Relatie vs Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Willen jullie nog moeite steken in een relatie.

  • Ja. Ik wil nog tijd en moeite in een relatie steken.

    Stemmen: 94 49,7%
  • Pff 50/50

    Stemmen: 39 20,6%
  • Nee het is op, ik bezoek liever DVP's

    Stemmen: 51 27,0%
  • Nee ik ben liever een DVP.

    Stemmen: 5 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    189
Ik ken ook personen die vanuit een eigen interesse en motivatie voor dit werk kiezen. Ze vinden het leuk en verdienen er ook nog prima bij. Sekswerkers die geen drugs gebruiken, gezond leven, een gezonde seksualiteitsbeleving hebben en in staat zijn om gezonde en gelukkige intieme relaties te onderhouden in hun privéleven. Sekswerkers die ook vrij zijn om te kiezen of ze dit werk nog willen doen.
Dat zijn dan ook precies de dames waar ik de voorkeur aan geef. En... er zijn er heus wel meer dan je denkt! En... wat een heerlijke herinneringen! Geweldig!
 
Ik wil een relatie niet opgeven. Huisje tuintje kindje blijft mijn levens doel. Ik wil daar alle moeite en tijd in steken. Ik wil een vrouw vinden die ik alles kan geven wat ze wil. En als zij en mij kinderen een gelukkig leven gehad hebben kan ik sterven als een gelukkig mens die zijn taak gedaan heeft.


Maar als je zelfs geen kans krijgt. Maar wel ziet dat die gasten. Die echt zo zijn van mijn vrouw moet achter mijn gat kuisen, mijn bedienen en moet doen wat ik wil. Die krijgen 5 kansen. Dan vraag je je af wat doe ik verkeerd?


Misschien kom je te soft over? Teveel als een watje? Vrouwen vallen misschien meer op mannen die meer man zijn. Die harder zijn. Is maar een idee. Maar in elk geval, te romantisch, te braaf, teveel idealisme in jezelf en te weinig naar buiten toe maakt je onaantrekkelijk voor vrouwen, tenzij buitenlandse vrouwen die gewoon voor je vallen omdat je geld hebt. Voor een relatie moet je vooral uitwendig iets mannelijk uitstralen dat vrouwen aantrekt, niet in jezelf dingen denken want dat maakt geen indruk, net het omgekeerde.
 
Ben zeker niet op zoek naar een relatie ben getrouwd geweest ook een dochter. Nee weet zeker moest ik een relatie hebben zou blijven gaan naar de dvp's de seks is te goed.Ken iemand die ik al 9 jaar ken we sturen veel berichten na elkaar. Zou de seks niet meer kunnen missen met haar.Het is betaal seks maar een vrouw kost ook geld.😉
 
Misschien kom je te soft over? Teveel als een watje? Vrouwen vallen misschien meer op mannen die meer man zijn. Die harder zijn. Is maar een idee. Maar in elk geval, te romantisch, te braaf, teveel idealisme in jezelf en te weinig naar buiten toe maakt je onaantrekkelijk voor vrouwen, tenzij buitenlandse vrouwen die gewoon voor je vallen omdat je geld hebt. Voor een relatie moet je vooral uitwendig iets mannelijk uitstralen dat vrouwen aantrekt, niet in jezelf dingen denken want dat maakt geen indruk, net het omgekeerde.
IK heb al te horen gekregen dat ik te braaf ben. Wat moet je dan doen ruzie zoeken met mensen om je te bewijzen?

voor haar zorgen en haar problemen oplossen is toch ook mannelijk.

Ik wil zeker geen vrouw aantrekken met geld. Geen buitenlandse of vlaamse. Maar ik lig wel beter in de markt in het buitenland.
 
maar een vrouw kost ook geld.😉
Valt ook weer mee hoor. Hier ook een kindje en vrouw, maar mijn vrouw is de laatste jaren meer en meer gaan verdienen. Terwijl ik voor het geluk in mijn werk kon gaan en met een nog steeds prima salaris eindelijk leuk werk kan ervaren. Geen enkele problemen mee dat zij jaarlijks een paar duizend euro meer naar binnen harkt. Komt toch voor ons beiden ten goede.

Een eigen huis en 3 vakanties per jaar is in deze tijd een fijne luxe als millennials, terwijl de oudere generaties dat nog als een vanzelfsprekendheid beschouwen
 
Laatst bewerkt:
IK heb al te horen gekregen dat ik te braaf ben. Wat moet je dan doen ruzie zoeken met mensen om je te bewijzen?

voor haar zorgen en haar problemen oplossen is toch ook mannelijk.

Ik wil zeker geen vrouw aantrekken met geld. Geen buitenlandse of vlaamse. Maar ik lig wel beter in de markt in het buitenland.

Idem als mij. Vroeger op relatieplanet bijvoorbeeld, ik kreeg bijna nooit reacties van vrouwen uit Belgie of Nederland. Zelfs niet van meiden dicht in de buurt waar ik woon(de). Alleen vrouwen die me echt niet interesseerde stuurde is een bericht. Zo van die hopeloze gevallen. Maar als ik een meisje een bericht stuurde die in Suriname woonde (het bijna enige buitenlandse land op Relatieplanet), kreeg ik positieve berichten terug en fleurde mijn dag op. Zo is mijn liefde voor dat land er gekomen. Op dit moment zo erg dat ik gewoon geen moeite meer doe voor fucking Belgische meiden. Ik laat alles een tijdje rusten nu. Ik heb dvp en wat love dolls om de tijd nu te dooien en over x aantal tijd kijk ik weer verder. Dat ik mogelijks nooit een relatie zal hebben met een Belgische vrouw daar ben ik me bewust van. En die gedachte maakt me niet ongelukkig. De wereld is zoveel meer dan Belgie/Nederland.
 
Misschien kom je te soft over? Teveel als een watje? Vrouwen vallen misschien meer op mannen die meer man zijn. Die harder zijn. Is maar een idee.
Watje hier, maar ik weiger mezelf te verloochenen om maar aan een vrouw te komen.

Want wat voor een relatie heb je dan? Eentje gebaseerd op leugens vanaf de start. Jij die niet jezelf kunt zijn, en zij verliefd op een niet bestaand persoon.

Nee, take it or leave it, ik ben zoals ik ben: uitgesproken over mijn gevoelens, geen macho, niet handig, lief en aardig denk ik, en op heel veel vlakken een softie, maar wel echt en origineel helemaal mezelf.
 
Idem als mij. Vroeger op relatieplanet bijvoorbeeld, ik kreeg bijna nooit reacties van vrouwen uit Belgie of Nederland. Zelfs niet van meiden dicht in de buurt waar ik woon(de). Alleen vrouwen die me echt niet interesseerde stuurde is een bericht. Zo van die hopeloze gevallen. Maar als ik een meisje een bericht stuurde die in Suriname woonde (het bijna enige buitenlandse land op Relatieplanet), kreeg ik positieve berichten terug en fleurde mijn dag op. Zo is mijn liefde voor dat land er gekomen. Op dit moment zo erg dat ik gewoon geen moeite meer doe voor fucking Belgische meiden. Ik laat alles een tijdje rusten nu. Ik heb dvp en wat love dolls om de tijd nu te dooien en over x aantal tijd kijk ik weer verder. Dat ik mogelijks nooit een relatie zal hebben met een Belgische vrouw daar ben ik me bewust van. En die gedachte maakt me niet ongelukkig. De wereld is zoveel meer dan Belgie/Nederland.
vrouwen die je in het buitenland leert kennen zijn ook op recht geintresseerd. In je in belgië word er al snel gekeken in wat voor huis woon je heb je een goede baan etc. Meisjes die je opreis leert kenen. Zien vooral je persoonlijkheid en inborst ze vinden dat belangrijker dan wat je uitstraalt.
 
Misschien kom je te soft over? Teveel als een watje? Vrouwen vallen misschien meer op mannen die meer man zijn. Die harder zijn. Is maar een idee. Maar in elk geval, te romantisch, te braaf, teveel idealisme in jezelf en te weinig naar buiten toe maakt je onaantrekkelijk voor vrouwen, tenzij buitenlandse vrouwen die gewoon voor je vallen omdat je geld hebt. Voor een relatie moet je vooral uitwendig iets mannelijk uitstralen dat vrouwen aantrekt, niet in jezelf dingen denken want dat maakt geen indruk, net het omgekeerde.
Om de juiste persoon aan te trekken moet je vooral jezelf zijn lijkt mij, en van alle mannelijke varianten zullen ook wel vrouwelijke varianten zijn, nu lijkt het net alsof er bij de mannen allerlei soorten zijn en bij de vrouwen maar 1, dat is natuurlijk niet zo
Op ieder potje past een dekseltje?
Als je denkt dat je iemand anders moet zijn dan focus je blijkbaar op de verkeerde dames
 
Watje hier, maar ik weiger mezelf te verloochenen om maar aan een vrouw te komen.

Want wat voor een relatie heb je dan? Eentje gebaseerd op leugens vanaf de start. Jij die niet jezelf kunt zijn, en zij verliefd op een niet bestaand persoon.

Nee, take it or leave it, ik ben zoals ik ben: uitgesproken over mijn gevoelens, geen macho, niet handig, lief en aardig denk ik, en op heel veel vlakken een softie, maar wel echt en origineel helemaal mezelf.
Zo zie ik het ook. Ik ben wie ik ben ik ben geen macho of een snop. Ik ben lief en zorgzaam.

Wat veel oudere vrouwen van rond de 40 zeggen is je bent bijna 30 nu gaat jou tijd komen. Rond de 30 willen vele vrouwen een vaste goede relatie´s en zijn ze al die matcho´s beu waar er geen toekomst in zit.

Er zijn dan ook mensen die als een duiveltje op je schouder zitten en zeggen van als ze later opeens wel door hebben wat je te bieden hebt. Profiteer daar van koop een flesje bubbels en ga met haar naar bed en dan is het aan jou om te zeggen ja sorry maar...
 
Om de juiste persoon aan te trekken moet je vooral jezelf zijn lijkt mij, en van alle mannelijke varianten zullen ook wel vrouwelijke varianten zijn, nu lijkt het net alsof er bij de mannen allerlei soorten zijn en bij de vrouwen maar 1, dat is natuurlijk niet zo
Op ieder potje past een dekseltje?
Als je denkt dat je iemand anders moet zijn dan focus je blijkbaar op de verkeerde dames
IK ben ook blij dat ik van sommige afgewezen ben. het heeft me veel bullshit bespaard. Ik heb ook al mee gemaakt dat een paar ouders het echt voor mij hadden.

je moet maar 1x de juiste vinden. Tot dan ga ik naar de dvp´s 🙂
 
IK ben ook blij dat ik van sommige afgewezen ben. het heeft me veel bullshit bespaard. Ik heb ook al mee gemaakt dat een paar ouders het echt voor mij hadden.

je moet maar 1x de juiste vinden. Tot dan ga ik naar de dvp´s 🙂
Van alle mannelijke varianten zijn ook vrouwelijke varianten dus het is onzinnig om te denken dat je iemand anders zou moeten zijn
 
Interessant topic, en persoonlijk wil ik nog steeds tijd en moeite in een relatie stoppen (optie 1 dus).

Bepaalde zaken die hier reeds zijn aangehaald zijn voor mij herkenbaar, ben zelf niet echt een type wat "macho" overkomt, eerder introvert met een kleine neiging naar ambivert.

In het verleden pogingen gedaan voor een serieuze relatie aan te gaan door middel van datingsites | Apps, Speeddates , Blind dates en relatie bemiddeling bureaus.

Maar het beeld van twee lijsten afvinken op basis van overeenkomsten en dan een match hebben werkt in de praktijk bij mij niet echt.😅

Ondertussen probeer ik te accepteren dat het wellicht niet gaat worden binnen nu en 10-20 jaar. Dat geeft ergens wel rust.
Werk aan mijzelf en mijn zelfbeeld en poog dingen te ondernemen waar ik vreugde uit haal.
Dat kunnen soms kleine (individualistische) doelen zijn als het aangaan van nieuwe contacten.

Maar aangezien ik niet van steen ben, zijn de bezoeken bij de dames van plezier er nog wel.
 
Watje hier, maar ik weiger mezelf te verloochenen om maar aan een vrouw te komen.

Want wat voor een relatie heb je dan? Eentje gebaseerd op leugens vanaf de start. Jij die niet jezelf kunt zijn, en zij verliefd op een niet bestaand persoon.

Nee, take it or leave it, ik ben zoals ik ben: uitgesproken over mijn gevoelens, geen macho, niet handig, lief en aardig denk ik, en op heel veel vlakken een softie, maar wel echt en origineel helemaal mezelf.
Ik wou ook al zoiets gaan schrijven, maar 100% hiermee eens.

Wat heeft het voor zin om jezelf anders voor te doen dan je bent om iemand "aan de haak te slaan"? Moet je dan voor de rest van je leven een toneelstukje opvoeren?
 
Interessant topic, en persoonlijk wil ik nog steeds tijd en moeite in een relatie stoppen (optie 1 dus).

Bepaalde zaken die hier reeds zijn aangehaald zijn voor mij herkenbaar, ben zelf niet echt een type wat "macho" overkomt, eerder introvert met een kleine neiging naar ambivert.

In het verleden pogingen gedaan voor een serieuze relatie aan te gaan door middel van datingsites | Apps, Speeddates , Blind dates en relatie bemiddeling bureaus.

Maar het beeld van twee lijsten afvinken op basis van overeenkomsten en dan een match hebben werkt in de praktijk bij mij niet echt.😅

Ondertussen probeer ik te accepteren dat het wellicht niet gaat worden binnen nu en 10-20 jaar. Dat geeft ergens wel rust.
Werk aan mijzelf en mijn zelfbeeld en poog dingen te ondernemen waar ik vreugde uit haal.
Dat kunnen soms kleine (individualistische) doelen zijn als het aangaan van nieuwe contacten.

Maar aangezien ik niet van steen ben, zijn de bezoeken bij de dames van plezier er nog wel.
Dvp´s helpen ook om je ook. Ze kunnen je zelfzekerder maken minder verlegen bij vrouwen. Ik ben wel open over sex ook tegen vrouwen maar als ik eens een gewaagde vraag wil stellen ben ik te braaf en daar helpen dvp´s ook bij.


Ze hebben mij ook doen in zien dat een meisje dat mij als plan B hield het niet waard was.
 
Ze kunnen je zelfzekerder maken minder verlegen bij vrouwen.
Gek genoeg hebben ze er bij mij ook voor gezorgd dat ik niet alleen minder verlegen ben, maar ook dat niet bij elk contact met een vrouw mijn hormonen in overdrive gaan en ik alleen maar kan denken aan hoe het zou zijn om haar als vriendin te hebben, of ze lekker is in bed etc.

Met die gedachten deed ik verder niks en bleef altijd netjes hoor, maar nu kan ik zonder die bonobo oergevoelens gewoon een gezellig onderonsje met een vrouw hebben zoals ik dat ook met mannen heb.

Raar? Mjah, maar wel waar.
 
Gek genoeg hebben ze er bij mij ook voor gezorgd dat ik niet alleen minder verlegen ben, maar ook dat niet bij elk contact met een vrouw mijn hormonen in overdrive gaan en ik alleen maar kan denken aan hoe het zou zijn om haar als vriendin te hebben, of ze lekker is in bed etc.

Met die gedachten deed ik verder niks en bleef altijd netjes hoor, maar nu kan ik zonder die bonobo oergevoelens gewoon een gezellig onderonsje met een vrouw hebben zoals ik dat ook met mannen heb.

Raar? Mjah, maar wel waar.
een dvp zij eens dat ik ik meer sex nodig had om idd die lust te onderdruken. Het zorgt er ook voor dat ik mondiger ben bij knappe vrouwen.
 
Ze vinden het leuk en verdienen er ook nog prima bij. Sekswerkers die geen drugs gebruiken, gezond leven, een gezonde seksualiteitsbeleving hebben en in staat zijn om gezonde en gelukkige intieme relaties te onderhouden in hun privéleven. Sekswerkers die ook vrij zijn om te kiezen of ze dit werk nog willen doen.
Hier val ik gelukkig onder. Drink niet, rook niet, gebruik geen drugs en doe het werk omdat ik het zelf wil. Wel heb ik moeten accepteren dat een relatie heel lastig gaat worden zolang ik dit werk doe, want er zijn maar weinig mannen die het prima vinden dat hun partner dit werk doet en ik ben niet iemand die het stiekem gaat zitten doen.
Risico van het vak zullen we maar zeggen🙈
 
Hier val ik gelukkig onder. Drink niet, rook niet, gebruik geen drugs en doe het werk omdat ik het zelf wil. Wel heb ik moeten accepteren dat een relatie heel lastig gaat worden zolang ik dit werk doe, want er zijn maar weinig mannen die het prima vinden dat hun partner dit werk doet en ik ben niet iemand die het stiekem gaat zitten doen.
Risico van het vak zullen we maar zeggen🙈
Maar het is een leuk vak betaald worden voor sex wie wil dat niet ?😜
 
Als je seks hebt met alleen mannen waar je zelf op zou vallen, ja … wie wil dat niet?
Ik heb ooit eens uit nieuwsgierigheid gekeken hoe veel hetero dvp´s er in de stad waren waar ik ga tegen over hoe veel hetero giggalo´s.

15 tegen over 1. Ik heb de kerel 2x tegen gekomen langs straat 1x met een dame van 40-45 die er echt wel mocht zijn. En een andere keer met een vrouw van 30 waar van ik dacht. Dat kan niet dat zij moet betalen voor sex no way.
 
Het is niet altijd rozengeur en maneschijn hoor, dat snap je zelf toch ook wel denk ik? ;)
Ja... snap niet hoe jullie DVP's dat kunnen...
Want... je weet toch bijna niets van elke nieuwe klant die een afspraak maakt.
Telkens een beetje een 'sprong in het diepe' toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan