Relatie vs Dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Willen jullie nog moeite steken in een relatie.

  • Ja. Ik wil nog tijd en moeite in een relatie steken.

    Stemmen: 94 49,7%
  • Pff 50/50

    Stemmen: 39 20,6%
  • Nee het is op, ik bezoek liever DVP's

    Stemmen: 51 27,0%
  • Nee ik ben liever een DVP.

    Stemmen: 5 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    189
Wat ik gemerkt heb is, dat ik van te voren fit en uitgerust aan de date wil beginnen, plús met de sterke gedachte dat het een geslaagd bezoek gaat worden. Ik geloof erin dat je dit uitstraalt, en dit de kans op een geslaagde date vergroot. Ga je met twijfels onzeker naar binnen, dan straal je dat ook uit. Vrouwen pikken dit soort dingen op. Elk geslaagd bezoek zorgt er trouwens voor dat je bij elk nieuw bezoek zekerder aan de start staat.
Klopt volledig. Nu ik daar aan terug denk. Nu beleef ik gewoon zalige momenten.
 
Ik bijna 2 jaar en ik weet nog goed de avond voor dat mijn eerste date ging plaats vinden ik was zo nerveus als een kind dat naar het eerste Middelbaar ging. Maar het was zo zalig 😋. Ben die dame nog altijd. Zo dankbaar hiervoor en we zien elkaar nog steeds.
Was je door dit forum op het idee gekomen om naar dvp's te gaan of had je GR daarna gevonden?
 
Ik geloof erin dat je dit uitstraalt, en dit de kans op een geslaagde date vergroot.
Je krijgt zeker wat je uitstraalt: veel vrouwen worden bloedgeil van heren die zelfvertrouwen uitstralen, weten wat ze willen, initiatief nemen en ondeugend durven te zijn. Vaak genoeg meegemaakt en ik maak het nog steeds volop mee! 😜
 
Ik weet het niet man. 'Kan krijgen' lijkt me gigantisch onwaarschijnlijk, maar misschien wil je teveel? Ik ken je niet persoonlijk, weet niet waar jij waarde aan hecht. Maar goed, niet aan mij om te oordelen. Als jij het zo voelt is het goed toch.

Ik heb zelden een groep gevonden waar ik me thuis voelde. Ik ging in mijn tiener- en twintigerjaren zeer zelden naar fuiven, disco's, festivals, enz. Ik hield meer van wandel- en fietstochten, foto's maken, enz. Grote mensenmassa's zijn niets voor mij.

Ik voelde me op mijn twintigste op een bepaalde manier veel meer passen bij mensen een stuk ouder dan mij, laten we zeggen +45 jaar. Zelfs nu nog zou ik liever wat ouder zijn dan ik ben, zo'n 50-55 jaar. Ik heb dat altijd op allerlei manieren proberen te uiten. Ik richtte mijn huis in "grootmoederstijl" in: het behang, de meubels,... Ik heb tot tien jaar geleden sigaren en pijp gerookt. (Sigaretten heb ik altijd ontzettend smerig gevonden) Ik zonnebaad veel en smeer mij bewust niet in, omdat ik weet dat je huid sneller veroudert van veel zon. Ik laat geregeld mijn baard groeien, ben blij dat hij grijs aan het worden is. Ik draag "opa"-petten.

Ik ga tegenwoordig af en toe met een groepje van vier tot maximaal ongeveer tien mensen naar een grote stad (Brussel, Leuven, Antwerpen, Gent,...) waar we dan telkens de hele dag in de horeca zitten. Ik ben bijna de enige die nog veel "klassieke" alcoholische dranken drinkt als bitter bier, whisky, niet-zoete jenever,... De rest drinkt ook geregeld alcohol, maar vooral mierzoete troep als cocktails, "bieren" die feitelijk eerder frisdrank zijn, zwaar gesuikerde jenevers,...

Dikwijls heb ik het gevoel dat ik beter in 1963 was geboren in plaats van in 1983. Dan zou ik waarschijnlijk beter bij mijn leeftijdsgenoten passen, én dan zouden er ook een stuk meer van zijn, want tussen 1963 en 1983 is het aantal geboorten gevoelig gezakt. Ik zou ook wat langer hebben kunnen leven in de tijd vóór de komst van de smartphones die tegenwoordig alles domineren.

Geef toe, zo iemand is niet meteen iemand waar de meesten van dromen om een relatie mee te beginnen, toch? :rolleyes:
 
Ik heb zelden een groep gevonden waar ik me thuis voelde. Ik ging in mijn tiener- en twintigerjaren zeer zelden naar fuiven, disco's, festivals, enz. Ik hield meer van wandel- en fietstochten, foto's maken, enz. Grote mensenmassa's zijn niets voor mij.

Ik voelde me op mijn twintigste op een bepaalde manier veel meer passen bij mensen een stuk ouder dan mij, laten we zeggen +45 jaar. Zelfs nu nog zou ik liever wat ouder zijn dan ik ben, zo'n 50-55 jaar. Ik heb dat altijd op allerlei manieren proberen te uiten. Ik richtte mijn huis in "grootmoederstijl" in: het behang, de meubels,... Ik heb tot tien jaar geleden sigaren en pijp gerookt. (Sigaretten heb ik altijd ontzettend smerig gevonden) Ik zonnebaad veel en smeer mij bewust niet in, omdat ik weet dat je huid sneller veroudert van veel zon. Ik laat geregeld mijn baard groeien, ben blij dat hij grijs aan het worden is. Ik draag "opa"-petten.

Ik ga tegenwoordig af en toe met een groepje van vier tot maximaal ongeveer tien mensen naar een grote stad (Brussel, Leuven, Antwerpen, Gent,...) waar we dan telkens de hele dag in de horeca zitten. Ik ben bijna de enige die nog veel "klassieke" alcoholische dranken drinkt als bitter bier, whisky, niet-zoete jenever,... De rest drinkt ook geregeld alcohol, maar vooral mierzoete troep als cocktails, "bieren" die feitelijk eerder frisdrank zijn, zwaar gesuikerde jenevers,...

Dikwijls heb ik het gevoel dat ik beter in 1963 was geboren in plaats van in 1983. Dan zou ik waarschijnlijk beter bij mijn leeftijdsgenoten passen, én dan zouden er ook een stuk meer van zijn, want tussen 1963 en 1983 is het aantal geboorten gevoelig gezakt. Ik zou ook wat langer hebben kunnen leven in de tijd vóór de komst van de smartphones die tegenwoordig alles domineren.

Geef toe, zo iemand is niet meteen iemand waar de meesten van dromen om een relatie mee te beginnen, toch? :rolleyes:
Ik ben geneigd om te zeggen op ieder potje past een dekseltje

Season 9 Lol GIF by The Office
 
De grootste klootzakken lijken altijd het makkelijkst vrouwen aan te trekken, dat is wat ik er van begrijp tot nu toe. Om mij heen meerdere keren gezien dat kerels vreemd gaan, en alsnog blijft de lieve vriendin bij hun.

Meerdere keren heb ik gehoord van dames dat ze niet begrijpen dat ik geen vriendin heb. Ik zou niks liever willen dan dat, maar blijkbaar is een lieve betrouwbare kerel niet wat vrouwen zoeken.

Tot die tijd bezoek ik dvp's om wat gezelschap te ervaren.
 
Ik heb zelden een groep gevonden waar ik me thuis voelde. Ik ging in mijn tiener- en twintigerjaren zeer zelden naar fuiven, disco's, festivals, enz. Ik hield meer van wandel- en fietstochten, foto's maken, enz. Grote mensenmassa's zijn niets voor mij.

Ik voelde me op mijn twintigste op een bepaalde manier veel meer passen bij mensen een stuk ouder dan mij, laten we zeggen +45 jaar. Zelfs nu nog zou ik liever wat ouder zijn dan ik ben, zo'n 50-55 jaar. Ik heb dat altijd op allerlei manieren proberen te uiten. Ik richtte mijn huis in "grootmoederstijl" in: het behang, de meubels,... Ik heb tot tien jaar geleden sigaren en pijp gerookt. (Sigaretten heb ik altijd ontzettend smerig gevonden) Ik zonnebaad veel en smeer mij bewust niet in, omdat ik weet dat je huid sneller veroudert van veel zon. Ik laat geregeld mijn baard groeien, ben blij dat hij grijs aan het worden is. Ik draag "opa"-petten.

Ik ga tegenwoordig af en toe met een groepje van vier tot maximaal ongeveer tien mensen naar een grote stad (Brussel, Leuven, Antwerpen, Gent,...) waar we dan telkens de hele dag in de horeca zitten. Ik ben bijna de enige die nog veel "klassieke" alcoholische dranken drinkt als bitter bier, whisky, niet-zoete jenever,... De rest drinkt ook geregeld alcohol, maar vooral mierzoete troep als cocktails, "bieren" die feitelijk eerder frisdrank zijn, zwaar gesuikerde jenevers,...

Dikwijls heb ik het gevoel dat ik beter in 1963 was geboren in plaats van in 1983. Dan zou ik waarschijnlijk beter bij mijn leeftijdsgenoten passen, én dan zouden er ook een stuk meer van zijn, want tussen 1963 en 1983 is het aantal geboorten gevoelig gezakt. Ik zou ook wat langer hebben kunnen leven in de tijd vóór de komst van de smartphones die tegenwoordig alles domineren.

Geef toe, zo iemand is niet meteen iemand waar de meesten van dromen om een relatie mee te beginnen, toch? :rolleyes:
IK heb soms ook het gevoel dat ik in het verkeerde jaar geboren ben. Als ik hoor wat mijn ouders enz gedaan hebben in hun jeugd en wat toen nog kon. Tegen over nu.

Maar de tijd van nu heeft ook zijn goede dingen.
 
Misschien is dat juist het probleem, dat je er niet in geloofd... ;)
Ik snap heel goed wat @Eeuwige vrijgezel zegt, maar ik denk dat je hier ook een heel goed punt hebt!
Omdat je ontkent dat er voor iedereen wel iemand bestaat, en er dus ook niet on gelooft, doe je ergens ook aan zelfsabotage.

Waarschijnlijk (aanname want ik ken je niet) straal je dat uit en pikken vrouwen dit op. Of je komt tot een eerste of enkele dates en onbewust geef je het geen echte kans.

Ik ben het wel zeker met je eens dat het voor de een makkelijk is dan de ander. en dat heeft ook niet altijd iets met rare gewoontes of smaak te maken.
Sommige mensen stappen nu eenmaal ook nogal makkelijk in een relatie.

Ik persoonlijk ben ook alweer een flinke tijd vrijgezel. Ik date regelmatig, maar ik word nou eenmaal heel moeilijk verliefd. Ik ben nog zon ouderwetse romanticus die echt wacht op een van die weinige speciale personen waar ik echt voor val.
 
De grootste klootzakken lijken altijd het makkelijkst vrouwen aan te trekken, dat is wat ik er van begrijp tot nu toe. Om mij heen meerdere keren gezien dat kerels vreemd gaan, en alsnog blijft de lieve vriendin bij hun.

Meerdere keren heb ik gehoord van dames dat ze niet begrijpen dat ik geen vriendin heb. Ik zou niks liever willen dan dat, maar blijkbaar is een lieve betrouwbare kerel niet wat vrouwen zoeken.

Tot die tijd bezoek ik dvp's om wat gezelschap te ervaren.
Dat is vaak uit naiveteit. Ik ken vrouwen die het 5x met de zelfde gast proberen. En iedere keer is het nu gaat het anders zijn.

mannen kunnen even goedgelovig zijn. Ik heb een maat die zijn nu vrouw betrapt heeft terwijl ze een andere man aan het pijpen was in hun bed. Toen ik hem 3 dagen later er over aansprak zei hij: we hebben er over gepraat ik had het verkeerd gezien.

Ik vraag mij af hoe ze haar daar uit gelulled heeft. Ik ben uitgegleden en toevallig daar terecht gekomen.
 
De grootste klootzakken lijken altijd het makkelijkst vrouwen aan te trekken, dat is wat ik er van begrijp tot nu toe. Om mij heen meerdere keren gezien dat kerels vreemd gaan, en alsnog blijft de lieve vriendin bij hun.

Meerdere keren heb ik gehoord van dames dat ze niet begrijpen dat ik geen vriendin heb. Ik zou niks liever willen dan dat, maar blijkbaar is een lieve betrouwbare kerel niet wat vrouwen zoeken.

Het viel me tijdens mijn tienerjaren op school op dat over het algemeen de grootste pestkoppen, die zonder reden anderen sloegen, het meeste succes hadden bij de meisjes.

Ineens begreep ik waarom je elke dag in de krant leest: "Man slaat (ex-)vriendin in elkaar". :rolleyes:
 
Wat ook wel zo is betreffende die potjes en die dekseltjes.
Naarmate je langer vrijgezel bent wordt de kans steeds kleiner dat je nog iemand vindt.
Iemand die al erg lang (10 jaar of langer) vrijgezel is zal alleen om die reden door veel vrouwen afgewezen worden, want "er zal wel iets mis zijn met hem" als hij al zo lang alleen is.
Helemaal als hij op de een of andere manier een "wanhopige" indruk maakt.
Dus ook al ben je inderdaad "wanhopig", laat dat vooral niet merken.
 
Iemand die al erg lang (10 jaar of langer) vrijgezel is zal alleen om die reden door veel vrouwen afgewezen worden
Yup. Paar keer toen ik nog op Tinder zat meegemaakt. Leuke chats, gaat lekker, totdat ergens in het gesprek het over ervaringen in relaties gaat. De dames kappen dan met de snelheid van het licht het contact af. Tsja, moet ik dan gaan liegen? Sorry, maar dat ga ik echt niet doen.
 
Yup. Paar keer toen ik nog op Tinder zat meegemaakt. Leuke chats, gaat lekker, totdat ergens in het gesprek het over ervaringen in relaties gaat. De dames kappen dan met de snelheid van het licht het contact af. Tsja, moet ik dan gaan liegen? Sorry, maar dat ga ik echt niet doen.
Afgewezen door een vrouw die er zelf niet in slaagde om een relatie in stand te houden...

Tja, zegt meer over die vrouwen :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 

Ik heb medelijden met mensen die zo laat geboren zijn. :cry:

Volgende week zie ik heel veel die éne persoon in mijn leven. Ze is twee weken op reis geweest. Hoewel ze steeds verklaart heeft geen relatie met mij te willen, eist ze vooral het laatste jaar toch dat ik voortdurend liefde toon. Ze heeft me jaren geleden meermaals beloofd dat ze haar benen voor mij zou openen, maar het is er nooit van gekomen. :(
 
Yup. Paar keer toen ik nog op Tinder zat meegemaakt. Leuke chats, gaat lekker, totdat ergens in het gesprek het over ervaringen in relaties gaat. De dames kappen dan met de snelheid van het licht het contact af. Tsja, moet ik dan gaan liegen? Sorry, maar dat ga ik echt niet doen.

Ik herken dit. Je bent dan een soort figuur die de ander bezig dient te houden.

Nja; lekker boeiend ook. Ik ga de stad in jongs!
 
Terug
Bovenaan Onderaan