Alleen maar omdat ze zegt dat ik nooit een relatie zal hebben? Zal ik eens een uitspraak doen die ik bij haar thuis zag hangen:

Liever raken met waarheid dan troosten met leugens.

Zij doet het eerste, alle anderen doen het tweede. Waarom zou je iemand blíjven wijs maken dat hij een relatie zal krijgen, als al lang duidelijk is dat dat niet zal gebeuren? Als je leest over mensen van boven de veertig jaar die een relatie krijgen, gaat het zo goed als altijd om mensen die voordien al een of meer relaties gehád hebben. Ik heb nog nooit gelezen over mensen die als veertigplusser hun eerste relatie kregen.

Ik ervaar het zelfs als een belediging dat zovelen blijkbaar aannemen dat ik zo naïef ben om in dat sprookje te geloven! 👺(n)
 
Weinig mensen weten wat het is gedurende jaren niemand te hebben, alles in je eentje te moeten doen. Waarom noem je haar trouwens "een raar mens"? Alleen maar omdat ze zegt dat ik nooit een relatie zal hebben?
Toen ik op mijn twintigste het huis uit werd geflikkerd heb ik ook alles in mijn eentje op moeten bouwen dus ik weet wel een beetje hoe dat voelt, het is trouwens geen raar mens maar een naar mens, als jouw beschrijving van haar klopt dan is het gewoon een naar mens
 
Laatst bewerkt:
teveel 'Karens' overal tegenwoordig..en die boeien me gewoon niet..
Dit is een probleem. Er zijn een hoop vrouwen die denken dat ze het middenpunt van de aarde zijn, god's gift to men, enz.

Een relatie vorm je met iemand samen. Maar als je merkt dat iemand een idioot in het dagelijks leven is, bv omdat-ie denkt beter te zijn dan iemand anders, dan weet je bij voorbaat dat de relatie dramatisch wordt.
 
Mijn surrogaatpartner wordt volgend jaar in april 40 jaar. Tien dagen geleden zei ze: "Ik zou alleszins geen relatie willen met een snotneus van 20!"

Enig idee hoe ik - en volgens mij trouwens de meeste twintigjarige jochies - een vrouw van rond de veertig bekeek toen ik twintig jaar was? 🤨 Ik zal het maar beter niet zeggen in het bijzijn van 35+vrouwen... 😏
 
Ik was al weer lang vrijgezel en ben pas rond de jaarwisseling begonnen naar dvp's te gaan. Dat bevalt goed.
Een bepaalde eenzaamheid was er nog steeds, maar ik heb ermee leren leven. Liever dat dan me gevangen voelen.

Nu heb ik op vakantie een vriendin gekregen. Een lokale Afrikaanse dame. Zij is veel jonger dan ik en qua ontwikkelingsniveau liggen we ver uit mekaar. Maar het voelt fijn, zelfs nu ik terug ben en we het met videobellen moeten doen.

Rationeel gezien denk ik niet dat de relatie op lange termijn kan werken, maar ik wil het een kans geven.
Voorlopig geen dvp's voor mij, en niet veel online hier op het forum.
Ik zal het missen, maar de liefde is momenteel belangrijker.

Misschien ben ik binnen de kortste keren weer terug actief hier, we zullen zien.
 
Iets waarvan ik dacht dat het nooit meer zou gebeuren… maar het is dan toch zover.
Ik heb mezelf verbonden aan een vrouw. En wat voor een. En voor het eerst in m'n leven totaal geen behoefte om nog ernaast naar een DVP te gaan. Voorlopig (misschien wel voor eeuwig?!) ben ik dus klaar met het bezoeken van DVPs. Ik heb het afgelopen week nog een keer geprobeerd, maar het gevoel was er gewoon niet, ik kon er niet van genieten. Ik kan alleen nog maar aan haar denken. Klinkt allemaal he zoetsappig, maar wat ik door haar voel en hoe onze relatie is, dat heb ik in m'n hele leven niet gevoeld, zelfs niet met m'n voormalige vrouw en moeder van m'n kinderen in ruim 10 jaar. En dan ga je dus toch denken: zou dit de ware zijn?! 🤷‍♂️
 
Iets waarvan ik dacht dat het nooit meer zou gebeuren… maar het is dan toch zover.
Ik heb mezelf verbonden aan een vrouw. En wat voor een. En voor het eerst in m'n leven totaal geen behoefte om nog ernaast naar een DVP te gaan. Voorlopig (misschien wel voor eeuwig?!) ben ik dus klaar met het bezoeken van DVPs. Ik heb het afgelopen week nog een keer geprobeerd, maar het gevoel was er gewoon niet, ik kon er niet van genieten. Ik kan alleen nog maar aan haar denken. Klinkt allemaal he zoetsappig, maar wat ik door haar voel en hoe onze relatie is, dat heb ik in m'n hele leven niet gevoeld, zelfs niet met m'n voormalige vrouw en moeder van m'n kinderen in ruim 10 jaar. En dan ga je dus toch denken: zou dit de ware zijn?! 🤷‍♂️

Ik wil je niet uit je droom helpen, maar ik hoor je wel over 1 of 2 jaar.😜
 
Iets waarvan ik dacht dat het nooit meer zou gebeuren… maar het is dan toch zover.
Ik heb mezelf verbonden aan een vrouw. En wat voor een. En voor het eerst in m'n leven totaal geen behoefte om nog ernaast naar een DVP te gaan. Voorlopig (misschien wel voor eeuwig?!) ben ik dus klaar met het bezoeken van DVPs. Ik heb het afgelopen week nog een keer geprobeerd, maar het gevoel was er gewoon niet, ik kon er niet van genieten. Ik kan alleen nog maar aan haar denken. Klinkt allemaal he zoetsappig, maar wat ik door haar voel en hoe onze relatie is, dat heb ik in m'n hele leven niet gevoeld, zelfs niet met m'n voormalige vrouw en moeder van m'n kinderen in ruim 10 jaar. En dan ga je dus toch denken: zou dit de ware zijn?! 🤷‍♂️
Leuk 😃😃😃
Geniet ervan 😎
 
Iets waarvan ik dacht dat het nooit meer zou gebeuren… maar het is dan toch zover.
Ik heb mezelf verbonden aan een vrouw. En wat voor een. En voor het eerst in m'n leven totaal geen behoefte om nog ernaast naar een DVP te gaan. Voorlopig (misschien wel voor eeuwig?!) ben ik dus klaar met het bezoeken van DVPs. Ik heb het afgelopen week nog een keer geprobeerd, maar het gevoel was er gewoon niet, ik kon er niet van genieten. Ik kan alleen nog maar aan haar denken. Klinkt allemaal he zoetsappig, maar wat ik door haar voel en hoe onze relatie is, dat heb ik in m'n hele leven niet gevoeld, zelfs niet met m'n voormalige vrouw en moeder van m'n kinderen in ruim 10 jaar. En dan ga je dus toch denken: zou dit de ware zijn?! 🤷‍♂️
K ben blij voor je het is je van harte gegund.😃
Ik wil je niet uit je droom helpen, maar ik hoor je wel over 1 of 2 jaar.😜
Of je maak mee zoals mijn buurman. Je gaat 3 jaar uit elkaar. Omdat het slecht gaat. In het begin vond hij het leuk. Maar na een tijdje begon hij door ervaringen met andere vrouwen in te zien dat zijn ex niet zo slecht was. En nu geven ze het een 2de kans
 
K ben blij voor je het is je van harte gegund.😃

Of je maak mee zoals mijn buurman. Je gaat 3 jaar uit elkaar. Omdat het slecht gaat. In het begin vond hij het leuk. Maar na een tijdje begon hij door ervaringen met andere vrouwen in te zien dat zijn ex niet zo slecht was. En nu geven ze het een 2de kans
Bedankt! Haha m'n ex gaat hem niet meer worden, dat staat wel vast hoor.
 
Leuk boekje, geschreven door een vroeger befaamde journalist die zelfs nog drie dagen staatssecretaris is geweest en dus weet waarover hij het heeft als het gaat om liegen en bedriegen.
Een aaneenschakeling van verhalen in Thailand waar brave Hollanders stuk voor stuk denken nu eindelijk eens een super lieve en bovendien jeugdige en op seks beluste minnares te hebben gevonden en waar Thaise jongedames er het beste van maken in een wereld waar het geld snel verdiend en ook heel snel weer verloren is omdat iedereen alle anderen een loer draait ;-)

IMG_8075.jpg
 
Leuk boekje, geschreven door een vroeger befaamde journalist die zelfs nog drie dagen staatssecretaris is geweest en dus weet waarover hij het heeft als het gaat om liegen en bedriegen.
Een aaneenschakeling van verhalen in Thailand waar brave Hollanders stuk voor stuk denken nu eindelijk eens een super lieve en bovendien jeugdige en op seks beluste minnares te hebben gevonden en waar Thaise jongedames er het beste van maken in een wereld waar het geld snel verdiend en ook heel snel weer verloren is omdat iedereen alle anderen een loer draait ;-)

Bekijk bijlage 150409
Dat weet je ook als buitenlander kan je zelf geen huis kopen of toch moeilijk. Er zijn mannen van 40+ die met alle respect een vrouw gaan "kopen" in pattaya die vaak ongeveer half zo oud zijn als hun.
 
Dat weet je ook als buitenlander kan je zelf geen huis kopen of toch moeilijk. Er zijn mannen van 40+ die met alle respect een vrouw gaan "kopen" in pattaya die vaak ongeveer half zo oud zijn als hun.
Idem bij het starten van een bedrijf. Schwietert werkte er bij de Kamer van Koophandel en sprak vaak van die dikke Hollanders met tatoeages die samen met hun kleine tengere Thaise vrouw kwamen vragen hoe ze het beste met hun uit Nederland meegebrachte vermogen een bedrijfje konden beginnen. Bezit moet dan op naam van de vrouw. Draaide er vaak op uit dat de vrouw ineens was verdwenen en het geld ook.
Maar een vriendin ongeveer half zo oud, dat is toch geen enkel probleem? Lijkt me voor allebei een voordeel.
 
Leuk boekje, geschreven door een vroeger befaamde journalist die zelfs nog drie dagen staatssecretaris is geweest en dus weet waarover hij het heeft als het gaat om liegen en bedriegen.
Een aaneenschakeling van verhalen in Thailand waar brave Hollanders stuk voor stuk denken nu eindelijk eens een super lieve en bovendien jeugdige en op seks beluste minnares te hebben gevonden en waar Thaise jongedames er het beste van maken in een wereld waar het geld snel verdiend en ook heel snel weer verloren is omdat iedereen alle anderen een loer draait ;-)

Bekijk bijlage 150409

Er zullen altijd goedgelovige mannen/mensen blijven. Dit is wijd en verbreid bekend. Mensen die hier intrappen blijven er toch wel intrappen.
 
Idem bij het starten van een bedrijf. Schwietert werkte er bij de Kamer van Koophandel en sprak vaak van die dikke Hollanders met tatoeages die samen met hun kleine tengere Thaise vrouw kwamen vragen hoe ze het beste met hun uit Nederland meegebrachte vermogen een bedrijfje konden beginnen. Bezit moet dan op naam van de vrouw. Draaide er vaak op uit dat de vrouw ineens was verdwenen en het geld ook.
Maar een vriendin ongeveer half zo oud, dat is toch geen enkel probleem? Lijkt me voor allebei een voordeel.
Me pa heeft een oude schoolkameraad hij is nu al zeker 5 a 10 jaar met een thaise getrouwd. Hij heeft daar een een huis op naam van zijn vrouw staan niet ver van waar the beach gedraaid is. Die zei het zelf ga je naar thailand en trouw je met boem boem uit pattaya. Kan je beter geen huis kopen en op haar naam zetten. Vanaf hij afbetaald is ze weg.

Ik ben land in waards getrokken meer het platteland. Daar een 40 jarige boeren dochter leren kennen met kinderen. Van het ene kwam het andere. Hij is gelukkig ze wonen nu terug samen in belgië.
 
Dat weet je ook als buitenlander kan je zelf geen huis kopen of toch moeilijk. Er zijn mannen van 40+ die met alle respect een vrouw gaan "kopen" in pattaya die vaak ongeveer half zo oud zijn als hun.
zolang beide partijen weten waar ze aan toe zijn lijkt me dit geen probleem. De "rijke" westerling heeft een leuke jonge vrouw die veel meer voor hem doet dan de gemiddelde westerse dame, en de Thaise heeft een economisch gezien vele malen beter leven. Als ze dan ook nog eens een beetje lief zijn voor elkaar dan is het een win/win situatie.

Ik heb genoeg vrouwen gesproken die maar wat graag een westerling aan hun arm hebben hangen ipv een Thaise man.
 
zolang beide partijen weten waar ze aan toe zijn lijkt me dit geen probleem. De "rijke" westerling heeft een leuke jonge vrouw die veel meer voor hem doet dan de gemiddelde westerse dame, en de Thaise heeft een economisch gezien vele malen beter leven. Als ze dan ook nog eens een beetje lief zijn voor elkaar dan is het een win/win situatie.

Ik heb genoeg vrouwen gesproken die maar wat graag een westerling aan hun arm hebben hangen ipv een Thaise man.
Dat ook zo als een middenklasse westerling kan je die thaise dame heel veel bieden.

De broer van mijn oma is met een argentijnse getrouwd die ook een stuk jonger is. De reden waarom ze samen waren was het geld. Uit eindelijk was het elk zijn kant van het huis. Tot dat in een arpartement is gaan wonen. Dat mss van hem was.

Ik begrijp ook wel waarom mannen voor thaise en buitenlandse vrouwen kiezen. Ze zijn een stuk minder veel eisend, vriendelijker. Dan de westerse vrouwen
 
Ik ben zelf nog op zoek naar een relatie, maar daarvoor zal ik zelf wat meer uit m'n schelp moeten komen op dat vlak. Ik ben over het algemeen een zeer sociale gast, die met iedereen zeer goed overweg kan. Maar vanaf het moment dat ik merk dat ik gevoelens krijg, negeer ik die owv een zeer laag zelfbeeld van mezelf. Zelf durf ik niet de stap zetten en toegeven dat er meer is dan alleen maar vriendschap. Heb in m'n leven nog maar 1 relatie gehad een 15-tal jaar geleden. Maar dat duurde maar 2 weken.

In tussentijd ben ik ook nog maar echt 3 keer echt serieus verliefd geweest, waarvan de laatste nog recent en ik merk dat ik er nog niet helemaal over ben. Ik wil wel toegeven maar weet alleen niet hoe ik zoiets moet aanpakken. En als ik dan denk de moed bijeen te hebben verzameld, blijkt het dat ze interesse hebben / daten met een andere gast.

Ik weet ook niet of er meisjes geweest zijn, die voor mij gevoeld hebben. Ik ben gewoon een ramp in het oppikken van dat soort dingen en het moet al recht in mijn gezicht zijn eer ik het zou merken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan